آموزش دوربین مداربسته شیراز فارس آموزش

جهت نصب دوربین مداربسته در محیط های مختلف لازم است که از دوربین مخصوص همان محیط استفاده کنیم. مثلا دوربینی که میخواهیم در محیط تاریک باشد یا محیط پر نور متفاوت است. در جزوه آموزش نصب دوربین مداربسته به شما یاد میدهیم که تفاوت هر یک چیست و چگونه میتوان دوربین و دی وی آر را به بهترین حالت نصب کرد. در ادامه قدم سوم از مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه میخواهیم به روش سوکت زدن برای کابل های اترنت بپردازیم. آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت عملی به بهترین نحو در کانون فرهنگی شاهد وابسته به بنیاد شهید با کادر مجرب و تجهیزات کامل به روز انجام می پذیرد.

مشکلات متداول سیستم های امنیتی منازل

در سطرح‌های پیشین بار‌ها اشاره شد که موضوع سیستم‌های امنیتی یکی از ترند‌ترین موضوعات امروزی در سرتاسر جهان هستند و هر روز نیز در حال توسعه و پیشرفته‌تر شدن نیز می‌باشد. در این بین مجدداً اشاره شد که مهمترین بخش از سیستم‌های امنیتی arya-cctv.ir قطعاً دوربین‌های مداربسته و ملزومات سخت‌افزاری و فنی آن می‌باشد. در هنگام انتخاب دوربین مداربسته باید لنز (یا همان فاصله کانونی) دوربینی که انتخاب می کنیم را مدنظر قرار دهیم وگرنه خروجی تصویر دلخواه خود را نخواهیم داشت.

  • باید برای سیم‌کشی در قسمت‌های مختلف برنامه داشته باشید به طوری که کمترین مقدار سیم مصرف شود و همچنین طول سیم‌ها از حد استاندارد فراتر نرود چون موجب تضعیف سیگنال‌های تصویر خواهد شد.
  • البته باید سوئیچی که دوربین به آن متصل است و نیز دوربین هر دو این قابلیت را دارا باشند.
  • در محیط بیرون، اگر می خواهید یک دوربین نسبتا پنهان از دید نصب کنید، انتخاب مکان را باید مورد توجه بیشتری قرار دهید زیرا هر جا که آن را قرار دهید، باید به اندازه کافی محصور باشد تا مخفی بماند.
  • شما می‌خواهید به دوربین‌تان از طریق گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوتر‌ها دسترسی داشته باشید.
  • باید این واقعیت را پذیرفت، در شرایطی زندگی می کنیم که توجه به ارتقاء سطح دانش علمی در پایین ترین سطح قرار گرفته است.
  • اگر اتصالات به درستی باشند، باید روی مانیتور صفحه راه‌اندازی را مشاهده کنید.

پس پرداخت لینک دانلود کتاب، حداکثر طی 12 ساعت آماده و در اختیار شما قرار می گیرد. در صورتی که کتاب شما به صورت رایگان موجود باشد می توانید بر روی آن کلیک کرده و با استفاده از لینک های ارائه شده، آن را دانلود کنید. کافی است سری به اینترنت بزنید تا بتوانید با تعداد زیادی کتاب های پی دی اف رو به رو شوید. کتاب های پی دی اف عموما در موضوعات مختلفی موجود هستند و شما می توانید در رابطه با هر موضوعی کتاب مورد نظرتان را پیدا، آن را دانلود یا خریداری کنید. ظاهرا نویسنده ی محترم دیواری کوتاه تر از آموزش و پرورش نداشته تا مشکلات را به گردن آن بیندازد.

درب های ورودی، پارکنیگ، راه پله، اتاق برق، تاسیسات، موتورخانه برخی از مهم ترین بخش هایی است که بهتر است دوربین در آنها نصب شود. در صورتیکه فن آموز در امتحانان سازمان فنی و حرفه ای کشور در دوره دوربین مدار بسته (تئوری و یا عملی) حد نمره لازم را کسب نکند. متناسب با نیاز فن آموز، مشاوره لازم جهت شرکت در کلاس های رفع اشکال و گذراندن کارگاه ها را دریافت کرده و می تواند پس از آن اقدام مجدد به شرکت در امتحانات نماید. در این مرحله، پس از تعیین مختصات در مورد هر یک از لوازم و وسایل موردنیاز، نوبت به تهیه آن‌ها می‌رسد. با توجه به جانمایی صحیح دوربین ها و تعداد آن و بودجه ای که در مرحله قبل در نظر گرفته اید تجهیزات جانبی آن از قبیل کابل شبکه، سوئیچ، کانکتورها و … در نظر داشته باشید که در انتخاب وسایل نهایت دقت را به کار ببرید.

اگر مدت زمان ضبط برای شما مهم است .ونیاز به زمان ضبط بیشتری دارید از دستگاهای ضبط کنندهای استفاده کنید که فرمت H265را پشتیبانی نماید. نکته دیگر این که هنگام نصب باید به استاندارد و سالم بودن وسایل نصب را به دقت چک کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید. شما می توانید در صفحه ای که اختصاصی برای این فیلم های آموزشی می باشد ، کامنت بگذارید و من در اولین فرصت به آنها پاسخ خواهم داد . در صفحه جدیدی که باز می‌شود، مشخصات خود را از جمله نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و … جهت تهیه نسخه PDF این کتاب بعلاوه ۲۶ فیلم آموزشی روی دکمه زیر کلیک کنید.

شیلد یا کابل توری کابل کواکسیال را به قسمت گیره فیش اتصال داده و گیره فیش را توسط ابزار مخصوص یا انبر دست محکم نمایید و در نهایت درب بیرونی فیش BNC را با چرخاندن محکم نمایید . سپس با یک کابل BNC دیگر ، بخش Output دستگاه DVR را به بخش Input مانیتور متصل می کنیم. 2- زیر سایبان باشد (برای دوربین هایی که در فضای بیرون ساختمان نصب می شوند) تا توسط برف و باران و نور افتاب درامان باشند. 1- بالاترین نقطه ساختمان باشد تا دوربین از دسترس سارقان و خرابکاران درامان بوده و منطقه تحت پوشش گسترده تر شود. سعی ما در فروشگاه مگامدار ، عرضه منابع ارزشمند برق و الکترونیک و ایجاد بستری برای فروش قطعات الکترونیک کمیاب و فروش ماژول های الکترونیکی است. امروزه بردهاي مدار چاپی به طور گسترده بکار گرفته مي شوند و می توان ادعا کرد که هر گونه ساخت و مونتاژ تجهيزات برقي و الکترونيکي بدون برد مدار…

همیشه برای برش کابلها سعی کنید کمی بیشتر در نظر بگیرید تا با کوتاه بودن طول کابل مواجه نشوید. در سمت دستگاه NVR هم مقداری کابل اضافه برای جا به جایی احتمالی دستگاه NVR در آینده در نظر بگیرید که در صورت جابه جایی دستگاه مشتری با مشکل مواجه نشود. این دوربین‌ها شبیه هالوژن‌های سقفی هستند که به‌عنوان دوربین مخفی از آنها استفاده می‌شود. پس برای مکان‌هایی که می‌خواهید دوربین قابل‌مشاهده نباشد بهتر است از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید.

برای اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت باید حتماً از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کنید. برای انتخاب مکان مناسب برای برای نصب دوربین ها باید آشنایی کامل به ساختار دوربین داشته باشید چون دوربین ها از نظر شکل و فرم تفاوت هایی دارد. این تفاوت ها برای این است که هر دوربین برای یک محل نصبی ساخته شده اند.

می توانید سیم ها را داخل دیوار ها جاسازی کنید و یا از داکت استفاده کنید. البته می توانید سیم ها را زیر فرش هم پنهان کنید که اینکار توصیه نمی شود. ۲- سیم های Siamese متشکل از دو سیم بهم چسبیده می باشند، که یکی برای انتقال تصاویر و دیگری برای انتقال قدرت استفاده می شود. این سیم ها که با نام RG59 یا RG6 بفروش می رسند، کار شما را آسان تر می کنند. از این سیم ها برای دوربین ها استفاده کنید تا تعداد سیم ها کاهش یابد.

تفاوت بین فرمت های مختلف فشرده سازی ویدیویی در چیست؟