بررسی Humane Ai Pin: 5 پیشنهاد در مورد یک پوشیدنی امیدوارکننده اما خطرناک

بررسی Humane Ai Pin: 5 پیشنهاد در مورد یک پوشیدنی امیدوارکننده اما خطرناک

پین هوش مصنوعی انسانی در MWC 2024

کری وان/ZDNET

را پین هوش مصنوعی انسانی این محصول آنقدر بلندپروازانه، پیچیده و آوانگارد است که از خواندن آنچه امروز صبح خواندم شگفت زده نشدم – زمانی که اولین نقدهای مربوط به پوشیدنی 699 دلاری به جعبه خبری من رسید. پس از سال‌ها پخش تیزر، نمایش‌های کنترل‌شده و یک حضور غافلگیرکننده در MWC در ماه فوریه، روزنامه‌نگاران و شاید مهم‌تر از آن، مشتریان واقعی که روی محصول نسل اول Humane سرمایه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند دید محاسباتی محیطی آن را از طریق آزمایش‌های دنیای واقعی نشان دهند.

همچنین: OpenAI GPT-4 Turbo with Vision را در دسترس توسعه دهندگان قرار می دهد تا برنامه های جدید هوش مصنوعی را باز کنند

بررسی کامل ZDNET از Ai Pin به زودی منتشر خواهد شد و به زودی خواهید فهمید که چرا پوشش تاخیری بسیار منطقی است. در حال حاضر، در اینجا پنج نکته مهم از بررسی های اولیه پوشیدنی Humane آورده شده است، از جمله جزئیات بیشتر در مورد نمایش جوهر لیزری، قابلیت های هوش مصنوعی، دوام و موارد دیگر.

1. تعاملات احساس آینده نگری می کنند (زمانی که کار می کنند)

شاید جذاب‌ترین بخش Ai Pin و چیزی که آن را از موج ورودی پوشیدنی‌های هوش مصنوعی جدا می‌کند، راه‌های مختلف تعامل با سخت‌افزار و همچنین محیط اطراف است. پین می‌تواند به ضربه‌ها و فشارها از طریق پد حرکتی پاسخ دهد، به فرمان‌های صوتی از طریق میکروفون‌های شلیک بالا پاسخ دهد، داده‌های بصری را از طریق سنسورهای دوربین پردازش کند، و حتی یک نمایشگر جوهر لیزری را روی دست شما بتاباند تا تجربه‌ای شبیه به گوشی هوشمند داشته باشید.

در حالی که تقریباً هر بازبینی کننده پیشنهاد می کند که تسلط بر آخرین روش سخت ترین است، مشکل اساسی در Ai Pin بیشتر به قابلیت استفاده مربوط می شود تا قابلیت. در مورد اسکات استین از CNET، هنگامی که از او خواسته شد قوطی سلتزر را شناسایی کند، ابزار پوشیدنی که با ترکیبی از مدل‌های زبان بزرگ (مدل‌های OpenAI، Google و OpenSource، گزارش‌های Inverse) قدرت می‌گیرد، فیلم را توضیح داد. شانس در Apple TV+.

همچنین: خط جدید لوازم خانگی هوشمند سامسونگ با هوش مصنوعی سوپرشارژ شده است

دیوید پیرس از The Verge دریافت که در حالی که Ai Pin می تواند یادداشت ها و لیست ها را ایجاد کند، نمی تواند آلارم یا تایمر تنظیم کند یا رویدادی را به تقویم شما اضافه کند. پیرس می گوید: “مشکل بسیاری از دستیارهای صوتی این است که آنها نمی توانند کار زیادی انجام دهند – و Ai Pin می تواند حتی کمتر انجام دهد.”

پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی توسط جولیان چوکاتو از Wired نیز زیر سوال رفت، که پین ​​را در حال توهم درباره ممنوعیت شربت ذرت با فروکتوز بالا در کالیفرنیا گرفت. در حالی که توهمات هوش مصنوعی چیز جدیدی نیست، به خصوص با درهم آمیختگی مدل های تولیدی و داده های آموزشی محدود، مایه تاسف است که ببینیم محصولی که بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده است با کاستی های مشابه مواجه می شود.

2. پروژکتور لیزری نمی تواند خورشید را شکست دهد

پین هوش مصنوعی انسانی در MWC 2024

کری وان/ZDNET

آزمایش‌های دنیای واقعی همچنین نشان دادند که بر خلاف ماه، پرتاب لیزری Ai Pin به اندازه کافی روشن نیست که بتواند خورشید را شکست دهد. قبل از بررسی‌ها، Ai Pin فقط در محیط‌های کم‌نورتر مانند صحنه TED Talk و غرفه‌های کنفرانس داخلی به صورت عمومی نمایش داده می‌شد، بنابراین چگونگی عملکرد لیزر در زیر نور مستقیم خورشید بزرگترین سوالی بود که بی‌پاسخ مانده بود.

کریس ولازکو برای واشنگتن پست می‌گوید: «وقتی زیر نور خورشید هستید، پروژکتور اساساً قابل خواندن نیست. چند بازبین دیگر نیز نظر مشابهی را به اشتراک گذاشتند و خاطرنشان کردند که کمبود روشنایی می‌تواند مشکلی باشد زمانی که نیاز به تعامل با اطلاعات بیشتر مبتنی بر بصری دارید، مانند وارد کردن رمز عبور (که برای پیمایش به حرکت کج به جلو و عقب نیاز دارد. از طریق صفحه اعداد)، مشاهده نحوه ظاهر عکس های گرفته شده و موارد دیگر.

3. عمر باتری نقطه روشنی است (تا زمانی که داغ شود)

پین هوش مصنوعی انسانی در MWC 2024

کری وان/ZDNET

نکته مثبت این است که داوران ماهیت مدولار Ai Pin را برای استقامت بسیار مفید یافته اند. در حالی که عمر باتری این دستگاه پوشیدنی بدون گیره “Battery Booster” به طور متوسط ​​حدود چهار تا پنج ساعت است، اما می تواند تا 9 ساعت (یا به اندازه کافی برای استفاده یک روز، طبق گفته اسکات استین از CNET) با لوازم جانبی اضافی دوام بیاورد. هنگامی که به پد شارژ متصل می‌شود، که در جعبه نیز موجود است، به طور مداوم تغذیه شود.

نقد و بررسی: عینک هوشمند متا ری بن: بهترین هوش مصنوعی در حال حاضر

“این سیستم باتری قابل تعویض یکی از بهترین ایده ها در مورد پین است. من متوجه شدم که عمر باتری روزانه من بیشتر از یک روز طول می کشد، بسیار بیشتر از چند ساعتی که با عینک Ray-Ban متا می گذرانم قبل از اینکه نیاز به برداشتن آنها برای شارژ داشته باشم. استین می گوید (و سپس عینک نداشته باشید). من راحتی گزینه های شارژ ثابت را دوست دارم.

یک مشکل در مورد پین های هوش مصنوعی تقویت شده با باتری وجود دارد: آنها داغ می شوند. گاهی اوقات خیلی داغ است، همانطور که توسط چندین بازبین گزارش شده است. Stein گزارش می‌دهد: «من متوجه شدم که پین ​​هوش مصنوعی هر زمان که از آن نمایشگر لیزری برای بیش از چند دقیقه استفاده می‌کردم، ناگهان نیاز به خنک‌سازی داشت. می افزاید: «هر بار که پوستم با لبه های کرومی اش تماس پیدا می کرد، احساس سوختگی می کردم Engadgetشرلین لو.

4. پین Ai می تواند یک قطره (یا دو قطره) ببرد.

اوایل امسال، من این شانس را داشتم که در MWC از Ai Pin استفاده کنم. من تصمیم گرفتم چند جک پرش بداهه انجام دهم تا ببینم این پوشیدنی وقتی روی پیراهنم می‌چسبد چقدر محکم است. در کمال تعجب و احتمالاً تسکین کارکنان Humane در کنار من، سنجاق سر جای خود ماند.

همچنین: سی تی اسکن نگاهی به داخل هدست اپل ویژن پرو و ​​متا کوئست به ما می دهد

اما یک وزش باد شدید در طول یک طوفان رعد و برق در شهر نیویورک به اندازه کافی قدرتمند بود که پین ​​ریموند وانگ اینورس را از بین ببرد. هشدار اسپویلر: وونگ این پوشیدنی را بازیابی کرد، و حتی متوجه شد که هنوز هم عملکردی دارد، تنها با یک فرورفتگی به سختی قابل مشاهده در قاب آلومینیومی صیقلی آن. این یک آزمایش ظریف برای مقاومت پین در برابر آب نیز بود که کافی بود.

5. احتمالاً هنوز نباید یکی بخرید

در نهایت، یک موضوع مشترک در دور اول بررسی‌ها وجود دارد: Ai Pin هنوز یک کار در حال پیشرفت است، احتمالا ماه‌ها و شاید سال‌ها تا تبدیل شدن به آن چیزی که Humane می‌خواهد پوشیدنی محاسبات محیطی باشد، فاصله دارد. The Verge به Ai Pin 4/10 و Engadget 5/10 نمره می دهد. این محصول آنقدر ناتمام است که CNET حتی بررسی آن را “بازبینی” نمی‌داند.

این بدان معناست که احتمالاً نباید در این لحظه Ai Pin را بخرید، نه زمانی که بهترین ویژگی‌های آن، از جمله هر گونه قابلیت GPT-4، هنوز در حال توسعه است و قول داده شده در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده ارائه شود. اما وقتی صحبت از تمام لوازم الکترونیکی مصرفی به میان می آید، یک توصیه فنی کلی من این است که شما باید محصولات را فقط برای آنچه امروز هستند بخرید، نه چیزی که در آینده وعده داده شده است.



منبع: https://www.zdnet.com/article/humane-ai-pin-reviews-5-takeaways-on-a-promising-but-dangerously-flawed-wearable/#ftag=RSSbaffb68