این سیستم هوش مصنوعی تجربه شما را در رویدادهای ورزشی کاملاً تغییر خواهد داد

به دلایل Evolv، با حذف نیاز به چک‌های طولانی و دشوار کیف، افراد می‌توانند خیلی سریع‌تر وارد محل برگزاری شوند و کارکنان می‌توانند توجه خود را به جایی که بیشتر مورد نیاز هستند هدایت کنند، که تجربه مثبت‌تری از طرفداران ایجاد می‌کند.

کاورت می‌گوید: «ایمنی یک سرویس حیاتی است که ما در روز بازی به طرفداران خود ارائه می‌دهیم، بنابراین ما همیشه به دنبال انجام هر کاری از منظر ایمنی هستیم.» بسیاری از ROI برای ما در این مدل، مالی نیست، بلکه تجربی خواهد بود.»


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-ai-system-will-completely-change-your-experience-at-sporting-events/#ftag=RSSbaffb68

اسکنرهای بدن از ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته از جمله حسگرها، یادگیری ماشینی، تجزیه و تحلیل ابری و ذخیره‌های متمرکز داده استفاده می‌کنند که اسکنر را قادر می‌سازد تا تهدیدات احتمالی مانند چاقو، اسلحه و مواد منفجره را شناسایی کند. طبق گفته Evolv، در یک استادیوم ورزشی، معمولاً حدود 5٪ نرخ هشدار وجود دارد.

مزیت دیگر این است که خوانش‌های دقیق‌تر می‌تواند به پرسنل بگوید که دقیقاً کجا خطر است، با هدف قرار دادن یک منطقه بسیار خاص و اجتناب از ضربه‌های ناخوشایند و تمام بدن.

دیدن: امنیت سایبری دقیقاً چیست؟ و آن چرا اهمیت دارد؟

این تیم سیستم غربالگری بدون لمس، Evolv Express را توسعه دادند که ساختاری مشابه یک فلزیاب دارد، اما می‌تواند تهدیدها را با سرعتی بسیار سریع‌تر شناسایی کند. این اسکنرها تا 3600 نفر را در ساعت نمایش می دهند که 10 برابر سریعتر از فلزیاب های سنتی است.

فناوری Evolv به استادیوم های فوتبال محدود نمی شود. این سیستم در کازینوها، خدمات بهداشتی و درمانی، عبادتگاه ها و بسیاری از مدارس پیاده سازی شده است.

screen-shot-2022-09-15-at-6-46-36-pm.png

تصویر: Evolv

شاید نام Evolv را نشنیده باشید، اما فناوری آنها در استادیوم های سراسر کشور پیاده سازی شده است. در واقع، این شرکت از زمان راه اندازی خود در سال 2013، بیش از 350 میلیون نفر را غربالگری کرده است و تنها پس از اداره امنیت حمل و نقل وزارت امنیت داخلی ایالات متحده، رتبه دوم را دارد. Evolv نزدیک به 750000 هر روز و 1.25 میلیون در آخر هفته ها نمایش می دهد.

بایر می‌گوید: «به‌وسیله یک غربالگر ثانویه، ما همچنین یک منطقه هدف‌گیری را فراهم می‌کنیم که فرد باید در آن جستجو کند، بنابراین این یک «لطفاً کنار بروید تا بتوانیم کل بدنتان را بچرخانیم» نیست. “آقا، خانم، در جیب راست یا مچ پای چپ شما چیست؟”

کاورت می‌گوید: «من می‌توانم بگویم که از طریق یادگیری ماشینی، در این مرحله، فکر نمی‌کنم این موضوع در این فصل مشکلی داشته باشد.

براندون کاورت، معاون فناوری اطلاعات کلیولند براونز، می‌گوید: «همه کسانی که این چکمه‌ها را می‌پوشیدند، وقتی وارد می‌شدند، به راه افتادند.

دیدن: اینها تهدیدات امنیت سایبری فردا هستند که امروز باید به آنها فکر کنید

براون ها همچنین از داشبورد تجزیه و تحلیل ارائه شده با سیستم Evolv بهره برده اند. با داشبورد، می توانید عملکرد سیستم غربالگری امنیتی، جریان بازدیدکنندگان، عملکرد مکان خاص و موارد دیگر را مشاهده کنید.

columbus-2

تصویر: Evolv

بنیانگذار آنیل چیتکارا یک دوست نزدیک و هم اتاقی دانشگاهی داشت که در 11 سپتامبر در طبقه 101 برج شمالی بود. سپس 12 سال بعد، او در حال رانندگی از ماراتن بوستون به خانه بود، جایی که همسرش را با بچه‌هایش در حال عبور از خط پایان بود که متوجه شد یک ماده منفجره منفجر شده است. مایک النبوگن، یکی از بنیانگذاران، افرادی را می‌شناخت که مستقیماً تحت تأثیر بمب‌گذاری ماراتن بوستون قرار گرفتند.

کاورت می‌گوید: “گروه‌های عملیاتی استادیوم ما واقعاً عاشق این‌ها شده‌اند، هم از منظر سرعت و هم از منظر خدمات. رساندن هواداران به موقع در استادیوم یک چالش بزرگ است.” “و هنگامی که شما 50000 نفر را دارید که 15 دقیقه قبل از شروع بازی از خواب بیدار می شوند، گلوگاه ایجاد می شود. بنابراین آنها آنها را دوست دارند، زیرا ما می توانیم دروازه ها را بسیار سریع و سریعتر از آنچه قبلاً می توانستیم پاک کنیم.”

سرمایه گذاری در این اسکنرها سرمایه گذاری در تجربه کلی طرفداران است که به ویژه برای صنعت ورزش ارزشمند است.

Evolv گزارش می دهد که از ژانویه 2022، سیستم آن بیش از 30000 اسلحه و 27000 چاقو، بدون احتساب نیروی انتظامی، را شناسایی کرده و از ورود به مکان های مشتریان خود جلوگیری کرده است.

آیا تا به حال به یک رویداد ورزشی رفته اید و چیزی که به نظر ابدی به نظر می رسد صرف تلاش برای ورود به آن کرده اید؟ فن‌آوری‌های امنیتی می‌توانند خطوط را تا حد توقف کند کند، و همیشه مؤثر نیستند – گردنبند، کلیدها و کمربند شما ممکن است فلزیاب را خاموش کنند، در حالی که سلاح‌ها هنوز می‌توانند از آن عبور کنند. در استادیوم FirstEnergy در کلیولند، به نظر می رسد که بسیاری از هواداران فوتبال چکمه های پنجه فولادی می پوشند.

این تیم با استفاده از فناوری غربالگری امنیتی شرکت Evolv موفق شده است با هوش مصنوعی بر این مشکل غلبه کند.

کلیولند براونز تکنولوژی را پذیرفت در ماه اوت در ورزشگاه FirstEnergy. از آن زمان، اسکنرها برای سه رویداد مورد استفاده قرار گرفته اند – یک کنسرت Machine Gun Kelly و دو بازی پیش فصل. تا کنون، تیم از نتایج اجرا راضی است.

همه این ماشین‌ها به یک داشبورد مرکزی متصل هستند. ما می‌توانیم در زمان واقعی ببینیم چه کسی وارد می‌شود، چند نفر وارد می‌شوند، از کدام یک از واحدها بیشتر استفاده می‌شود، ما تهدیدات را در کجا قرار می‌دهیم، و ما کاورت گفت: “هی، بیایید اینها را از اینجا به اینجا منتقل کنیم.”

علاوه بر کلیولند براونز، سایر تیم های NFL نیز این فناوری را پیاده سازی کرده اند، از جمله آتلانتا فالکونز، LA Rams، نیوانگلند پاتریوتز و پیتسبورگ استیلرز.

این فناوری همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بدون به خطر انداختن دقت، وسایل خود را در جیب یا کیف خود بردارید.

Evolv در سال 2013 پس از آن که هر دو بنیانگذار ارتباط شخصی با افرادی داشتند که به دلیل امنیت ناکافی در تجمعات جمعی در معرض خطر قرار گرفتند، تأسیس شد.

کلمبوس-26

تصویر: Evolv

جان بایر، معاون ورزش در Evolv می‌گوید: «به‌جای اینکه فقط به دنبال یک بله/نه دوتایی برای فلز باشند، آنها به دنبال اشکال، اندازه‌ها، تراکم چیزهایی هستند که به طور بالقوه می‌توانند تهدیدکننده باشند و می‌توانند به طور بالقوه آسیب انبوه داشته باشند.» فن آوری. به گفته او، این “به مشتریان اجازه می دهد تا تلفن های همراه، هدفون، کلیدها و غیره را روی آنها نگه دارند و با سرعت عادی زندگی خود را طی کنند.”

از آنجایی که اسکنرها از یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند، می‌توانند با شرایط عمومی و محیطی خاص هر استادیوم سازگاری بیشتری داشته باشند. تاکنون 114000 هوادار توسط Evolv در استادیوم نمایش داده شده اند که تنها 4 درصد نرخ هشدار را اعلام کرده است.

براون ها در مجموع 12 واحد Evolv Express را در دو دروازه جنوبی خود قرار داده اند، که امکان جایگزینی 100 فلزیاب و کاهش تعداد کارکنان را به نصف، از 150 به تقریبا 75 نفر، ممکن ساخت.