آیا در شرایط رکود باید به مدرسه برگردم؟

فردی را که به نقش های نظارتی علاقه مند است، انتخاب کنید. کارشناسی ارشد در مدیریت ممکن است به شما کمک کند مهارت های ارزشمندی کسب کنید. اما درخواست مسئولیت‌های نظارتی در نقش فعلی‌تان می‌تواند مسیر دیگری را برای ایجاد مهارت ارائه دهد که به مدرسه تمام وقت نیاز ندارد.

آیا از آموزش رسمی بیشتر بهره می برم یا از تجربه عملی؟

همچنین باید بپرسید که آیا به مدرک علاقه مند هستید و مایل به صرف زمان و انرژی برای کسب آن هستید. ارزیابی کنید که آیا می توانید از گرفتن بدهی برای ادامه تحصیل خودداری کنید.

رکود یک است کاهش فعالیت اقتصادی برای حداقل شش ماه و رکود تاثیر زیادی بر اشتغال دارد. در دوران رکود، بسیاری از کارفرمایان کارگران را اخراج می کنند و اعداد بیکاری تمایل به رشد دارند رکود همچنین اغلب به معنای مشاغل کمتر در بازار و رقابت بیشتر برای مشاغل است.

یک مرد حرفه ای سفیدپوست با پیراهن دکمه دار آبی رنگ پشت میز می نشیند.  او به دوردست ها نگاه می کند و کمی لبخند می زند، مشتش را روی چانه اش گرفته است، انگار در حال فکر کردن به یک سوال است.

شاتر استاک

جوانب مثبت و منفی را بسنجید تا تصمیم بگیرید که آیا بازگشت به مدرسه در شرایط رکود ارزشش را دارد یا خیر.


سپس هر گونه شکاف در رزومه خود را در نظر بگیرید. آیا از آموزش مدیریت بهره مند خواهید شد؟ یا گواهینامه اعتبار شما را در یک زمینه کلیدی تقویت می کند؟ شاید الان زمان مناسبی برای بازگشت به مدرسه باشد.

آیا می توانم مهارت های مورد نیاز خود را بدون ثبت نام به عنوان دانشجوی تمام وقت یاد بگیرم؟

ثبت نام در یک برنامه پاره وقت می تواند به شما کمک کند تا مهارت های ارزشمندی کسب کنید، اغلب بدون هزینه شهریه برای یک برنامه تمام وقت. گزینه‌های دیگر شامل برنامه‌های کالج آنلاین خودسرانه یا برنامه‌های گواهی‌نامه طراحی شده برای حرفه‌ای‌ها است. این گزینه ها ممکن است مهارت های شما را کامل کند و رزومه شما را با هزینه بسیار کمتر تقویت کند.

این را بخوانید: تقریباً نیمی از صاحبان مشاغل کوچک از رکود اقتصادی قبل از پایان سال 2022 می ترسند.


آیا در دوران رکود باید به مدرسه برگردم؟ سوالاتی که باید از خود بپرسید

MOOC یک گزینه محبوب برای آموزش مهارت ها است، همانطور که دوره های کالج به صورت آنلاین ارائه می شود.



منبع: https://www.zdnet.com/education/should-i-go-back-to-school-in-a-recession/#ftag=RSSbaffb68

اگر قبلاً کاندیدای برجسته ای هستید، بازگشت به مدرسه ممکن است گزینه های شما را در طول رکود افزایش ندهد.

با چشمان خنثی به رزومه خود نگاه کنید. چقدر برای مشاغلی که می خواهید رقابت دارید؟

آیا بازگشت به مدرسه در صورت وجود رکود برای شما منطقی است؟ شرایط هر فرد متفاوت است. سوالات زیر به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند.

من می خواهم شغلم را به چه سمتی ببرم؟

به عنوان دانشجوی پاره وقت ثبت نام کنید.

آخرین رکود اقتصادی ایالات متحده در سال 2009 به پایان رسید. کارگران امروزی گزینه های بیشتری برای دوره های آنلاین دارند. شما به راحتی می توانید در دوره های آنلاین پولی یا رایگان ثبت نام کنید تا مهارت های جدید کسب کنید یا برای یک حرفه جدید آموزش ببینید.

شما می توانید برای کمک مالی با FAFSA درخواست دهید و بسیاری از کالج های آنلاین FAFSA را می پذیرند. همچنین بورسیه های تحصیلی STEM و بورسیه های تحصیلی در رشته های دیگر وجود دارد.

آیا سرمایه گذاری در یک مدرک در این زمینه واقعاً ارزش مزایای آن را دارد؟

چه به دنبال پیشرفت شغلی باشید و چه در حال انتقال به یک رشته جدید، به مهارت های خاصی نیاز دارید.

در نظر بگیرید که کدام گزینه بهترین بازگشت سرمایه را برای شرایط منحصر به فرد شما ارائه می دهد. هنگامی که به یک مسیر شغلی جدید با گزینه های محدود برای تجربه عملی حرکت می کنید، آموزش رسمی ممکن است ارزش بهتری ارائه دهد.

آیا من در وضعیت مالی برای بازگشت به مدرسه هستم؟

رکود می تواند به معنای افزایش حقوق و پاداش کمتر باشد. همچنین می تواند منجر به بیکاری شود. بنابراین شرایط مالی و گزینه های خود را در نظر بگیرید.

در مورد سابقه کار برای برنامه های آینده تحقیق کنید. در مورد میانگین پتانسیل درآمد برای فارغ التحصیلان اخیر بپرسید. و مصاحبه های اطلاعاتی در رشته خود انجام دهید تا دریابید که آیا مدرک خاصی لازم است یا خیر.

آموزش رسمی به شما کمک می کند تا مهارت های سخت و نرم ارزشمندی را به دست آورید. اما تجربه عملی نیز همینطور است. در برخی زمینه ها، تحصیلات کمتر از تجربه و مهارت های عملی شما اهمیت دارد.

به عنوان مثال، یک گواهینامه حرفه ای یا دوره های آنلاین ممکن است به شما در تقویت شکاف ها در نقش فعلی خود کمک کند. با این حال، اگر در حال ایجاد یک تغییر بزرگ شغلی هستید، بازگشت به مدرسه ممکن است بهترین گزینه باشد.

آیا من در حال حاضر برای مشاغلی که می خواهم رقابتی هستم؟

اهداف شغلی پنج ساله و 10 ساله خود را در نظر بگیرید. آیا امیدوارید وارد یک صنعت جدید شوید؟ یا می خواهید در رشته فعلی خود پیشرفت کنید؟ هنگامی که تصویر واضحی از مسیری که می خواهید بروید داشته باشید، می توانید بهترین راه ها را برای رسیدن به اهداف خود در نظر بگیرید.

در ژوئن 2022، بانک جهانی نسبت به یک رکود جهانی در آینده هشدار داد. با رکود اقتصادی و تورم رو به رشد، ممکن است نگران این باشید که چگونه از رکود عبور کنید.

اما ممکن است مدرسه تنها گزینه – یا حتی بهترین گزینه – برای ارتقاء مهارت نباشد.

دیدن: آیا MBA ارزشش را دارد؟ نگاهی به امور مالی – و نتایج


آموزش خود را بدون صرف هزینه برای دانشجوی تمام وقت ادامه دهید: گزینه های دیگر شما

در دوره های آنلاین رایگان یا پولی شرکت کنید.

آیا در شرایط رکود باید به مدرسه برگردم؟ این یک سوال رایج است، به خصوص برای متخصصان اولیه و اواسط حرفه ای. قبل از تصمیم گیری، سوالات زیر را بررسی کنید.

چه چیزی در مورد اشتغال در دوران رکود باید پیش بینی کرد

ثبت نام به عنوان یک دانشجوی تمام وقت ممکن است خارج از بودجه شما باشد. اما شما گزینه های دیگری دارید. راه های زیر را برای ادامه تحصیل که هزینه کمتری دارد در نظر بگیرید.

دانشجویان دانشگاه به طور متوسط ​​هزینه می کنند 35000 دلار در سال در مورد شهریه، کتاب، لوازم و هزینه های زندگی. و برنامه های تحصیلات تکمیلی اغلب با قیمت بالاتری همراه هستند. آیا می توانید هزینه را تحمل کنید؟

کارگران می توانند با افزایش پس انداز خود و گسترش مجموعه مهارت های خود برای رکود اقتصادی آماده شوند. بازگشت به مدرسه یکی از راه های رقابت برای مشاغل در شرایط رکود است.


در نهایت، از خود بپرسید که آیا زمان و پولی که برای یک مدرک سرمایه‌گذاری می‌کنید، برای شغل شما نتیجه خواهد داد یا خیر.