بررسی Yale Assure Lock SL: هرگز دوباره قفل نشوید

متأسفانه، Yale Assure Lock SL فقط به عنوان یک پیچ و مهره در دسترس است و فقط می تواند بر روی درهایی با ضخامت های 1-3/8 اینچ تا 2-1/4 اینچ نصب شود. یک دروازه یا درب طوفانی واجد شرایط نیست.

منفی

  • صفحه برای بیدار شدن نیاز به لمس کف دست دارد

در حالی که برخی از هکرها سعی کرده اند سیستم Yale را خراب کنند و در گذشته موفق شده اند، Yale ادعا می کند که به روز رسانی های قابل توجهی را در نرم افزار خود برای جلوگیری از هک انجام داده است. البته، ما می دانیم – یا باید بدانیم – که هر چیزی با اتصال شبکه در خطر هک شدن است. بنابراین بر عهده ماست که وظیفه خود را با تغییر منظم رمز عبور انجام دهیم و مطمئن شویم که برنامه های ما همیشه به روز هستند تا تا حد امکان ایمن بمانند.

امتحان کردن چندین برند از قفل های هوشمند و استفاده از آنها اغلب متقاعدم کرد که برای خانه بعدی که خریداری می کنیم یکی از آنها را تهیه خواهم کرد. بنابراین زمانی که به اندازه کافی خوش شانس شدیم که در یک بازار خانه در بازار خانه تحت قرارداد قرار دادیم، من به سرعت شروع به تحقیق و مقایسه قفل های مختلف کردم.

من متوجه شدم صفحه نمایش Yale Assure Lock SL من بسیار پاسخگو و آسان برای استفاده است. برای فعال کردن آن، می‌توانید روی لوگوی Yale ضربه بزنید یا دست خود را روی صفحه قرار دهید، سپس کد خود را وارد کنید و درب به سرعت و بی‌صدا باز می‌شود. متأسفانه، نمی‌توانید تنها با ضربه زدن یک انگشت روی خود صفحه نمایشگر را فعال کنید.

Yale Asssure Lock SL نصب شده است

ما سفر خود را به سمت اتوماسیون خانگی با اساسی ترین ویژگی ها آغاز کردیم: قفل هوشمند، زنگ درب تصویری و سیستم امنیتی خانه. خیلی سریع، چیزهای بیشتری را اضافه کرده‌ایم و دائماً در حال اضافه کردن آن هستیم تا خانه‌مان را برای استفاده خانوادگی و روزانه هوشمندتر کنیم. این قفل افزودنی ساده بود و ثابت شده است که یک انتخاب عالی است: به طور مداوم قابل اعتماد است و دقیقاً همان کاری را که باید انجام دهد انجام می دهد.

سوالات متداول

عدم نیاز به کلید برای باز کردن قفل درب جلو به خودی خود یک ویژگی جذاب است، زیرا می توانید درب خود را با گوشی هوشمند یا اپل واچ یا با ژئوفنسینگ

کنترل های Yale Lock در برنامه

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

همچنین بخوانید: بهترین قفل های هوشمند: خانه و محل کار خود را ایمن کنید

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها برای مشتریان مسکونی این است که این قفل Yale در واقع خانه شما را با مهره‌های دارای گواهینامه BHMA درجه 2 ایمن‌تر می‌کند. حذف دسترسی کلیددار به قفل به شما این آرامش را می دهد که قفل انتخاب نمی شود و شخصی که کلید قدیمی یا گم شده دارد به خانه شما دسترسی نخواهد داشت.

جایگزین کردن یک پیچ و مهره با قفل Yale Assure Lock SL یک پروژه نسبتاً ساده است که حتی مبتدی‌ترین افراد DIYER می‌توانند تنها با یک پیچ گوشتی و دفترچه راهنما آن را حل کنند. یکی از ما 15 دقیقه بیشتر طول نکشید. با این حال، شما گزینه دریافت را دارید نصب از یک متخصص ییلو اطمینان از اینکه قفل شما به صورت حرفه ای با قیمت 129.99 دلار نصب شده است.

همچنین: 6 بهترین سیستم اتوماسیون خانگی

ما می‌دانستیم که یک قفل با قابلیت Wi-Fi می‌خواهیم و همچنین چیزی می‌خواستیم که با HomeKit سازگار باشد، زیرا ما یک قفل داریم. هوم پاد مینی، بنابراین ما بررسی های مختلف را خواندیم و در نهایت انتخاب های خود را به یکی خلاصه کردیم: Yale Assure Lock SL با ماژول هوشمند iM1 HomeKit.

برای باز کردن قفل در، روی صفحه لمسی ضربه بزنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

برای نصب این قفل هوشمند ابتدا قفل قدیمی خود را از درب خود جدا کنید. سپس جعبه Yale Lock خود را باز کنید تا قطعات مختلفی را که نیاز دارید پیدا کنید، از جمله یک الگو برای اطمینان از اینکه همه قطعات به درستی با درب شما مطابقت دارند و دفترچه راهنما برای پیروی از دستورالعمل‌های نحوه کار.

در مدت چهار ماه، خانواده ما خانه‌ای فروخت، یک سفر بین‌المللی هشت هفته‌ای انجام داد، در سراسر کشور نقل مکان کرد و سپس خانه‌ای خرید، که همگی سه بچه زیر پنج سال داشتند. در این فرآیند، ما در هشت Airbnb مختلف ماندیم و انواع قفل های هوشمند را نمونه برداری کردیم. این قفل‌ها در اجاره‌های کوتاه‌مدت رایج می‌شوند، زیرا میزبان‌ها می‌توانند کدهای ورودی را از راه دور با مهمانان به اشتراک بگذارند، به‌جای اینکه مجبور باشند شخصاً ملاقات کنند یا یک جعبه قفل را با یک کلید بگذارند.

می‌توانید تا 250 کد پین مختلف را ایجاد و مدیریت کنید تا برای حداکثر 25 نفر استفاده کنید و می‌توانید دسترسی موقت، برنامه‌ریزی شده یا دائمی را در برنامه Yale Access به آنها اختصاص دهید. شما همچنین می توانید تاریخچه ای از اینکه چه کسی و چه زمانی قفل در را باز کرده است را مشاهده کنید تا از افرادی که از هر جایی می آیند و می روند، بمانید. همچنین گزینه ای برای راه اندازی geofencing در برنامه تلفن شما وجود دارد تا قفل درب شما به محض رسیدن به خانه باز شود.

اگر شما هم مثل من هستید، احتمالاً روز بعد را به طور مداوم قفل و باز می‌کنید و مانند یک بچه با یک اسباب‌بازی جدید با آن بازی می‌کنید. امیدوارم همسایه‌هایمان ما را عجیب و غریب تصور نکنند.

هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست؛ باتری ها و حیوانات خانگی احتمالاً اولین راهی هستند که ما در کودکی این درس را می آموزیم. با این حال، Yale Assure Lock SL دارای ویژگی بسیار خوبی برای زمانی که باتری‌های آن از بین می‌روند، ارائه می‌شود. اگر قفل شما کار نمی کند، می توانید یک باتری استاندارد 9 ولتی را بردارید و آن را در پایین صفحه کلید نگه دارید. صفحه نمایش روشن می شود و شما می توانید رمز عبور خود را برای باز کردن قفل خاموش وارد کنید.

اپلیکیشن موبایل Yale Access

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

Yale Assure Lock SL با همه چیزهایی که برای نصب و راه‌اندازی نیاز دارید ارائه می‌شود: مجموعه داخلی و خارجی پیچ و مهره، ماژول هوشمند (در صورت وجود) صفحه ضربه‌ای و سخت‌افزار نصب، یک دفترچه راهنما و الگو، و چهار باتری AA – هر چند می‌توانید از آن استفاده کنید. باتری های قابل شارژ نیز این صفحه نمایش به جای صفحه کلید دارای صفحه نمایش لمسی است و در راه اندازی بسیار کاربر پسند است. همچنین در چهار رنگ برنزی روغنی، مشکی، برنجی جلا و نیکل ساتن موجود است.

گزینه های مقرون به صرفه تری نیز وجود دارد، مانند گزینه ای که ما خریدیم Yale Assure Lock با ماژول iM1 HomeKit در 209.95 دلار. و همیشه گزینه خرید قفل وجود دارد بدون وای فای یا بلوتوث با قیمت 169 دلار و اگر بخواهید بعداً یک ماژول هوشمند اضافه کنید.

قیمت قفل هوشمند معمولاً از 130 تا 400 دلار متغیر است. Yale Assure Lock SL با قابلیت‌های Wi-Fi و بلوتوث با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد، بنابراین مطمئناً ارزان‌ترین قفل موجود نیست، اما تمام قابلیت‌های آن می‌تواند ارزش هزینه‌های آن را داشته باشد. داشتن قفل هوشمند مزایای زیادی دارد که ممکن است در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز شود. در نظر بگیرید که هرگز مجبور نخواهید بود خانه خود را مجدداً کلید بزنید یا نگران گم شدن کلیدهای خود باشید یا مجبور نباشید از آنها کپی کنید.

قفل‌های هوشمند دستگاه‌های ساده‌ای هستند، زیرا قابلیت‌های زیادی وجود ندارد که بتوانید به یک قفل اضافه کنید، بنابراین مهم‌ترین ملاحظات به این موضوع محدود می‌شود که آیا می‌خواهید یک قفل یا دستگیره در، صفحه کلید در مقابل صفحه نمایش، قابلیت Wi-Fi یا نه، و در صورت وجود، می‌خواهید با کدام دستیار خانگی ادغام شوید.

مشخصات فنی

نوع پد لمسی صفحه لمسی
نوع قفل Deadbolt بدون کلید
وزن 4.5 پوند
ضخامت درب 1-3/8 اینچ تا 2-1/4
مقطع تحصیلی درجه 2: A156.36 ANSI/BHMA
باتری های مورد نیاز بله (4 باتری AA)
پایان نیکل ساتن، برنز مالیده شده با روغن، مشکی

طرفداران

  • صفحه لمسی
  • بدون کلید
  • حداکثر 250 کد دسترسی
  • ماژول های مختلف شبکه

همچنین: 4 بهترین مرکز خانه هوشمند

تنظیمات برنامه Yale Access

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

راه اندازی Yale Assure Lock SL

در این مرحله، شما فقط باید کد اصلی خود را تنظیم کنید، سپس قفل خود را به شبکه خانگی خود متصل کنید، و شما آماده هستید.

Yale Assure Lock SL همچنین دارای مزیت قفل خودکار است که می توانید آن را در برنامه خود روشن یا خاموش کنید، بنابراین پس از 30 ثانیه پس از باز شدن قفل به طور خودکار قفل می شود. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که درب شما همیشه پشت سر شما قفل خواهد بود. برای ما، زمانی که در حال انجام کارهای حیاط خانه هستیم و مدام وارد خانه می شویم و از خانه خارج می شویم، ممکن است کمی خسته کننده شود، اما چیزی نیست که یک تغییر ساده در برنامه نتواند آن را برطرف کند. مزیت آرامش خاطر که در همیشه قفل است بر ضررهای خانواده فراموشکار ما بیشتر است.

اینکه آیا یک قفل هوشمند Yale برای شما ارزشش را دارد یا نه، بستگی به این دارد که چقدر برای امکانات همراه آن ارزش قائل هستید.

در حالی که این قفل هوشمند به خوبی با نیازهای من سازگار است، گزینه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/yale-assure-lock-sl-review/#ftag=RSSbaffb68

شما می توانید این قفل هوشمند را بدون قابلیت وای فای به مدت یک قیمت خرید پایین تر 169 دلار، که ویژگی ورود بدون کلید را به خانه شما اضافه می کند. ییل جداگانه پیشنهاد می دهد ماژول ها را ارتقا دهید در صورتی که بخواهید بعداً از آن با تلفن هوشمند یا سیستم خانه هوشمند خود استفاده کنید. اینها شامل Z-Wave Plus ماژول (برای ادغام با SmartThings، Wink، Ring Alarm، Honeywell)، زیگبی ماژول، و کیت ارتقاء دسترسی Yale برای استفاده با برنامه Yale Access و ادغام با دستیارهای صوتی مانند Amazon Alexa، Google Assistant یا Siri. دومی مولفه Connected by August است که توسط Yale و August ساخته شده است که قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث را به قفل اضافه می کند، همچنین DoorSense، سنسوری است که به شما امکان می دهد بدانید که آیا درب شما باز است، نه فقط قفل یا قفل شده است یا خیر. قفل شده است.

اگر نگران هستید که با از بین رفتن باتری ها چه اتفاقی می افتد، نگران نباشید. Yale Assure Lock SL با یک راه حل مفید برای آن ارائه می شود. کافی است یک باتری 9 ولتی را تا انتهای پایین قفل نگه دارید تا صفحه نمایش روشن شود تا بتوانید کد دسترسی را وارد کرده و قفل آن را با موفقیت باز کنید.

Yale Asssure Lock SL نصب شده است

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

بسیاری از ما آیا در را قفل کردم؟ لحظاتی که به نظر می رسد همیشه وقتی از خانه دور هستید اتفاق می افتد. اما اگر این اتفاق می افتد زمانی که شما دور هستید، در رختخواب، روی کاناپه یا در آشپزخانه خود، فقط از دستیار صوتی خود بپرسید که آیا درب ورودی قفل است یا خیر، مزیت مناسبی است که با این قفل هوشمند دریافت می کنید.

هنگامی که بست ییل را روی درب خود قرار دادید، باید صفحه نصب داخلی را نصب کنید، مجموعه کابل را وصل کرده و درپوش داخلی را پیچ کنید. مهم است که تا زمانی که ماژول شبکه را در قفل قرار نداده اید، باتری ها را نصب نکنید.

بارزترین مزیت داشتن قفل هوشمند در خانه این است که در نهایت می توانید نگران گم شدن کلید خود نباشید و فقط یک کد ساده را به خاطر بسپارید یا از برنامه برای باز کردن قفل استفاده کنید. اما داشتن یکی نیز به این معنی است که می‌توانید یک کد ورودی منحصر به فرد را با مهمان، سگ‌گردان، پرستار کودک یا کودک بزرگ‌تر به اشتراک بگذارید.