قرارداد سونی: مجموعه نوار صوتی HT-S350 پس از پرایم روز 2 30 درصد تخفیف دارد

اگر اتاق نشیمن من شبیه یک سالن سینما نیست، چه فایده ای دارد؟ شوخی کردم اما همین الان ساندبار و ساب ووفر سونی HT-S350 به قیمت 82 دلار با قیمت اصلی به فروش می رسد. بسته نرم افزاری Sony HT-S350 صدایی با کیفیت بالا را با قیمتی شیرین ارائه می کند و در حال حاضر پس از اکتبر روز پرایم هنوز 30 درصد تخفیف دارد.

آیا می خواهید مهمانی های خانگی تماشاگر فوتبال خود را در پاییز امسال تقویت کنید؟ می توانید گوشی خود را از طریق بلوتوث وصل کنید تا صدا را به صورت بی سیم افزایش دهید. همچنین می توانید این دستگاه را روی دیوار نصب کنید تا از درهم ریختگی پایه تلویزیون جلوگیری کنید. سونی با این پیشنهاد یک الگوی نصب روی دیوار را ارائه می‌کند تا تجربه را برای شما آسان‌تر کند.

همچنین: بهترین معاملات پس از روز اول اکتبر همچنان در دسترس است

خروجی نوار صوتی 320 وات است و با یک ساب ووفر شش اینچی عرضه می شود، بنابراین شما به طور کامل در نمایش ها، فیلم ها و بازی های مورد علاقه خود غرق خواهید شد. این دستگاه به راحتی با یک کابل HDMI به تلویزیون شما متصل می شود. مهم نیست که چگونه از این نوار صوتی استفاده می کنید، یک حالت برای همه چیز وجود دارد: صدای خودکار، سینما، موسیقی، بازی، اخبار، ورزش، و حالت استاندارد صوتی. اما پیشرفت‌های فنی به همین جا ختم نمی‌شود – سیستم صداها را نیز جدا می‌کند تا بتوانید حتی با شدیدترین توطئه‌ها را دنبال کنید.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

بهترین خرید
افزودن نوار صوتی سونی HT-S350 و ساب ووفر بی سیم امروز به سبد خرید خود بروید و از صدای فراگیر در شب بعدی فیلم هالووین یا جشن فوتبال یکشنبه شب لذت ببرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/sony-ht-s350-soundbar-subwoofer-deal-prime-day-october-amazon/#ftag=RSSbaffb68