آیا رویای دیجیتالی کردن کل مجموعه کتاب خود را دارید؟ این اسکنر کتاب می تواند کمک کند

به جای قرار دادن برگه ها در شکاف اسکنر، کتاب را زیر دوربین باز می گذارید و از بالا به پایین عکس می گیرد. اگرچه شما نیاز دارید که قدرت عضلانی ورق زدن صفحه خود را فراهم کنید، دستگاه تمام تلاش خود را می کند تا فرآیند اسکن را تا حد امکان روان کند.

آیا آن را توصیه می کنم؟ بله — به شرطی که واقعاً به محصولی نیاز داشته باشید که همان کاری را که این محصول انجام می دهد انجام دهد. اگر می‌خواهید صفحات خالی را به صورت انبوه اسکن کنید، یک اسکنر تغذیه خودکار اسناد مانند iX1600 ScanSnap که قبلاً بررسی شده بود، تهیه کنید. اما اگر می‌خواهید کل کتاب، مجله و کتابخانه منابع خود را به شکل دیجیتالی تبدیل کنید، این وسیله مورد نیاز شماست.

این محصولی است که احتمالاً زمان زیادی را با آن سپری می‌کنید و به همین دلیل، ویژگی‌های جزئی آن می‌تواند آزاردهنده بزرگی به نظر برسد. اگر تمام کاری که انجام می دهید اسکن کردن در یک یا دو کتاب است، احتمالاً این را نمی خواهید. اما اگر می‌خواهید در 50 یا 100 کارتن کتاب اسکن کنید، یا اگر می‌خواهید کل مجموعه را به شکل دیجیتالی منتقل کنید، روزهای زیادی را روز از نو با این کار سپری خواهید کرد. تولید – محصول.

وضوح اسکن افقی

سرعت اسکن

همچنین می توانید محل اعمال جداسازی صفحه را تنظیم کنید.

این اسکنر دارای یک تشک مشکی است که اندازه ناحیه اسکن را مشخص می کند. قرار دادن موارد کوچکتر را آسان تر می کند و مطمئن شوید که در منطقه اسکن هستید.

یکی از ویژگی های کلیدی SV600 این است که این نرم افزار می تواند اسکن های صفحه را باز کند. این دستگاه کمتر یک اسکنر سنتی (جایی که ورق درست بالای تصویرگر قرار می گیرد) و بیشتر یک دوربین از بالا به پایین است. هر “اسکن” در واقع یک عکس است که واحد مرکزی می گیرد و به رایانه شما ارسال می کند.

آیا مجموعه کتاب های خود را دیجیتالی کرده اید؟ از چه روش هایی استفاده کرده اید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که با اسکن و مجموعه کتاب خود چه می‌کنید.

خط پایین

طرفداران

  • انحراف از کتاب های صحافی شده را تصحیح می کند
  • تصحیح رنگ و تراز سفیدی
  • صفحات را از کتاب های باز جدا می کند

285 تا 218 dp

نیازی به لمس صفحات اسکن شده توسط دستگاه نیست. این بدان معنی است که برای اسناد آرشیوی، تاریخی یا ظریف که نیاز به رسیدگی ویژه دارند، ایده آل است.

dsc00214

مشخصات Fujitsu ScanSnap SV600

وضوح اسکن عمودی

دو حالت اسکن اصلی وجود دارد: خودکار و فعال. وقتی حالت خودکار تنظیم شود، هر بار که صفحه را ورق می‌زنید، دستگاه یک اسکن جدید می‌گیرد. ورق زدن صفحه خود باعث ایجاد عکس می شود. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید کمی کنترل بیشتری داشته باشید، می‌توانید نرم‌افزار ScanSnap را طوری تنظیم کنید که تا زمانی که دکمه آبی رنگ روی پایه دستگاه را فشار دهید تا اسکن شروع شود، صبر کند.

زمانی که روی بررسی iX1600 کار می‌کردم، متوجه شدم که فوجیتسو یک اسکنر نیز می‌سازد که به طور خاص برای اسکن در کتاب‌ها طراحی شده است. این نرم‌افزار از همان نرم‌افزار ScanSnap استفاده می‌کند که قبلاً استفاده می‌کنیم، اما دارای هوشمندی‌های داخلی برای جدا کردن صفحات، حذف اعوجاج، و بهینه‌سازی کل فرآیند اسکن در کتاب‌ها است.

اگر می خواهید کل کتاب، مجله و کتابخانه منابع خود را به شکل دیجیتال تبدیل کنید، این دستگاهی است که به آن نیاز دارید.

می توانید چندین سند را به طور همزمان اسکن کنید (مانند کارت ویزیت، رسید و غیره). فقط آنها را دراز کنید و اسکنر آنها را به PDF جداگانه جدا می کند.

dsc00190

می‌توانید ناحیه اسکن را طوری تنظیم کنید که کج بودن کتاب‌هایتان را کنترل کند.

قبلاً در مورد نحوه استفاده من و همسرم نوشته ام اسکنرهای فوجیتسو ScanSnap برای مدیریت پراکندگی کاغذ ما ما در ابتدا قصد داشتیم در مجموعه کتاب های غول پیکر خود اسکن کنیم، اما در عوض مدیریت وصیت نامه عظیم والدینم را به پایان بردیم، که زمانی که آنها به شدت مریض شدند به ما رسید و من ناگهان مسئول تمام امور شخصی و مالی آنها شدم.

p3pc-6932-03enz2-2022-09-29-21-37-27

dsc00209

من مطمئناً بسیار خوشحالم که آن را در زرادخانه اسکن خود دارم و اگر شما یک کتابدار، یک آرشیودار، یا یک تمیزکننده اختصاصی هستید، این یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

حدود 3 ثانیه در هر صفحه

اما اینطور نیست.

از آنجایی که شما از صفحات کتاب عکس می گیرید، که اغلب از ستون فقرات بالا می آیند و سپس به سمت پایین جریان می یابند، هر عکس صفحه تا حدودی تحریف می شود. جایی که ScanSnap می درخشد توانایی آن برای دیدن منحنی صفحه و باز کردن صفحه است و اسکن تمیز و سطحی را ایجاد می کند.

اما آن کتاب‌های دست‌ساز طوفانی از شکست را برای اسکنرهای تغذیه‌کننده اسناد ایجاد می‌کنند. صفحات خیلی بزرگ هستند. گاهی اوقات تصاویر از روی ستون فقرات عبور می کنند. و برش برخی از کتاب‌های بزرگ میز قهوه‌خوری با گیوتین تقریباً غیرممکن است.

وقتی متوجه شدم SV600 باید توسط USB به رایانه شما متصل شود، کمی ناامید شدم. همانطور که از پشت دستگاه مشاهده می کنید، تنها پورت های برق و USB هستند.

اگر در حال اسکن یک کتاب با یک روکش گرد و غبار غیر قابل جابجایی هستید، ممکن است بخواهید یک تکه کاغذ ساختمانی سیاه رنگ را روی قسمت داخلی روکش گرد و غبار قرار دهید که اپتیک اسکنر بتواند آن را ببیند. به این ترتیب، هنگامی که هر صفحه ذخیره می شود، ScanSnap با آنچه در صفحه در مقابل آنچه روی جلد داخلی است اشتباه گرفته نمی شود.

شما می توانید انتخاب کنید که هر دو صفحه در کنار هم در یک PDF تمام شده ذخیره شوند یا صفحات را تقسیم کرده و آنها را به عنوان صفحات جداگانه ذخیره کنید. ScanSnap گزینه ای برای آن نیز دارد.

در حالی که محصولاتی مانند اسکن اسنپ iX500و حتی بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است اسکن اسنپ iX1600، برای اسکن اسناد عالی هستند، آنها واقعاً در اسکن کتاب نیستند.

حداقل اندازه سند

p3pc-6932-03enz2-2022-09-29-21-38-56

همانطور که می بینید، SV600 یک جانور اساسی متفاوت از تغذیه کننده خودکار اسناد ScanSnaps است که قبلاً به آن نگاه کرده ایم. SV600 به جای یک صفحه چرخان که صفحات را با اصطکاک از طریق یک شکاف کوچک تغذیه می‌کند و هنگام عبور از مکانیزم ثبت تصویر، آنها را اسکن می‌کند، دارای ساختار پایه و برجی است که بیشتر شبیه یک لامپ رومیزی است. در واقع، اگر این را از دور می دیدید و فکر می کردید می توانید بخشیده شوید بود یک چراغ رومیزی

حداکثر اندازه سند

همسرم می‌خواهد همه کتاب‌های کاردستی‌اش همیشه در آی‌پدش در دسترس باشد. ما او را حداکثر خریدیم آیپد پرو 12 اینچی M1 با 2 ترابایت فضای ذخیره سازی، بنابراین ما می توانیم به این هدف برسیم.

284 تا 152 نقطه در اینچ

dsc00216

در مزایا و معایب در ابتدای این مقاله، من نرم افزار را به عنوان “کلنج” توصیف کردم. این یک نظر ذهنی است، زیرا نرم افزار تمام کارهایی را که قرار است انجام دهد و بیشتر انجام می دهد. اما به نظر من استفاده از آن کمی دست و پا گیرتر از آن چیزی است که می خواهم. یک مثال این است که نرم افزار مرتباً از شما می پرسد که آیا می خواهید ارتقا دهید. این غیرعادی نیست، اما اگر ارتقا را رد کنید، باید کاهش را تأیید کنید. فرآیند اسکن و ویرایش ممکن است دشوار باشد و اگر می‌خواهید به عقب برگردید و یک اسکن را دوباره ویرایش کنید (تعیین مرزهای صفحه و غیره)، باید قبل از ذخیره PDF این کار را انجام دهید. اساساً، نرم افزار هر کاری را که قرار است انجام دهد، انجام می دهد. به نظر می رسد که هر کار به یک یا دو مرحله اضافی از آنچه لازم است نیاز دارد.

افکار و نکات اضافی

25.4 × 25.4 میلی متر (1 × 1 اینچ)


در اسکن کردن کتاب‌ها چند ضربه خوردیم. ما حتی یک گیوتین کاغذی خریدیم، ستون‌های چند کتاب کاردستی او را بریدیم و آنها را از طریق یکی از فیدرهای خودکار سند ScanSnaps عبور دادیم.

من یک رابط Wi-Fi یا بلوتوث را ترجیح می دهم. گفتنی است، از آنجایی که احتمالاً با هر اسکن کمی بیشتر از زمانی که از یک اسکنر ورق انبوه استفاده می‌کردید، تعامل خواهید داشت، احتمالاً نیاز به اتصال USB به رایانه چندان ناراحت کننده نیست.

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در یوتیوب در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-office/fujitsu-scansnap-sv600-review/#ftag=RSSbaffb68

محدودیت ها در مورد تعداد صفحات قابل اسکن در دقیقه نیست. iX1600 می‌تواند با سرعت 40 صفحه در دقیقه پایین بیاید. چیز سریع است. اما فقط می تواند ورق های تخت را اداره کند. و خرد کردن کتاب ها با گیوتین به سرعت کهنه می شود.

وارد اسکنر کتاب Fujitsu ScanSnap SV600 شوید

این دستگاه کمی شبیه به WALL-E و کمی شبیه Johnny 5 از Short Circuit است، به خصوص زمانی که آن را به پشت خم کنید و به مجموعه ای از چراغ ها و دوربین های زیر کاپوت نگاه کنید.

dsc00213

اسکن یک صفحه حدود 3 ثانیه طول می کشد. اگر ریتم خوبی دارید، می توانید یک کتاب 200 صفحه ای را در حدود 10 دقیقه اسکن کنید. از نظر بی نظمی، این حدود یک تا دو کارتن کتاب در روز است. بد نیست.

علاوه بر Fujitsu ScanSnap SV600، در اینجا اسکنرهای کتاب دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:


بنابراین با نماینده روابط عمومی فوجیتسو در محله دوستانه خود تماس گرفتم و پروژه خود را توضیح دادم. او کنجکاو شد و برای ما یک SV600 فرستاد تا بررسی کنیم. این اسکنر با سایر اسکنرهای ScanSnap که ما استفاده کردیم بسیار متفاوت است.

dsc00204

علاوه بر کتاب‌ها، این کار اسناد بزرگ مسطح تا اندازه 11×17 اینچ را اسکن می‌کند. بنابراین اگر یک نقشه یا یک پوستر کوچک دارید، آن را به تصویر می‌کشد.

منفی

تفاوت بین استفاده از گوشی هوشمند خود برای گرفتن عکس و این در این است که SV600 نور را فراهم می کند و در واقع روی سطح اسکن حرکت می کند و تصاویر را به هم می چسباند. همچنین تعادل رنگ سفید و رنگ را به مستطیل های سفید کوچک در طرفین پایه کالیبره می کند، بنابراین رنگ بسیار دقیق تر از آن چیزی است که اگر آن را با گوشی هوشمند خود انجام می دادید. بنابراین، بله، عکس می گیرد، اما این کار را به گونه ای انجام می دهد که مخصوصاً برای اسکن کتاب و صفحه بزرگ تنظیم شده است.