برای دریافت بیش از 1000 دوره با تنها 69 دلار در StackSkills مشترک شوید

این دوره‌های جذاب دارای آموزش مهارت‌هایی هستند که می‌تواند منجر به تغییر شغلی قابل توجه، کسب‌وکار جانبی سودآور یا ارتقاء شغلی شود. دوره‌های StackSkills همیشه با جدیدترین اطلاعات موجود در هر زمینه به‌روز می‌شوند، و از هر چیزی که در هر زمان مورد توجه قرار می‌گیرد جلوتر می‌مانند.

شما می توانید دوباره در آموزش خود سرمایه گذاری کنید آموزش مهارت های مقرون به صرفه که می تواند حرفه شما را در یک مسیر کاملاً جدید قرار دهد. در طول رویداد بازگشت به آموزش ما، اشتراک مادام العمر StackSkills Unlimited فقط 69 دلار است — تا 24 آگوست. و 0.50 دلار از هر اشتراک خریداری شده به یک موسسه خیریه اهدا می شود، بنابراین کمک شما می تواند به مدارسی که بودجه کمتری دارند کمک کند یا ناامنی غذایی را برطرف کند.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

StackSkills Unlimited با دسترسی فوری به بیش از 1000 دوره و حداقل 50 دوره جدید در هر ماه اضافه شده است. دارای امتیاز 4.5 از 5 ستاره در Trustpilot و NBC News اشاره می کند، “StackSkills یک پلت فرم یادگیری آنلاین است که به شما امکان دسترسی کامل به دوره های مهارت های مورد نیاز را می دهد.”

چه بخواهید به شغل جدیدی تغییر دهید یا در شغلی که دارید سریعتر پیشرفت کنید، شکی نیست که یادگیری مهارت های جدید بسیار ارزشمند است. با این حال، تعداد کمی از مردم سفر جدید یا شهریه های بالا را در نظر می گیرند، حتی اگر این به معنای سرمایه گذاری مجدد در آینده خود باشد. خوشبختانه، شما مجبور نیستید.

اگر می خواهید مسیر شغلی خود را بدون ایجاد حفره در برنامه یا بودجه خود، توربوشارژ کنید، طرح نامحدود StackSkills مادام العمر تنها با 69 دلار در طول تبلیغ بازگشت به آموزش ما، که در 24 آگوست به پایان می رسد. بخشی از درآمد حاصل از هر خرید به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود، و حتی می توانید در مورد نحوه توزیع وجوه رای دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/subscribe-to-stackskills-before-824-to-get-over-1000-courses-and-donate-to-charity/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

شما از بیش از 350 نفر از بهترین مربیان وب بهره مند خواهید شد که همگی متخصصان مجرب در زمینه خود هستند. شما نه تنها مراحلی را که آنها برای موفقیت برداشتند، یاد می گیرید، بلکه نحوه جلوگیری از شکست را نیز یاد خواهید گرفت. این دوره ها موضوعات مختلفی را پوشش می دهند برای شروع به سطوح مهارت پیشرفته؛ هر چیزی از توسعه وب یا طراحی گرافیک گرفته تا امور مالی و موارد دیگر را مطالعه کنید. و اگر رویای کار در مکان‌های عجیب و غریب را دارید، بسیاری از این مهارت‌ها برای کار از راه دور مناسب هستند. فقط لپ تاپ کوچک خود را جمع کنید و خارج شوید!