استارباکس در حال راه اندازی چیزی متفاوت است و گزینه های شما خنده یا گریه است

لطفا نگران نباشید. این واقعی نیست.

همچنین: یک باریستای استارباکس به تازگی ثابت کرد که ما به ربات ها بیشتر از مردم اعتماد داریم

screen-shot-2022-08-08-at-4-26-57-pm.png

همه ما می خواهیم چندین بار در روز فرار کنیم، اما آیا این بهترین راه برای انجام این کار است؟

با این حال استارباکس با این رویکرد تجاری سازی شده جلوتر است، دقیقاً به این دلیل که Appworld را قبل از تبدیل شدن به یک چیز واقعاً بزرگ پیش بینی کرده بود.

بنابراین بله، همانطور که مطمئناً قبلاً حدس زده اید، ما امروز اینجا هستیم تا در مورد Starbucks بحث کنیم.

نه، من در مورد استفاده از روش های نظارتی برای جاسوسی از فعالیت اتحادیه صحبت نمی کنم. من در مورد آن – در آن زمان – برنامه نوآورانه صحبت می کنم.

اما اکنون استارباکس چیز جدیدی در زمینه فناوری دارد و من نگران هستم. خوب، کمی.

در اینجا شرکتی است که کمک های کوچک خود را به آینده انجام داد و بر خیابان ها، مراکز خرید، ذهن ها و مزارع قهوه در جهان تسلط یافت.

در تماس اخیر شرکت با درآمد سه ماهه دوم، هاوارد شولتز، مدیرعامل در حال بازگشت قهوه زنجیره ای، مشاهده شده که ایده جدید آن “افزایش دهنده” خواهد بود.

(اسکرین شات از تبلیغات استارباکس)

اسکرین شات Chris Matyszczyk/ZDNET

شولتز در مورد این نیات بسیار آشکار بود: “ما نمی خواهیم در تجارتی باشیم که در آن پایگاه مشتریان ما در حال پیر شدن است و وضعیت کمتر مرتبط با افراد جوان تر داریم.”

آیا او جایی در آنجا نفس کشید؟ امیدوارم.

اوه، هوارد شولتز. تو چارلز ام. شولتز نیستی. آنقدر کلمات پر سر و صدا در آن جمله وجود دارد که تقریباً نیازی به قهوه ندارید.

ممکن است باور داشته باشید که وقتی اپل ماسک انسانی خود را برای سال‌ها منتشر کرد – متاسفم، منظورم هدست AR/VR است – همه ما خودمان را در دنیای بعدی قفل خواهیم کرد تا بتوانیم از آن دور شویم. این یکی.

مدیرعامل استارباکس تمام نشده است: “ما معتقدیم این ابتکار دیجیتالی جدید با قابلیت Web 3 به ما این امکان را می دهد تا با رویکرد قدرتمند “ستاره های خرج کردن برای کسب درآمد” بر روی مدل تعاملی جوایز استارباکس فعلی بنا کنیم و در عین حال روش های جدیدی را برای تعامل عاطفی مشتریان معرفی کنیم. ، گسترش جامعه رتبه سوم دیجیتال ما و ارائه مجموعه گسترده تری از جوایز، از جمله تجربیات منحصر به فرد که در هیچ جای دیگری نمی توانید به دست آورید، ادغام اکوسیستم دیجیتالی جوایز Starbucks ما با مجموعه های دیجیتال مارک Starbucks به عنوان پاداش و یک عنصر جامعه ساز.”

و البته، مک‌دونالد، چیک‌فیل‌ای و دشمنان فانی دیگرشان همگی قبلاً وفاداری خود را به امپراتوری سوم وب اعلام کرده‌اند.

استارباکس نه تنها خود را به خانه طبیعی قهوه صبحگاهی در یک لیوان کاغذی غیرقابل بازیافت تبدیل کرد، بلکه نشان داد که چگونه می توان از فناوری برای تقویت روحیه کم لطفی استفاده کرد.

من نمی توانم فکر نکنم که اغلب اوقات، آینده متعلق به افرادی است که هرگز نباید صاحب آن شوند.

من خیلی مطمئن نیستم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/starbucks-is-launching-something-different-and-your-options-are-laughter-or-tears/#ftag=RSSbaffb68

بله، استارباکس در حال ورود به دنیای ماوراءالطبیعه است، زیرا این همان کاری است که شرکت‌ها وقتی در مورد فناوری جدیدی می‌شنوند که «da kidz» ممکن است آن را دوست داشته باشد، انجام می‌دهند. یا ممکن است دچار وسواس شود. یا حتی بهتر از آن، ممکن است معتاد شود.

اگر فیس‌بوک، گوگل و امثال آن توسط دستان انسان‌های حساس‌تر، دنیوی‌تر و به جرات‌تر ایجاد می‌شد، ما در آشفتگی باشکوه امروز گیر نمی‌افتیم.

برافزاینده یک نفر، مولد فرد دیگر است.

می ترسم عده ای از نوستالژیست ها ندانند که بخندند یا گریه کنند، وقتی متوجه می شوند که جهان به طور قابل تشخیصی مجازی می شود دقیقاً همانطور که تقریباً غیرقابل تشخیص می شود.

بنابراین نمی‌دانم وقتی می‌شنوید که استارباکس در حال راه‌اندازی «یک ابتکار دیجیتال جدید بسیار هیجان‌انگیز است که بر بستر دیجیتال پیشرو در صنعت فعلی ما به روش‌های نوآورانه‌ای جدید، همه حول محور قهوه و مهم‌تر از همه، وفاداری متمرکز شده است»، تعجب خواهید کرد.

این امر آنقدر خرید تکراری را به همراه داشت که کل فروشگاه‌های استارباکس مجبور شدند فضایی را به کسانی اختصاص دهند که نمی‌خواستند با انسان‌ها تعامل داشته باشند، ترجیح می‌دادند از قبل سفارش دهند، غرغر کنند، چنگ بزنند و بروند.