خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 18 بهمن | arya-cctv

برند هایک ویژن بیش از 200 هزار دوربین را تولید کرده است و به بازار عرضه نموده است. همین امر باعث شده است تا مشتریان بتوانند به طیف گسترده ای از محصولات مجله خبری دوربین مداربسته آریا دسترسی داشته باشند و در پایان محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید.

  • مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است.
  • نصب دوربین مدار بسته در کارخانه یکی از مهمترین اقداماتی است که تمامی کارخانه داران باید انجام این کار را مد نظر قرار دهند.
  • دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند.
  • این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود.

از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند.

کابل مورد استفاده برای خرید دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP

در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید. تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد.

لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران

دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت.

این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. افرادی که می خواهند برای نصب دوربین مدار بسته اقدام کنند، سوالات زیادی را در مورد انتخاب نوع تغذیه دوربین های مداربسته می پرسند. توصیه می شود تمامی خریداران قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته ابتدا مشخصات فنی آن را به دقت بررسی کنند و زمانی که متوجه شدند مشخصات فنی دستگاه با نیازهای آنها همخوانی دارد اقدام به خرید کنند. یکی از مهمترین قسمت هایی که در دوربین های مدار بسته باید مورد توجه قرار گیرد منبع تغذیه این دوربین هاست آشنایی با آنها به شما کمک می کند محصول مناسبی را خریداری کنید.

http://66toolkit.ir