به دنبال هدفون های بازی بی سیم هستید؟ EPOS GTW 270 در سطح بعدی قرار دارد


طرفداران

  • صدای باورنکردنی در یک بسته کوچک
  • دانگل 2.4 گیگاهرتز تفاوت را برای بازی ایجاد می کند
  • اتصال پایدار و خودکار از طریق بلوتوث یا 2.4 گیگاهرتز

منفی

  • بدنه در سمت حجیم
  • کنترل ها بیش از حد ساده هستند
  • دانگل USB-C می تواند پورت ها را بدون کابل کشیده مسدود کند

هدفون های گیمینگ مفهوم جدیدی نیستند. لاجیتک، ریزر و دیگران سال‌ها است که نسخه‌های سیمی تولید کرده‌اند. با این حال، آنچه بسیار نادرتر است، عامل شکل نسبتاً جدید واقعی است بی سیم هدفون های بازی

دلیل آن نادر بودن ساده است. اکثر هدفون های بی سیم به نسخه ای از بلوتوث متکی هستند. بلوتوث معمولاً برای بازی کردن بسیار مفید است. این “تاخیر” قابل توجه یا تاخیر بین بازی (یا ویدئو) و صدا را معرفی می کند. بدیهی است که در بسیاری از بازی‌ها، این کار باعث می‌شود شما توسط دشمنی که فقط بعد از شلیک به شما نزدیک می‌شوید، کشته شوید. برخی از پروتکل‌های بلوتوث این را به حداقل می‌رسانند، اما هیچ کدام به طور قابل اعتمادی با تأخیر غیرقابل شناسایی اتصالات بی‌سیم مبتنی بر 2.4 گیگاهرتز مطابقت ندارند.

چه چیزی باعث می شود ایربادهای گیمینگ هیبریدی EPOS GTW 270 بنابراین منحصر به فرد در این فاکتور این است که آنها بلوتوث و 2.4 گیگاهرتز را ارائه می دهند. این جفت گزینه اتصال ترکیبی (از این رو نامش) در هدست‌های گیمینگ گران‌قیمت مانند Razer Barracuda و خانواده SteelSeries Arctis Nova رایج است. اما، این اولین بار است که با چنین تطبیق پذیری در یک جفت هدفون واقعاً بی سیم مواجه می شوم. و اجازه دهید به شما بگویم، این یک تغییر دهنده بازی بود… به معنای واقعی کلمه.

مشخصات فنی

فاکتور فرم جوانه های داخل گوش واقعا بی سیم
قابلیت اتصال بلوتوث 5.1 (با AptX)، 2.4 گیگاهرتز (از طریق دانگل USB-C موجود)
عمر باتری 5 ساعت (گوشی) | 20 ساعت (کیف شارژ)
سازگاری بلوتوث: کامپیوتر، مک، تلویزیون، کنسول و غیره | 2.4 گیگاهرتز: کامپیوتر، پلی استیشن 4/5، نینتندو سوییچ، اندروید
دامنه 49 فوت
نوع درایور پویا بسته شد
لوازم جانبی گنجانده شده است کابل شارژ، کابل توسعه دهنده USB-C، دانگل USB-C، روکش دانگل با حلقه حمل، گوشواره های سیلیکونی اضافی (3 اندازه)
کنترل های روی دستگاه بله: پخش/مکث، پرش آهنگ، فعال سازی دستیار دیجیتال
نرم افزار همراه مجموعه بازی EPOS

فرم و کیفیت ساخت

EPOS زندگی خود را به عنوان بخشی از شرکت صوتی پیشرفته Sennheiser آغاز کرد. شجره مهندسی دقیق بسیاری از هدست‌های سنتی‌تر را که خدمه EPOS طراحی کرده‌اند، در حالی که هنوز بخشی از کشتی مادر بودند، نشان می‌دهد. همین سطح از کیفیت در شرکتی که اکنون مستقل است، گیر کرده است.

قاب باز هدست گیمینگ بی‌سیم داخل گوش هیبریدی EPOS GTW 270.

آنها به سختی از اکثر هدفون های سیمی بزرگتر هستند، اگرچه جعبه شارژ در قسمت حجیم قرار دارد.

مایکل گاریفو/ZDNET

از بالا به پایین، GTW 270 Hybrid احساس خوبی دارد. پوسته فلزی بیرونی کیف شارژ، محفظه محکمی را برای شارژ کردن هدفون‌های شما فراهم می‌کند، در حالی که لولای فوق‌العاده رضایت‌بخش آن چیزی شبیه به ساعتی رده بالا است، نه یک جفت هدفون مقرون‌به‌صرفه.

خود جوانه ها نیز دارای طراحی محکم، سبک و ساده هستند که هم در دست و هم در گوش اعتماد به نفس ایجاد می کند.

همچنین: آیا AirPods Pro 2 اپل بهترین هدفون بی سیمی است که اکنون می توانید تهیه کنید؟

من جوانه ها را پیدا کردم و نکاتی را برای قرار دادن راحت در گوش هایم قرار دادم و در گوش خانواده و دوستان اجازه دادم آنها را آزمایش کنند. تناسب خوب و جهانی برای جوانه‌های داخل گوش مانند اینها حیاتی است و EPOS آن را میخکوب کرده است.

لوازم جانبی EPOS GTW 270

نوک گوش اضافی در اندازه های کوچک و بزرگ در جعبه موجود است.

مایکل گاریفو/ZDNET

قابلیت اتصال

قابلیت اتصال، نمایشگر هدفون های هیبریدی GTW 270 است. البته می توانید آنها را با تلفن، تلویزیون، رایانه شخصی، کنسول بازی یا هر چیز دیگری از طریق بلوتوث جفت کنید. اما، شما همچنین می‌توانید از اتصال 2.4 گیگاهرتزی دانگل USB-C موجود استفاده کنید. دانگل (تصویر زیر را ببینید) با رایانه های شخصی سازگار است، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، نینتندو سوییچو گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی.

هنگامی که از آن استفاده می شود، اتصال کم تاخیری را که گیمرهای رقابتی می خواهند ارائه می دهد و صدا را با تاخیر محسوس صفر بین عملکرد روی صفحه و صدای همراه آن ارائه می دهد. همچنین یک مزیت قابل توجه برای کیفیت صدا وجود دارد که در زیر به آن خواهم پرداخت.

همچنین: 5 بهترین هدست بازی رایانه شخصی: صدای عالی، بدون افت

کیف دانگل EPOS GTW 270

احتمالاً هرگز متوجه نشده اید که کیس دانگل چیزی است که ممکن است روزی بخواهید، اما ما اینجا هستیم.

مایکل گاریفو/ZDNET

در زمان آزمایش هدفون هیبریدی GTW 270 مشکلی با پایداری اتصال نداشتم. هر بار که آنها را از کیس شارژ جدا می کردم، به طور قابل اعتماد و سریع با دانگل همراه کوچک جفت می شدند. جابه‌جایی بین دانگل 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث نیز یک رویداد ساده و شهودی بود و هدفون‌های هدفون به‌طور خودکار آن را به خوبی مدیریت می‌کردند.

برق و شارژ

کیس EPOS GTW 270 Hyrbid از طریق USB-C شارژ می شود. دارای یک کابل برای شارژ و کابل دوم برای افزایش دسترسی دانگل آن است. شاید بهتر بود اگر EPOS چیزی شبیه به تنظیمات مبتنی بر کوپلر را انتخاب می کرد که بسیاری از ماوس های بازی اکنون از آن استفاده می کنند. این به شما امکان می دهد از یک کابل برای هر دو کار استفاده کنید. با این حال، این مانع از شارژ کیس خود در حین گوش دادن با فرکانس 2.4 گیگاهرتز می شد، بنابراین راه آنها ممکن است برای اکثر کاربران بهترین باشد.

مانند اکثر لوازم جانبی USB-C، به سرعت شارژ می شود. طبق گفته EPOS، شارژ کامل پنج ساعت زمان گوش دادن به هدفون و 20 ساعت صدای اضافی در هنگام شارژ کردن با استفاده از کیس شارژ فراهم می کند.

من متوجه برخی نوسانات شدم، اما زمان‌های استفاده آگهی‌شده با توجه به وزن کم هدفون‌ها کاملاً دقیق و نسبتاً چشمگیر بود. قضیه در جناح سنگین تری قرار دارد. هنگامی که در کیف انداخته می شود به سختی قابل توجه است، اما شکل کمی حجیم و مستطیلی آن را به بهترین همراه جیبی تبدیل نمی کند.

هدفون هیبریدی EPOS GTW 270 در جعبه شارژ.

هدفون‌های هدفون در جعبه شارژ قرار می‌گیرند و سفتی الهام‌بخش اعتماد به نفس دارند.

مایکل گاریفو/ZDNET

صدای آنها چگونه است؟

اگر صدای ایربادهای هیبریدی EPOS GTW 270 دقت رقابتی مورد نظر گیمرها را ارائه نکند، همه این راحتی و اتصال دوگانه به معنای کمی است. خوشبختانه، تمام تاثیرات EPOS از پیشینیان سنهایزر خود در این هدفون‌های کوچک فوق‌العاده شایسته نشان داده می‌شود.

هنگامی که بیش از 2.4 گیگاهرتز استفاده می شود، باس واضح و قوی، و اوج های تیز و دقیق را ارائه می دهند. مورد دوم بسیار مهم است، زیرا نشانه‌های صوتی که به شما هشدار می‌دهند دشمنان درون بازی در آن وجود دارند. هنگام استفاده از این جوانه های درون گوش به جای Razer BlackShark V2 Pro، دقت جهت گیری یا دقت شنوایی را از دست ندادم. این چیزی نیست که بتوانم برای هر هدفون دیگری که آزمایش کرده‌ام، چه بازی یا نه، بگویم.

اجرای موسیقی به همان اندازه چشمگیر بود. سازها و آوازها برای رانندگان به اندازه مواردی که در این هدفون‌ها استفاده می‌شوند، فاصله‌ای باورنکردنی را نشان می‌دادند، با صحنه‌ی صوتی گسترده‌تر از بسیاری از هدست‌ها و هدفون‌های روی گوش (گران‌تر).

مرور: بررسی هدفون Beyerdynamic DT 900 PRO X: صدایی بی رحمانه صادقانه با قیمت زیر 300 دلار

به بیان ساده، این بهترین صدای بازی است که از هر هدفون (سیمی یا بی سیم) شنیده ام، و برخی از بهترین دوره های صوتی است که در یک مجموعه واقعاً بی سیم تجربه کرده ام. از نسل اول Apple AirPods Pro برتری دارد و حتی از جفت Drop + Grell با صدای زیبا اما مشکل‌ساز که در اوایل امسال آزمایش کردم، برتری می‌یابد.

وقتی از طریق بلوتوث وصل می‌شوید، می‌توانم بگویم همه چیزهایی که نوشتم تقریباً 80٪ درست است. اگر گزینه استفاده از 2.4 گیگاهرتز را دارید، استفاده از بلوتوث را برای بازی توصیه نمی کنم. اما، اگر به موسیقی یا ویدیو گوش می دهید، صدا تقریباً به همان اندازه است. متأسفانه، حداکثر صدا به طور قابل توجهی کمتر است و کمی از وضوح، جدایی و صحنه کلی صدا از بین می رود. در این حالت، جوانه ها تقریباً با AirPods Pro فوق الذکر ارتباط مستقیم دارند.

عملکرد میکروفون

طبق معمول، این بخشی است که در آن بهتر است اجازه دهید موضوع به معنای واقعی کلمه خودش صحبت کند. ویدئوی ارائه شده باید تمام آنچه را که باید بدانید را به شما بگوید. به طور کلی، میکروفون در حالت 2.4 گیگاهرتز برای همه چیز از تماس‌های زوم گرفته تا چت درون بازی کاملاً قابل استفاده است. من پادکست را با آن شروع نمی‌کنم، اما شنیده‌ام که میکروفون‌های بسیار بدتری در هدست‌های بی‌سیم بسیار گران‌تر بوم می‌کنند.

خط پایین

من مجبور شدم قیمت GTW 270 Hybrid را در سایت EPOS در حین آزمایش دوباره بررسی کنم. مطمئن بودم اشتباه یادم رفته چیزی با این ویژگی‌ها که اینقدر خوب به نظر می‌رسید احتمالاً نمی‌توانست 150 دلار باشد، اما بود.

برای روشن بودن، برخی از بخش‌ها وجود دارد که هدفون‌های هدفون به طرز شگفت‌آوری ساده‌اند. کنترل‌های روی دستگاه به اندازه یک دکمه است که گزینه‌های مکث/پخش معمول، پرش از آهنگ و دستیار دیجیتال را ارائه می‌کند، اما هیچ کنترل صدا را ندارد. برای انصاف، AirPods Pro همچنین تا نسخه دوم 250 دلاری خود فاقد دکمه های تنظیم صدا در دستگاه بود. جعبه بزرگتر همچنین ممکن است برای برخی از کاربران فعال که به قابلیت حمل در اندازه جیبی علاقه دارند، غیرفعال باشد.

همچنین: AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: آیا ارزش صبر کردن را داشتند؟

اما، اگر گیمری هستید که به مهمانی‌ها و تورنمنت‌های LAN سفر می‌کنید، یا حتی گیمری هستید که به سختی میز خود را ترک می‌کند اما گزینه‌های تمیز، ساده و بدون سیم را ترجیح می‌دهد، می‌توانم بگویم هدفون هیبریدی EPOS GTW 270 یکی از بهترین ها را ارائه می‌کند. ترکیبی از صدای چشمگیر، عملکرد قابل اعتماد، و کیفیت ساخت عالی که من در هدست های بازی با این قیمت دیده ام، چه رسد به هدست های بی سیم واقعی.

سایر سازندگان صدای بازی باید توجه داشته باشند: اینگونه است که شما یک جفت جوانه های بازی واقعاً بی سیم و کاملاً رقابتی می سازید. فقط امیدوارم رقابتی که تقریباً مطمئناً در این دسته محصول رشد خواهد کرد بتواند با نوار بسیار بالایی که شرکت کننده اولیه EPOS تعیین کرده است مطابقت داشته باشد.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

یک گزینه ارزان تر که منحصراً به بلوتوث متکی است. تأخیر آن 60 میلی‌ثانیه است که بالاتر از تأخیر 2.4 گیگاهرتزی ارائه شده توسط EPOS GTW 270 Hybrid است، اما هنوز برای بلوتوث بسیار خوب است. برای بازی های معمولی و موبایلی مناسب است.

اگر کیفیت EPOS را در یک هدست بازی سنتی تر، اما همچنان بی سیم می خواهید، GSP 670 نزدیک ترین گزینه از نظر قیمت است. این به دلیل راحتی و صدای آن مورد ستایش قرار گرفته است و همان مهندسی ساخت و ساز عالی ذکر شده در این بررسی را حفظ کرده است.

بهترین صدای تنظیم شده بازی را با قیمت زیر 1000 دلار می خواهید؟ مایل به مقابله با سیم برای بدست آوردن آن هستید؟ این هاکلبری شماست. میکروفون همچنین یکی از بهترین میکروفون های بوم در هر هدست بازی است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/epos-gtw-270-review/#ftag=RSSbaffb68