یک خلبان هواپیمایی یونایتد یک سخنرانی بزرگ برای مسافران انجام داد. همه آن را دوست نخواهند داشت

تاک از مسافران برای کسب و کارشان تشکر می کند و توضیح می دهد که آن ها روی میز خانواده اش پول گذاشته اند. او اشاره می کند که آنها زیاد می خورند. این یک شوخی بابا است و مسافران می خندند.

او می گوید: بیایید با هم مهربان باشیم. “شما باید با ترافیک مبارزه کنید. زمانی که از امنیت عبور می کنید دچار مشکل می شوید. شما چنین چیزی را نخواستید، اما همچنان باید با آن مقابله کنید.”

شاید برخی فکر کنند که او باید فوراً به سمت مدیرعاملی یونایتد ارتقا یابد. اما بعد یک پیشرفت جالب: “از آنجایی که تعداد شما بیشتر از ما در این لباس است، من به شما در تیمم نیاز دارم. آیا همه با آن مشکلی ندارند؟”

به جز بخش تیمی، هم جذاب و هم ایده آل به نظر می رسد. او می توانست در مهربانی متوقف شود.

بسیاری از این کلمات قدردانی خواهند کرد. اگرچه برخی ممکن است فکر کنند که به نظر می رسد یک جلسه فرقه در سانفرانسیسکو باشد. یا شاید یک سخنرانی TED توسط یک روانشناس.

اما پس از آن، یک موضوع بحث برانگیز: “اوضاع در حال بهتر شدن است. ما دیگر مجبور نیستیم از این ماسک ها استفاده کنیم، اما اگر بخواهید، از حمایت کامل من برخوردارید. من پسر عموی خود را به دلیل این بیماری از دست دادم، بنابراین به آن مبتلا شدم.”

همچنین: یک شرکت هواپیمایی از هرج و مرج چمدان فرودگاه بیمار و خسته شده بود. راه حلش عالی بود

تو من را در داستانت داشتی شما به فروش سخت تری نیاز ندارید

او اصرار می کند: “خب، نه در این مورد. نه تا زمانی که من مسئول هستم. فقط بدانید که من از شما حمایت کرده ام.” “پس بیایید مهربان باشیم. بیایید به عنوان یک تیم با هم کار کنیم.”

با این حال، در این نقطه، تاک به ارتفاع کروز می رسد.

کاپیتان دیو تاک شبیه هیچ کاپیتان معمولی نیست. او می گوید که دوست دارد یک روز در پروفایل لینکدین خود یک TED Talk انجام دهد. ممکن است در مورد چه چیزی باشد؟ چگونه یک شرکت هواپیمایی را اداره نکنیم؟

قوانین تاک

تاک ادامه می دهد که در هواپیما احساس می کنید تنها هستید و هیچ کس اهمیتی نمی دهد. این به طور کاملاً دقیق، احساس بسیاری از مردم را در مورد خطوط هوایی، به خصوص در حال حاضر، خلاصه می کند.

همچنین: آیا برای بدترین صندلی های هواپیمایی کلاس اکونومی در جهان آماده هستید؟

مهربان باش. حتی اگر دیر کنیم

با توجه به اینکه این هواپیما در یک هواپیمای باریک است که به احتمال بسیار زیاد، حتی یک صندلی خالی نیز وجود ندارد، به سختی امکان پذیر است. پس از آن، شاید تاک صرفاً تکرار مدیر عامل خود است، که اصرار دارد قصد یونایتد این است که “واقعا خود را به عنوان بزرگترین و بهترین شرکت هواپیمایی در تاریخ هوانوردی معرفی کنیم.”

تحسین نیت تاک آسان است. وی توضیح می دهد: من به عنوان کاپیتان هواپیمایی، قبل از سوار شدن به هواپیما، برای معرفی خودم، خوش آمدگویی به مسافران و ایجاد لحن مهربانی، همدلی و کار گروهی، چنین اعلامیه هایی را در گیت مبدا انجام می دهم.

screen-shot-2022-08-09-at-9-39-33-am.png

در همان صفحه لینکدیناما وی ویدئویی از نحوه استقبال از مسافران منتشر کرد. نه در هواپیما، جایی که اعلان‌های کابین خلبان گاهی اوقات بی‌معنا و سرد به نظر می‌رسند، بلکه در دروازه.

با این حال، تاک به این نتیجه می‌رسد که این “تجربی است که همه ما به اشتراک می‌گذاریم و همه با هم در آن هستیم.” از این نظر، او مطمئناً درست می‌گوید، و شنیدن آن از زبان مسئول آن خوب است.

در حال حاضر او واقعاً مخاطب دارد. او آن را شخصی کرده است. او حساسیت نشان داده است.

علاوه بر این، قبل از اینکه به یک تیم ملحق شوم، می‌خواهم در مورد استراتژی، جاه‌طلبی آن بدانم، آیا خلبان‌هایش فکر می‌کنند که این ایرلاین کاملاً بدترین است یا خیر و آیا خدمه پرواز آن‌قدر از رئیس‌های خود عصبانی هستند که شروع به امتیاز دادن به آنها می‌کنند. به صورت هفتگی

خطوط هوایی اخیراً کار خوبی در برقراری ارتباط با مشتریان خود انجام نداده اند.

مهربانی پیروز می شود؟

سپس یک گذرگاه کمی تندتر می آید. تاک توضیح می‌دهد که سی سال را در ارتش گذرانده و «تیم‌هایی با عملکرد بسیار بالا» را گرد هم آورده است.

رو به مسافران می‌گوید: “من شخصاً مسئول امنیت شما هستم. وقت می‌گذارم بیرون بیایم و به چشمان همه نگاه کنم زیرا می‌خواهم حضور شما را تصدیق کنم.”

تاک در تلاش است تا لحن را تنظیم کند، اما خطوط هوایی تا حد زیادی در انجام این کار برای مدت طولانی شکست خورده اند. زیرا، به نظر بسیاری، آنها فقط پول شما را می خواهند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/a-united-airlines-pilot-made-a-big-speech-to-passengers-not-everyone-will-love-it/#ftag=RSSbaffb68

واقعاً این روزها که مدیران و مدیران اجرایی زیادی فلسفه های تیمی را مطرح کرده اند و در عین حال شخصاً از مزایای بسیار زیادی بهره می برند و کارمندان خود را به حال خود رها می کنند – و در حالی که از خانه کار می کنند از آنها جاسوسی می کنند، حضور در یک تیم چه معنایی دارد؟

با این حال، راهی که به مسافران واقعاً احساس کنند در تیم هستند این نیست که فقط از آنها خواسته شود. شما باید محیطی را ایجاد کنید که آنها می خواهند داوطلب شوند.

آیا تصور اینکه یک کاپیتان هواپیمایی یونایتد در یک تیم شرکت کند چیزی است که قلب را گرم می کند؟ یا ممکن است یکی دو نفر فکر کنند: “می دانید، من پول زیادی برای این پرواز پرداخت کرده ام. من برای تیم شما پول داده ام تا وظایف خود را انجام دهد و آن را به خوبی انجام دهد. فقط می خواهم مرا به آنجا برسانید، به طور مبهم به موقع.”؟

بنابراین، رفتار یکی از کاپیتان خطوط هوایی یونایتد که معتقد است باید از مسافران به شیوه ای بسیار خاص استقبال کند، متاثر شدم.

آقا امسال چند پرواز کنسل کردی؟

(اسکرین شات از آگهی یونایتد.)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات

روش انتخابی آنها، اغلب، عدم برقراری ارتباط با مشتریان خود بوده است. آنها ترجیح می دهند به آنها بگویند که زمان نگهداری برای خدمات مشتری چهار ساعت خواهد بود. یا بیشتر. پس موفق باشی.

بسیاری ممکن است این را نشاط آور بدانند. این یک کاپیتان است که نشان می دهد مسافران بخشی از تجربه هستند. با این حال، برخی ممکن است در مورد لحن تعجب کنند.

اما شکوفایی نهایی او بسیار خوب است: “من می خواهم این بهترین تجربه پروازی باشد که تا به حال داشته اید.”