با 2 برنامه ذخیره سازی ابری مادام العمر با قیمت 159 دلار، نسخه پشتیبان خود را دو برابر کنید

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

اگر اکنون انگشت پا را در ابر فرو می‌کنید، ویژگی‌های Degoo آن را به ویژه جذاب می‌کند. G2 به Degoo چهار از پنج امتیاز داد، در حالی که TechRadar این سرویس را به دلیل عملکرد خوب آن بر روی هر پلتفرم و رابطی که “صاف و شهودی” است، تحسین می کند. به عنوان مثال، نه تنها می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که عکس‌ها و ویدیوها را به‌طور خودکار از گوشی خود آپلود کند، بلکه می‌توانید با ذخیره کردن نسخه‌های با رزولوشن پایین‌تر در گوشی خود، کمی فضای اضافی ذخیره کنید.

در حال حاضر، شما می توانید یک بسته نرم افزاری از دو طرح پشتیبان مادام العمر Degoo Premium برای 159 دلار، که هزاران کاهش از MSRP ترکیبی اصلی است. هر پلن دارای 10 ترابایت فضا است و روی تعداد نامحدودی دستگاه کار می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/double-up-your-backup-with-2-lifetime-cloud-storage-plans-for-159/#ftag=RSSbaffb68

با حجم داده‌ای که روزانه جمع‌آوری می‌کنیم، ذخیره‌سازی ابری دیگر فقط یک مزیت نیست. برای برخی از ما، عملاً یک ضرورت است. سوال این است که کدام ارائه دهنده فضای ذخیره سازی ابری می تواند در مورد فضای ذخیره سازی، امنیت و دسترسی به trifecta ضربه بزند. Degoo مدت‌هاست که یکی از انتخاب‌های برتر برای کاربران فردی بوده است، اما قرارداد جدید آن در دو طرح مادام العمر، آن را برای خانواده‌ها بسیار جذاب‌تر کرده است.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

هر طرح همراه است 10 ترابایت فضای ذخیره سازی، بیش از مجموع بسیاری از خدمات برتر. تمام این داده‌ها در پشت رمزگذاری AES 256 بیتی قفل می‌شوند، اما با چند کلیک برای شما و شریک زندگی‌تان قابل دسترسی هستند. می توانید عکس ها و اسناد دیگر را از طریق ایمیل یا سرویس پیام رسانی دیگر به اشتراک بگذارید یا فقط یک پیوند محافظت شده ارسال کنید. فایل ها نه تنها به صورت خودکار آپلود می شوند، بلکه با ایجاد تغییرات به روز می شوند. این یک راه حل عالی است که آیا فضای بیشتری می خواهید یا فقط در صورت خرابی سخت افزار آرامش خاطر دارید.