آموزش و راهنمای دوربین مداربسته

از لحاظ امنیت، دوربین مداربسته تحت شبکه، از امنیت بالاتر و بهتری در مقایسه با دوربین مداربسته آنالوگ بهره مند می باشد. دوربین های تحت شبکه در مقایسه با نوع آنالوگ به علت برخورداری از عمق تصویر برداری بالا، مساحت و فضای قابل توجهی را تحت پوشش خود قرار می دهند. در فواصل طولانی، کیفیت تصاویر دوربین های آنالوگ به میزان چشمگیری کاهش می یابد این موضوع در دوربین های تحت شبکه دیده نمی شود. برای نصب و پیاده سازی دوربین آنالوگ، نیاز به کابل کشی بالایی می شود. این امر هزینه‌های بالایی را در پی دارد در حالی که در دوربین های تحت شبکه به این هزینه نیاز نمی باشد. دوربین مداربسته ، از بازه قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با دوربین مداربسته تحت شبکه، برخوردار می باشد.

  • در پایان مجددا تاکید می کنم این کتاب برای کسانی مناسب هست که علاقه مند به یادگیری از بیس هستند و به درد کسانی که کارشناس فنی هستند و چندین سال هم خدمات داده اند، نمی خورد .
  • در این محتوا با نحوه فعالسازی ارسال ایمیل در دستگاه DVR یا NVR داهوا آشنا می شوید و یاد میگیرد که برای ارسال ایمیل روی هر دستگاه دیگری، باید چه تنظیماتی را انجام بدهید.
  • پیش از شروع کار ابتدا لازم است که نقاطی که قصد نصب دوربین در آنها را دارید بر روی کاغذ بکشید.
  • دوربین مداربسته ، از بازه قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با دوربین مداربسته تحت شبکه، برخوردار می باشد.

از طرفی بالاتر رفتن سطح آگاهی مردم از کاربردهای دوربین های مداربسته، موجب شده که هر سال عده بیشتری اقدام به خرید انواع دوربین های مدار بسته کنند. از طرف دیگر به روز شدن این تجهیزات نیز در تقاضای رو به افزایش آن بی تأثیر نبوده است. امروزه از انواع مختلف دوربین مدار بسته با هدف نظارت و حفاظت استفاده می گردد. این دوربین ها، دوربین هایی هستند که در جای خود ثابت بوده و توانایی ارسال تصاویر و فیلم های رکورد شده را بر روی سیستم های دیگر مانند امپیوتر، لپ تاپ، موبایل و… ما در این راهنمای جامع نصب دوربین مداربسته قصد داریم تا سر حد امکان به توضیح بخش نصب این دوربین‌ها بپردازیم تا حتی افراد عادی و غیر متخصص نیز با فرایند نصب آشنا شوند. اگر قصد نصب دوربین مدار بسته در محیط بیرونی از قبیل پارکینگ ها و درب های اصلی را داشته باشید بهتر است دوربین ها را در ارتفاع 3 متری و بالاتر نصب نمایید تا امکان خرابی و دزدی دوربین به حداقل برسد .

امروزه کمتر ساختمانی را می‌توانید مشاهده کنید که از این تکنولوژی در آن به کار نرفته باشد. پس در این راستا بازار کار نصب و تعمیر دوربین مداربسته هم بسیار عالی بوده و می‌توان آینده شغلی خوبی را برای کسانی که آموزش‌دیده‌اند و روی آن تسلط کافی دارند را متصور شد. کارشناسان فنی سماالکترونیک می توانند شما در انتخاب یک سیستم دوربین مداربسته با کیفیت و مناسب یاری دهند تا شما یک سیستم حفاظتی متناسب با نیازهای خود انتخاب و خریداری نمایید . برای کابل کشی دوربین های مداربسته آنالوگ می توان از کابل های ترکیبی نیز استفاده کرد که باعث صرفه جویی در مصرف کابل می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز تخصصی دوربین مدار بسته هپنا تماس حاصل نمایید. نصب دوربین مداربسته یکی از اجزای اصلی سیستم های حفاظتی و امنیتی جهت افزایش امنیت در کل جهان می باشد. به دلیل اهمیت صحت عملکرد دوربین مداربسته، قبل از خرید اطلاعات کافی با توجه به نیازهای خود به دست آورید. در این مطلب سغی شده اطلاعات پایه و مفید قبل از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به شما ارائه دهیم. برای اینکار باید با توجه به نقشه تهیه شده اولیه، محل نصب تجهیزات مختلف همچون، کابل ها، دستگاه های DVR ، دوربین ها و … را تعیین کنید. لازم است بدانید که، انتخاب محل از مهم ترین مراحل نصب دوربین مدار بسته میباشد.

با استدلالی منطقی به این معمای ریاضی پاسخ دهید!

خیلی از افراد زمانیکه برای خرید دوربین مداربسته به بازار مراجعه می کنند و یا در اینترنت سرچ می کنند با توجه به تنوع بسیاز زیاد برند ها و همینطور مشاوره های پر از تناقض فعالان و فروشندگان این صنف، متاسفانه با سردرگمی زیادی روبرو می شوند. به دلیل راحتی استفاده از دوربین های مداربسته بی سیم استقبال از آن ها نیز بسیار زیاد است، این دوربین های کیفیت و کارایی بیشتری نسبت به سایر دوربین ها دارند. اگر نمی توانید سیم کشی انجام بدهید و مشکلی با هک دوربین مداربسته خود ندارید از دوربین های بی سیم استفاده کنید.

دوربین های هوشمندی که حتی در شب قادر به رصد اشیا و اجسام هستند و از طریق اشعه مادون قرمز می توانند موجود زنده را از غیر زنده تشخیص دهند. تکنولوژی دوربین مداربسته تا به آنجا پیش رفته است که افراد با نصب یک نرم افزار بر روی گوشی های تلفن همراه، قادر به رصد زنده تصاویر دوربین مداربسته خود هستند. قابلیت هایی که در فناوری دوربین مداربسته نهفته است و شغل نصب دوبین مداربسته را ارزش آفرین کرده است. در این محتوا مهمترین نکات و عملیات را برای آموزش نصب دوربین مدار بسته بدون dvr را با شما در میان خواهیم گذاشت با ما همراه باشید.

تفاوت این دوره با سایر دوره های آموزشی

دوربین ها بهتر است که در محلی نصب شود که از دسترس مجرمان و سارقان دور باشد و همچنین اگر نصب دوربین های بیرون به نحوی باشد که فضای بیرونی زاویه دید بیشتری را تحت پوشش داشته باشد . یک نقشه نمونه با تعیین محل های نصب دوربین در قسمت زیر برای شما آورده شده است. در این مرحله باید به صورت دقیق تعداد دوربین های مورد نیاز خود را مشخص کنید. ( دی وی آر ) در واقع سیستم ضبط کننده دیجیتالی تصویر است که از یک یا دو هارد با ظرفیت بسیار arya-cctv.ir بالا برای ذخیره سازی تصاویراستفاده می کند و بیش از 2000 ساعت تصویر را به صورت فشرده ضبط می کند. توجه داشته باشید که باید حتماً دستگاه دی‌وی‌آر را بر اساس شبکه داخلی انتخاب کرد، در صورتی که موارد گفته شده را رعایت نکنید‌، شبکه دستگاه از کار می‌افتد. در بعضی از موارد امکان استفاده از دوربین دام و بولت نمی باشد چون زاویه دید بیشتر از دوربین دام می خواهیم در این موارد از نمونه دوربین های صنعتی BADYCAME استفاده می شود.

آموزش http server