دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس

گروه مهندسی یکتا سرویس به منظور ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری دوربین‌های مدار بسته، بررسی ایرادات، مدیریت بحران‌های به وجود آمده و رفع آنها تیم کارشناسی خود را به محل مورد نظر شما گسیل خواهد کرد. دوربین های مدار بسته فیش آی دارای گستره دید وسیعی تا ۳۶۰ درجه هستند و در سقف نصب می شوند. به همین دلیل می توان با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد.

  • کلیه محصولات دوربین مداربسته پارس بین، به دلیل طراحی زیبای بدنه و همچنین استفاده از قطعات الکترونیکی استاندارد، در کلیه امکان عمومی، شخصی، صنعتی، اداری قابل استفاده میباشد.
  • پلیس می تواند با مشاهده پلاک خودروی متخلف، راننده مربوطه را شناسایی و جریمه کند.
  • افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است .
  • در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند.
  • دوربین مداربسته بهترین پیشنهاد برای تمامی افرادی است که نگران امنیت زندگیشان می باشند.
  • از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه برسد.

در این مورد پیشنهاد می‌کنیم که از دوربین‌های لامپی برای منازل استفاده شود. حتی بعد از نصب دوربین هم بررسی کنید که چه افرادی حق دارند از این مکان رفت‌وآمد داشته باشند. حتی خیلی از افراد با هزینه‌های سنگین، دوربین‌های بسیار باکیفیتی را خریداری می‌کنند اما از کیفیت کار انجام‌شده راضی نیستند. BLC یا جبران کننده نور پس زمینه قابلیتی است که با توجه به معرفی WDR که نسخه پیشرفته و کامل تر BLC محسوب می شود دیگر استفاده چندانی ندارد اما لازم است که با نحوه کارکرد آن آشنا باشید.

تکنولوژی WizSense چیست؟ + تاثیرات آن بر امنیت محیط

دوربین لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته می باشد که با فراهم کردن امکان جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت 360 درجه نقش مهمی در کنترل تردد و نظارت را برعهده دارد. دوربین های لامپی کاملا شبیه به لامپ های رشته ای می باشند که روی سرپیچ لامپ نصب شده و براحتی قابل تشخیص نخواهند بود. عدم شناسایی و تشخیص آسان آنها باعث شده است تا این نوع دوربین گزینه مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود.

HDTVI هایک ویژن

بطور متناوب با اصطلاح عمومی تر “زاویه دید” استفاده می‌شود، یا با شناسه FOV. زاویه دید معمولاًً در درجاتی از قبیل 90 درجه، 75 درجه و غیره توصیف می‌شود و می توان با عرض و ارتفاع، زوایای دید را تعیین کرد. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند. بله، شرکت ایمن تصویر امرتات در تمامی مراکز استان ها و اکثریت شهر ها دارای نمایندگی فروش و نصب می باشد. سپس از واحد پروژه شرکت پیگیری و پس از بازدید، پیشنهادات داده می شود. در صورت قبول هر یک از پیشنهادات الباقی کار تا اتمام پروژه توسط شرکت انجام می گردد.

این پکیج برای چه افرادی مناسب می باشد؟ پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته برای افرادی که برای منطقه‌ی نسبتا کوچیکی احتیاج به نظارت دارند، مناسب می باشد. هر سیستم arya-cctv.ir برای ضبط تصاویر احتیاج به دستگاهی جدا از دوربین های مداربسته دارد. یک دسته دیگر از دوربین ­های مداربسته، دوربین ­هایی هستند که برای اتصال دوربین به دستگاه­ های ضبط کننده از کابل استفاده می­کنند. دوربین­ های آنالوگ HD که در کیفیت ها و تکنولوژی ­های مختلفی نظیر AHD، HDTVI، HDCVI تولید می­شوند در این دسته قرار می­گیرند. تفاوت عمده­ این دسته از دوربین­ ها با دوربین مداربسته­ تحت شبکه در موارد زیر است.