لحظه زورگیری وحشیانه مقابل دوربین‌های مداربسته

در مواقعی که سرقتی در یک مکان تجاری رخ میدهد نیاز است به منظور تنظیم شکایت و جلو انداختن امور قانونی مدرکی تصویری از ظاهر فرد سارق گرفته شود. اگر شما نیز علاقه مند به مطالعه درباره چنین وسیله امنیتی هستید ادامه مطلب را از دست ندهید دوربین مداربسته بدون برق. از دیگر نکات نصب دوربین مداربسته توجه به محل قرارگیری دستگاه ضبط است که باید از نظر امنیت، دما و راحت بودن کابل کشی در آن محیط (از دوربین ها به دستگاه ضبط) مورد بررسی قرار گیرد. آلتون سیستم، فروشنده انواع دوربین های مداربسته، دستگاه کنترل تردد و دستگاه ضبط کننده ویدیویی است. این برند، حفظ امنیت و سرمایه های شما را سرلوحه کار خود قرار داده و باکیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان خود می رساند. دوربین های مداربسته برا اساس تکنولوژی به دو دسته دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه تقسیم میشوند.

نصب در محیط داخلی یا محیط خارجی می‌تواند منجر به انتخاب متفاوتی شود. دوربین‌های مداربسته مناسب محیط باز، از استانداردهای ضد گرد و غبار و بارندگی برخوردار هستند كه موجب می‌شود تحت هر شرایطی كارایی خود را داشته باشند. به کلیه دوربین ها که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا ir گفته می شود. در دوربین های مداربسته arya-cctv.ir از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربین ها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند. شهر “نورفولک” انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت.

  • بسیاری از این برندها چینی درجه دو و درجه سه می‌باشند و تنها تعداد اندکی مارک تجهیزات نظارتی در بازار موجود می‌باشد که از نظر طول عمر، کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش، و پشتیبانی از خوب می‌باشند.
  • اگر به هر دلیلی شما هم نیاز به استفاده از دوربین مدار بسته در خانه یا محل کار خود دارید، فروشگاه اینترنتی کیانسل با مقایسه و بررسی برترین های دوربین مدار بسته انتخاب گسترده ای برای کاربران فراهم ساخته است.
  • پس از گذشت 30 سال این وسیله مورد انظار عمومی قرار گرفته و در کشور ایالات متحده آمریکا به منظور کنترل ترافیک مورد استفاده قرار گفت.
  • دوربین مدار بسته متعددی می ‌توانند به یک نمایشگر واحد در یک اتاق امنیتی متصل شوند.
  • برای خرید و پخش عمده دوربین مدار بسته می‌توانید با تماس با شرکت پویش رایان داتیس مشاوره رایگان را در خصوص انواع دوربین نظارت تصویری داشته باشید.

این سیستم توسط متخصصین در مکان‌های از پیش تعیین شده نصب می‌شوند تا از امنیت فضا را افزایش دهند. این دوربین‌ها به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب برای ساختمان های مسکونی، ادارات، فروشگاه‌ها، ویلاها، هتل‌ها و دیگر مراکز اداری و تجاری شناخته می‌شوند. پس مهم است که به دنبال بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته باشید تا بتوانید از جدیدترین فنآوری‌ها و باکیفیت‌ترین سیستم‌های امنیتی استفاده کنید. قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد.

نویز به دوربین مدار بسته بستگی دارد یعنی این نویز تحت شرایط محیطی به وجود نیامده و جزو ویژگی های هر مدل دوربین مدار بسته است. تولید کنندگان دوربین مداربسته، اطلاعات و ویژگی‌های زیادی را برای محصول خود بیان می کنند. ما در این مطلب مهم ترین مشخصات فنی دوربین مداربسته را برایتان شرح می دهیم. اما فقط کاربردهای دوربین مداربسته به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود. کاربردهلایی از قبیل دوربین های مداربسته پلیسی، دوربین های مداربسته نظامی، دوربین های مداربسته صنعتی، دوربین های مداربسته فضایی، دوربین های مداربسته کنترل ترافیک ارتباطات ویدیویی و تصویربرداری نامحسوس. اولین رونمایی از دوربین مداربسته در امریکا نیز مربوط به سال 1973 میلادی می باشد.

اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین ها است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود دارد. ۸- تنها شرکتی هستیم که از صفر تا ۱۰۰ پروژه ( مشاوره، فروش، نصب و خدمات پس از فروش) ، در کنار مشتریانمان هستیم و آنها را تنها نمیگذاریم. ۶- شرکت الکامپ تنها وارد کننده ای می باشد که تمامی محصولات خود را با پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می دهد.

تغییر مهم در قرارداد دریافت وام/ بانک‌ها می‌توانند در صورت عدم پرداخت اقساط، از «حساب و اموال بدهکار و ضامن» برداشت کنند

اما نوع جدیدی از دوربین IP که به طور مداوم در حال ظهور است و نام آن IP-Fish-Eye می باشد ، هیچ قسمت متحرکی ندارد. شبکه یا IP – این سیستم ها با دوربین های آنالوگ یا دیجیتال استفاده می شوند ، از یک سرور ویدئو برای پخش تصاویر از طریق اینترنت استفاده می کنند. از مزایای آن می توان به WiFi و صدا ، هوش مصنوعی توزیع شده برای تجزیه و تحلیل فیلم تصاویر ، دسترسی از راه دور ، و وضوح بهتر اشاره کرد. علاوه بر این ، دوربین های IP توانایی دربرداشتن دوربین های بیشتری را در یک دوربین دارند که می تواند زاویه وسیعی را پوشش دهد که به طور معمول ممکن است چندین دوربین یا سیستم دوربین را پوشش دهد. LED های مادون قرمز لامپ های کوچکی هستند که در کناره های لنز در مرکز قرار دارند.

مظنونان را می‌توان به راحتی شناسایی کرد و فیلم‌های دوربین مدار بسته شواهد قانع‌کننده‌ای برای دادگاه‌ها هستند. اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط داخلی و مسقف دارید، بهتر است از دوربین مداربسته دام استفاده کنید. این دوربین ها قابلیت نصب زیر باران را ندارند و در ادامه به مشکل خواهند خورد. اگر قصد نصب در محیط بیرونی را دارید بهتر است از دوربین مداربسته بالت استفاده کنید. این نوع دوربین ها به دلیل داشتن سان شیلد(قاب) بالایی خود در برابر باد و باران استقامت بیشتری دارند. ردیفتکنولوژی HDتکنولوژی IP1برای هر دوربین باید یک کابل کواکسیال و کابل برق کشیده شودبرای هر دوربین فقط نیاز به یک کابل شبکه می باشد.

دوربین پین هول که یک مدل دوربین مداربسته میباشد ، به خاطر اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارد. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری است. از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید.

دوربین مداربسته بیسیم IMOU آیمو Ranger 2 2MP مدل IPC-A22EP-G گارانتی فراگستر

همچنین اماکن خصوصی مانند ساختمان های مسکونی و اداری، فروشگاه ها و مراکز خرید، اماُکن ورزشی و تفریحی، شرکت ها و کارخانجات، رستوران ها و کارواش ها همگی برای کنترل وضعیتشان نیاز به سامانه های نظارت تصویری و دوربین مدار بسته دارند. از نظر قیمتی به ترتیب دوربین مداربسته IP بعد HDTVI بعدش HDCVI و نهایتا AHD می باشند. به نظر من از دوربین های HDCVI یا HDTVI (مقایسه رو اینجا بخونین ) استفاده کنید که به نسبت AHD کیفیت و طول عمر بیشتری دارند.

البته توصیه می‌شود که در این مرحله کابل‌های باکیفیت یا ارتباط بیسیم امنی را انتخاب کنید. در غیر این صورت خلاء امنیتی در سیستم دوربین مداربسته به وجود می‌آید. دوربین مداربسته AHD مشکل محدودیت ارسال تصویر را حل کرده و قبل از ارسال تصویر را انکد (فشرده) می کند و از طریق همان کابل کواکسیال به دستگاه ضبط تصویر میفرستد و در مقصد مجدد تصاویر توسط دستگاه ضبط دیکد یا کد گشایی می شود. سیستم دوربین مداربسته که با نام نظارت ویدیویی نیز شناخته می‌شود، ابتدا در صنایع امنیتی و نظامی به کار گرفته شدند و رفته رفته پای خود را در تمام ابعاد زندگی شهری ما از جمله امنیتی، حفاظتی و نظارتی باز نمودند. البته هر کاربردی از دوربین مدار بسته نیاز به تجهیزات و دوربین متناسب با خود را دارد تا بهترین راندمان و کمترین هزینه را در پی داشته باشد. از سیستم دوربین مداربسته در مکان‌های حساس و پر رفت و آمد مثل بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، ساختمان‌های نظامی، رستوران و هتل‌ها استفاده می‌شود.