سامسونگ با بنیاد گیتس «توالت مجدد اختراع شده» را توسعه داد

سامسونگ در سال های اخیر چندین پروژه مسئولیت اجتماعی شرکتی را اعلام کرده است. در Unpacked در فوریه، این شرکت گفت که از مواد ساخته شده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده برای ساخت دستگاه های Galaxy خود استفاده می کند.

سامسونگ روز پنجشنبه اعلام کرد که با همکاری بنیاد بیل و ملیندا گیتس، توالت جدیدی ساخته است که زباله های انسانی را بازیافت و به طور ایمن دفع می کند.

غول فناوری کره جنوبی در حال پاسخگویی به این بنیاد بود چالش توالت را دوباره اختراع کنید که در سال 2011 آغاز شد و هدف آن توسعه توالت های مقرون به صرفه است که می توانند خدمات بهداشتی فراگیر را بدون نیاز به سیستم های تصفیه فاضلاب ارائه دهند.

نایب رئیس سامسونگ، جی وی لی، سمت چپ، و بیل گیتس، رئیس مشترک بنیاد بیل و ملیندا، در 16 آگوست در کره جنوبی ملاقات کردند تا در مورد پیشرفت “توالت اختراع شده” سامسونگ صحبت کنند. تصویر: سامسونگ

نمونه اولیه توالت اختراع شده سامسونگ توسط سامسونگ تصویر: سامسونگ

samsung-prototype.png

این شرکت اضافه کرد که لی تعهد خود را به استفاده از فناوری های سامسونگ برای کمک به “بررسی چالش های پیش روی بشریت” به اشتراک گذاشت.

بازوی تحقیقاتی پیشرفته این شرکت موسسه فناوری پیشرفته سامسونگ از سال 2019 با بنیاد بیل و ملیندا گیتس همکاری می‌کرد. سامسونگ گفت: این موسسه اخیراً توسعه فناوری‌های اصلی را تکمیل کرده و یک نمونه اولیه از توالت ساخته است که آزمایش کاربر را پشت سر گذاشته است.

سامسونگ گفت: آب تصفیه شده را می توان به طور کامل بازیافت کرد، در حالی که زباله های جامد خشک شده و به خاکستر تبدیل می شوند و زباله های مایع خالص می شوند. این شرکت افزود که قصد دارد مجوزهای ثبت اختراع مربوط به توالت را در طول تجاری سازی به صورت رایگان به کشورهای در حال توسعه ارائه دهد.

سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که تلفن‌های گلکسی دست دوم را تغییر کاربری داده و آنها را به دستگاه‌های مراقبت از چشم برای استفاده در جوامع محروم در سراسر جهان تغییر داده است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-develops-reinvented-toilet-with-gates-foundation/#ftag=RSSbaffb68 ملاقات

به گفته غول فناوری کره جنوبی، ابتکار سامسونگ برای توسعه این توالت توسط جی وی لی، نایب رئیس سامسونگ، رهبر واقعی این مجموعه که اوایل ماه جاری با بیل گیتس برای بحث در مورد پیشرفت پروژه ملاقات کرد، آغاز شد.

به گفته غول فناوری کره جنوبی، این توالت که برای مصارف خانگی طراحی شده و شرایط عملکرد پایه را برآورده می‌کند، دارای فناوری‌های عملیات حرارتی و پردازش زیستی برای از بین بردن عوامل بیماری‌زا از زباله‌های انسانی است و مواد آزاد شده برای محیط زیست بی‌خطر هستند.