قرارداد پخش جریانی: Google Chromecast به تازگی به 20 دلار کاهش یافته است

برای کسانی که طرز فکری سازگار با محیط زیست دارند، Google Chromecast نیز با 49 درصد مواد بازیافتی در وزن قطعه پلاستیکی خود ساخته شده است.

اگر قبلاً در سیستم خانه هوشمند Google ادغام شده‌اید، Chromecast راهی عالی برای افزودن دستگاه دیگری و ماندن در سیستم است. با این حال، برای کسانی که ترجیح می دهند از سیستم خانه هوشمند صرف نظر کنند و فقط یک دستگاه پخش جریانی داشته باشند، Chromecast نیز یک ابزار عالی است. کنترل از راه دور تنها دارای هشت دکمه برای سهولت در استفاده است و یکی از این دکمه ها کنترل صوتی است تا بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را فقط با صدای خود پیدا کنید. یا، اگر ترجیح می‌دهید فقط تلویزیون زنده را مرور کنید، می‌توانید با تلویزیون داخلی پلوتو.

Chromecast با Google TV HD

تصویر: گوگل
ای کاش می دانستیم این فروش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اما واقعاً نمی دانیم که معامله چه زمانی به پایان می رسد. حتما Chromecast را بردارید قبل از انقضای قرارداد، و اگر هنوز 100% مطمئن نیستید که این دستگاه پخش جریانی برای شماست، حتماً گزینه‌های ما را برای دستگاه‌های پخش بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/google-chromecast-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68

Chromecast همچنین می‌تواند سرویس‌های پخش مورد علاقه شما را در یک مرکز جمع‌آوری کند، بنابراین می‌توانید به راحتی برنامه‌های مورد علاقه خود را بدون نیاز به ورود به سرویس‌های پخش مختلف پخش کنید. همچنین امکان ایجاد پروفایل برای اعضای خانواده را فراهم می کند، بنابراین اگر افراد جوانی دارید که می خواهید مطمئن شوید از آن فیلم های ترسناک هالووین دوری می کنند، می توانید کنترل های والدین را نیز تنظیم کنید.

فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون ممکن است نزدیک باشد، اما اگر اکنون به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، چشمان (جریان سازی) خود را به دستگاه پخش Google Chromecast. در ابتدا 30 دلار بود، اکنون به کاهش یافته است فقط 20 دلار33% در خرید شما صرفه جویی می کند.

از نظر پخش جریانی، Chromecast دارای دو گزینه است:جریان HD، که در فروش است فقط 20 دلار; و جریان 4K هنوز 10 دلار تخفیف دارد، اما برای شما 40 دلار هزینه خواهد داشت. مهم نیست که کدام را انتخاب می کنید، یک تصویر زیبا بر روی صفحه تلویزیون خود دریافت خواهید کرد که به طور خودکار متناسب با آنچه که در حال تماشای آن هستید، ارتقا می یابد. خانه اژدها یا فقط تکرارهای قدیمی مونسترها برای هالووین هیجان زده شدن