انواع دوربین مداربسته قیمت انواع دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | arya-cctv

۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر مجله خبری دوربین مداربسته آریا را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد.

http://66toolkit.ir

راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود. در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. برخی از برندها مانند سونی و بوش نیز جزو دسته دوربین های گران قیمت به شمار می آیند. معمولا نرم افزارهای مربوطه در این برندها باید به صورت جداگانه خریداری شوند.

انواع دوربین‌ مداربسته و کابرد های آن

این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود.

پک دزدگیر اماکن سیم کارت و خط ثابت شهری سایلکس مدل SG8

برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید. نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد.

  • از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند.
  • انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد و دسته بندی های متنوعی برای آنها وجود دارد که یکی از آنها بر اساس شکل ظاهری دوربین مدار بسته می باشد.
  • رونمایی اولیه از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود .
عملکرد دوربین‌های آنالوگ به این صورت است که دریافت و ارسال داده‌ها مبتنی بر امواج آنالوگ انجام می‌شود. برای انتقال تصاویر و همچنین صدای آن، از کابل‌های 2 رشته‌ای استفاده می‌شود. از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند زیرا دارای دید در شب نیستند. در باکس این سیستم های مداربسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها است و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را روی آن ها نصب کرد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کاربردهای مختلف دوربین مداربسته بپردازیم تا شما در هنگام خرید این دوربین ها دچار سردرگمی نشده و قادر به انتخاب صحیح دستگاه، متناسب با محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد باشید.

دوربین مداربسته HD CVI دام داهوا مدل DH-HAC-HDW1230MP