این ریمیکس «باورنکردنی» آهنگ زنگ تیم های مایکروسافت شما را به رقصیدن وادار می کند

مایکروسافت ریمیکس طنز TikTok از آهنگ زنگ کلاسیک Teams خود را به عنوان یک گزینه سفارشی در Teams اضافه کرده است. اگر از آهنگ زنگ کلاسیک خسته شده اید، اکنون می توانید این نسخه تایید شده توسط مایکروسافت را به Teams اضافه کنید.

به گفته نیوتن، پست ریمیکس اصلی او بازدید زیادی نداشته است، اما پس از اینکه کاربر دیگری ویدیویی از رقص او را منتشر کرد، منفجر شد. سپس بسیاری از کاربران دیگر TikTok نیز نسخه‌هایی را منتشر کردند، از جمله بیل گیتس که از ریمیکس در پستی برای تبریک تولد مایکروسافت استفاده کرد.

موسیقیدان استرالیایی کالوم نیوتن، که در ماه مارس توسط CandyMoore.mp3 در TikTok اجرا می شود یک ریمیکس مهمانی از آهنگ زنگ کلاسیک Teams منتشر کرد با نمونه‌هایی از بیل گیتس که می‌گوید «مایکروسافت ویندوز… من بیل گیتس هستم، گیتس، گیتس…»

برای افزودن نسخه تایید شده توسط مایکروسافت، کاربران می توانند آهنگ زنگ را در منوی تنظیمات، در زبانه تماس ها تغییر دهند.

اینجا نیوتن است توضیح دادن چگونه همه چیز اتفاق افتاد.

کار از راه دور

تصویر: GettyImages/ Oscar Wong
مایکروسافت توضیح داد: “از امروز، یک آهنگ زنگ جدید (“ریمیکس”) باید به طور خودکار در منوی کشویی ظاهر شود. اگر آهنگ زنگ جدید در منوی بازشو ظاهر نشد، به “منو” بروید و روی “بررسی برای به روز رسانی ها” کلیک کنید.

یکی از این ریمیکس ها (شاید همان ساخته شده توسط گیتس) توجه مایکروسافت را به خود جلب کرد، نیوتن به سراغ نیوتن رفت و از او خواست نسخه ای بسازد که بتواند با کاربران Teams به اشتراک بگذارد. متأسفانه نسخه ای که مایکروسافت از نیوتن خواسته بود صدای گیتس را بسازد، اما مایکروسافت می گوید “ریمیکس باورنکردنی” او هنوز “آنقدر ضربه می زند که شما را وادار به رقصیدن کند”.

آهنگ زنگ Teams هم در دسکتاپ و هم در برنامه های وب قابل تغییر است. مایکروسافت می‌گوید تنظیمات برنامه تلفن همراه Teams ساده شده است، بنابراین وقتی در دسک‌تاپ یا برنامه‌های وب تغییر می‌کنند، به‌طور خودکار در تمام نقاط پایانی شما، از جمله تلفن همراه، تغییر می‌کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-incredible-microsoft-teams-ringtone-remix-will-make-you-want-to-dance/#ftag=RSSbaffb68