انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | arya-cctv

از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند به دلیل آن که دارای دید در شب نیستند. یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه این است که برخی از گره های حسی شامل دوربین های امنیتی هستند که تصاویر ضبط شده را تجزیه و تحلیل می نمایند اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد، این تصاویر را منتقل یا ذخیره نخواهند مجله خبری دوربین مداربسته آریا کرد. به صورت معمول تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد جهت توسعه نرم افزار بینایی رایانه ذخیره خواهد شد و در اختیار افرادی خاص قرار خواهد گرفت. دوربین چشمی درب دیجیتال رم خور یک چشمی دیجیتال بی سیم قابل نصب بر روی درب آپارتمان و درب ضد سرقت است که امکان مشاهده و ذخیره تصویر جلوی درب را فراهم می‌کند.

دوربین هوشمند وای فای گردان V380 کد SA1020

برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده و مطرح بروید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. برندهایی مانند اپلینکس، داهوا، هایک ویژن، اسفیورد و … از جمله برندهای معروف و شناخته شده جهانی هستند. دوربین‌هایی که توسط برندهای ناشناس تولید می‌شوند شاید قیمت بسیار ارزان‌تری داشته باشند اما از نظر کیفیت قابل اطمینان نیستند.

دوربین دام میکروفن دار HAC-HDW1209TLQP-A-LED-0280B

گنبدهای PTZ می توانند بچرخند یا بر روی اشیای مورد نظر بزرگنمایی کنند. این دوربین ها می توانند از طریق اشعه مادون قرمز مادون قرمز برای دید در شب مورد استفاده قرار گرفته و یا فقط برای استفاده در روز در مکان های مختلف نصب گردند. آیا ارزان بودن سیستم مداربسته بر کیفیت آن تاثیر گذار است؟ پاسخ این سوال مطلقا مثبت نیست در مواقعی می تواند منفی باشد. به عبارت دیگر در نظر گرفتن نوع کاربری در انتخاب نوع سیستم مداربسته می تواند شما را از هزینه های اضافی رها کند. گذشته از این موضوع تعدیل کردن تعداد دوربین های مورد نیاز، استفاده از برندهای قیمت مناسب تاثیر زیادی بر قیمت سیستم مداربسته دارد. سیستم مداربسته آنالوگ و دوربین های مداربسته آنالوگ به مراتب از سیستم های تحت شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان قیمت می توانید از دوربین های آنالوگ استفاده کنید.

http://66toolkit.ir

از جمله دوربین های تحت شبکه می توان به دوربین های پلاک خوان، دوربین های حرارتی، نقشه حرارتی و… اشاره کرد. از مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه می توان به کیفیت بالای تصاویر، امکان ارتباط بی سیم و امکان ارسال همزمان تصویر و صدا اشاره کرد. دوربین های مداربسته با توجه به نیاز و کاربری دارای انواع گوناگونی هستند. تنوع در ساخت و تولید دوربین های مداربسته باعث شده تا بتوان از این سیستم ها در پروژه های بزرگ و کوچک استفاده کرد.

  • بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید.
  • دوربین جعبه‌ای بدنه‌ای محکم دارد و لنز به طور مجزا روی آن نصب می‌شود.
  • چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد.
  • در واقع شرکت‌هایی که به دنبال تمایز از سایر شرکت‌ها هنگام فروش محصولات خود بودند این سیگنال‌ها را انتخاب کردند.
  • در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است.

از طرفی تولید محصولات جدید توسط سازندگان سیستم امنیتی سبب شده تا احتمال وقوع جرائم کاهش یابد. امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله از رادیس متوجه تفاوت میان دوربین‌های آنالوگ شده باشید. تکنولوژی HD_CVI در دوربین‌های مداربسته آنالوگ مخفف عبارت High Definition Composite Video Interface هستند.

انواع پک دوربین مداربسته