بررسی Brydge SP Max Plus: یک کیبورد مقاوم برای سرفیس پرو 8

لولای بزرگ و پوشش محافظ آن را با قطرات کوتاه ایمن نگه می دارد

متیو میلر/ZDNET

منفی

طرفداران

brydge-sp-max-plus-1

Brydge SP Max Plus یک پوشش محافظ برای قسمت تبلت Surface Pro 8 و یک صفحه کلید بسیار توانا با یک ترک پد بزرگ ارائه می دهد. اگر فقط به دنبال جایگزینی برای صفحه کلید هستید پوشش را تایپ کنید، پس این ترکیب صفحه کلید واقعا برای شما مناسب نیست. این به وضوح برای کسانی ساخته شده است که در خارج از دفتر کار می کنند یا شاید در داخل دفتری که در آن با Surface Pro 8 در حالت تبلت راه می روند.

بقیه پورت ها و دکمه ها زمانی که سرفیس شما در داخل پوشش محافظ نصب شده باشد کاملاً کاربردی هستند. پشت سرفیس و چهار طرف به خوبی محافظت می‌شوند و نمایشگر حساس‌ترین بخش آرایش است.

من طرفدار زیادی از اتصال USB-C نیستم

متیو میلر/ZDNET

چند ماه پیش کامپیوتر کارم را از سرفیس پرو 6 به a ارتقا دادم سرفیس پرو 8 و البته درست قبل از معرفی سرفیس پرو 9 مایکروسافت بود، بنابراین زمان بندی من عالی نیست. گفتنی است، داشتن سرفیس پرو 8 این فرصت را به من داد تا آن را آزمایش کنم صفحه کلید Brydge SP Max Plus و برای برخی از کاربران ممکن است یک وسیله جانبی ضروری باشد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از سرفیس پرو 8 ببرید، اما چند زمینه وجود دارد که در یک نسخه آینده باید آنها را بهبود بخشید.

داشتن یک قاب محافظ در اطراف سرفیس در حالت تبلت بسیار خوب است. قسمت بالایی با یک لولای بزرگ و بادوام و آهنرباهای بسیار قوی که به شما امکان می‌دهد کل مجموعه را بدون جدایی از قسمت تبلت نگه دارید، به طور بسیار ایمن به قسمت پایین صفحه‌کلید لوازم جانبی می‌چسبد.

مد لپ تاپ

صفحه کلید Brydge SP Max Plus برای ارائه یک قاب محافظ با عملکرد صفحه کلید طراحی شده است، اما اگر در اصل به دنبال صفحه کلیدی برای استفاده با Surface Pro 8 خود هستید، ممکن است بخواهید این گزینه ها را در نظر بگیرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/brydge-sp-max-plus-review/#ftag=RSSbaffb68

تاچ پد بزرگ به طور کامل از حرکات مایکروسافت برای اعمال دو، سه و چهار انگشت پشتیبانی می کند. کلیک‌های چپ و راست، یا ضربه‌های انگشت در صورت تمایل، روی صفحه لمسی کاملاً کار می‌کنند.

اولین قسمت کیس که به سرفیس پرو 8 وصل می‌کنید، پورت USB-C است که در قاب محافظ تعبیه شده است که اطراف سرفیس پرو 8 قرار می‌گیرد. پورت USB-C پایینی با قرار دادن سمت راست به کیس متصل می‌شود. سطح را با احتیاط وارد کنید تا اتصال USB-C را قطع نکنید. من افراد دیگری را دیده‌ام که این کانکتور USB-C را شکسته‌اند، بنابراین وقتی رایانه‌تان را وارد یا خارج می‌کنید، توجه کنید.

همه میانبرهای معمولی صفحه کلید مایکروسافت کار می کنند تا تجربه کاملی از رایانه شخصی با صفحه کلید داشته باشید. ردیف عملکرد از کنترل های رسانه، کنترل های ناوبری و کنترل های نمایش پشتیبانی می کند.

قیمت مناسب برای یک صفحه کلید و جلد تبلت و تاچ پد پیشرفته با سرفیس پرو 8 قابل اعتماد است. میانبرهای صفحه کلید نیز بسیار مفید هستند و در کل از این تجربه لذت بردم. مایکروسافت با Type Cover های خود که در طول سال ها کامل شده اند، میله را بالا می گذارد و این صفحه کلید Brydge هنوز به کمی کار نیاز دارد تا Type Cover را از کیف من خارج کند.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

brydge-sp-max-plus-2

همچنین: مایکروسافت سرفیس: چگونه یک شروع متزلزل منجر به اختراع مجدد رایانه شخصی شد

خط پایین

من با این لوازم جانبی چند سفر کاری انجام داده ام و دوست دارم موارد زیر را در نسخه بعدی ببینم:

  • پایه یکپارچه هنگام استفاده در حالت تبلت
  • نگهدارنده Surface Slim Pen 2 در حالت تبلت
  • قابلیت شارژ Surface Slim Pen 2
  • کانکتور USB-C تغییر یافته یا به بلوتوث تغییر دهید
brydge-sp-max-plus-with-sp8

مرور: مایکروسافت سرفیس پرو 8: هنوز عاشق

یک کیبورد کاربردی با پوشش محافظ برای SP8

متیو میلر/ZDNET

مشخصات فنی

محافظت در برابر سقوط امتیاز MIL-STD-810H چهار فوت
زوایای دید 0-135 درجه
اندازه پد لمسی 110 × 60 میلی متر
مواد پلاستیک ضد میکروبی ABS
ابعاد 222 × 295 × 27.7 میلی متر
وزن 1088 گرم (2.4 پوند)

brydge-sp-max-plus-4

این کیبورد Brydge برای آیپدهای مختلف جایگزین های عالی برای اپل و دیگر سازندگان صفحه کلید هستند، اما من به طور کامل در Brydge SP Max Plus برای Surface Pro 8 فروخته نشده ام. برخی از جنبه ها برای کسانی که به دنبال محافظت در برابر سقوط برای رایانه خود هستند یا کسانی که می خواهند بسیار عالی هستند. ترکیبی از کیس برای حالت های تبلت و لپ تاپ.

درپوش قسمت تبلت به قسمت پایین می‌چسبد

متیو میلر/ZDNET

حالت تبلت

پس از قرار دادن پوشش بالایی و سرفیس خود در ناحیه لولا، سرفیس شما شبیه یک تبلت ناهموار به نظر می رسد. صفحه کلید پلاستیکی مات مشکی دارای شش ردیف کلید جادار با سفر و بازخورد خوب است. نور پس‌زمینه چند سطحی با صفحه‌کلیدی که از سرفیس از طریق پین‌های عقب و پورت USB-C تغذیه می‌شود، وجود دارد.

در بالای صفحه کلید یک سینی برای ذخیره سازی خود پیدا خواهید کرد قلم سرفیس اسلیم 2، اما هیچ پشتیبانی شارژ در سینی وجود ندارد. ترکیب صفحه کلید با درمان ضد میکروبی ساخته شده است تا از شما در برابر باکتری ها و ویروس ها محافظت کند. حتی می توانید صفحه کلید را با محلول ایزوپروپیل الکل تمیز کنید تا فضای کاری خود را تمیز نگه دارید.