همه آنچه مایکروسافت در رویداد اکتبر سرفیس اعلام کرد

را Surface Studio 2+همانطور که مایکروسافت به طور استراتژیک آن را نامگذاری می کند، همان قاب فشار و کشش 28 اینچی را مانند سلف خود حفظ می کند و لولای جاذبه صفر وزن طراحی متحول کننده را تحمل می کند. این شرکت برخی از جنبه‌های استودیوی جدید مانند دوربین جلوی واضح‌تر، میکروفون‌های استودیو و USB-C را با Thunderbolt 4 مدرن کرده است. برای پاسخگویی به تقاضای کاربران قدرتمند، Studio 2+ از پردازنده به‌روزرسانی‌شده Intel Core H-35 بهره می‌برد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی مایکروسافت، برای “تا 50٪ عملکرد سریعتر CPU” و گرافیک مجزای Nvidia GeForce RTX 3060.

بیشتر: لوازم جانبی جدید مایکروسافت به سمت عصر ترکیبی کار طراحی شده است

تفاوت سرفیس لپ‌تاپ جدید با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i5 و i7 شروع می‌شود. انتظار می رود سرفیس لپ تاپ 5 از پلتفرم نسل یازدهم سال گذشته، بیش از 50 درصد قدرت بیشتری برای نیازهای معمولی یا حرفه ای شما ارائه دهد. (این بار در واحدهای AMD چیزی نمی بینیم.) هر مدل همچنین دارای یک پورت Thunderbolt 4 است که پهنای باند بالاتری را برای انتقال داده و انرژی ارائه می دهد.

Microsoft Surface Holiday Line.

تصویر: مایکروسافت Microsoft Surface Holiday Line روی سیلندرها.

در کنار محصولات جدید سرفیس، Microsoft Presenter+ و Microsoft Audio Dock، دو لوازم جانبی که مایکروسافت می‌گوید «تجربه جلسات هیبریدی» را بهبود می‌بخشد، عرضه می‌شود. Presenter+ که 79 دلار قیمت دارد، یک کلیک کننده مجهز به بلوتوث است که به شما امکان می دهد اسلایدها را رد کنید، در حین تماس ها بی صدا و بی صدا کنید و با دکمه های قابل تنظیم در تیم های مایکروسافت پیمایش کنید.

مایکروسافت سرفیس پرو 9 در نسخه ویژه لیبرتی.

تصویر: مایکروسافت

دستی که Microsoft Presenter+ را در دست گرفته است

Microsoft Surface Pro 9 Liberty Special Edition در زمینه سفید.

مدل مبتنی بر اینتل به Thunderbolt 4 برای سرعت انتقال سریعتر و توانایی اتصال سرفیس پرو 9 به مانیتورهای 4K و eGPUها مجهز شده است. در مورد مدل SQ3، باید با عشایر دیجیتالی که برای انجام کار در حال حرکت به اتصال 5G (یا LTE) متکی هستند، به خوبی بازی کند. مایکروسافت می گوید که نسخه اسنپدراگون به لطف واحد پردازش عصبی جدید (NPU) دارای مجموعه ای از جلوه های ویندوز استودیو و ویژگی های هوش مصنوعی است.

Surface Studio 2+ تقریباً شبیه به Surface Studio 2 است.

تصویر: مایکروسافت

همچنین: سرفیس پرو: بازو یا x86؟ جواب خیلی ساده نیست

نزدیک به چهار سال از زمانی که مایکروسافت دنباله یکی از جاه طلبانه ترین محصولات سرفیس خود، سرفیس استودیو را معرفی کرد، می گذرد. در حالی که این شرکت برای مدتی دسکتاپ با تاشو صاف و همه کاره (AIO) را به حالت بیکار رها کرد، در نهایت در حال ارائه یک اصلاح بسیار مورد نیاز برای جلب رضایت سازندگان محتوا، طراحان گرافیک و هنرمندانی است که در ابتدا قصد داشت آنها را راضی کند. محل. تا زمانی که انتظار نداشتید استودیو جدید متفاوت به نظر برسد، تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

اشاره دست روی لپ‌تاپ سرفیس 5 مایکروسافت در سیج.

Microsoft Presenter+.

تصویر: مایکروسافت

زنی که در Surface Studio 2+ می نویسد.

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و بیش از یک سال انتظار از سوی مشتریان عصبانی مایکروسافت، سری رایانه‌های شخصی سرفیس 2022 رسمی شد. Panos Panay، مدیر تولید مایکروسافت، امروز در صحنه مجازی حضور یافت تا از محصول جدید رونمایی کند لپ تاپ سرفیس 5، سرفیس پرو 9، Surface Studio 2+و دو لوازم جانبی برای بهبود تجربه جلسه هیبریدی: Microsoft Presenter+ و Microsoft Audio Dock. این مقام شرکت همچنین اخباری را در مورد یک برنامه طراحی گرافیکی مبتنی بر DALL-E منتشر کرد.

در اینجا همه چیزهایی است که این شرکت در رویداد اکتبر خود اعلام کرد.

داک صوتی مایکروسافت هم یک ایستگاه اتصال با چهار پورت (HDMI، 2x USB-C و USB-A) و یک بلندگو برای ورودی و خروجی صدا است. مایکروسافت با 249 دلار، که برای هیچ یک از دو عملکردش ارزان نیست، قول “صدای ممتاز” و میکروفون های کاهش دهنده نویز را می دهد که به شما کمک می کند “در جلسه آنلاین بعدی خود به وضوح شنیده شوید.”

Microsoft Designer در مقابل Canva قرار می گیرد

داستان در مورد سرفیس لپ‌تاپ ۵ جدید نیز به همین شکل باقی می‌ماند. مایکروسافت از “عمر باتری تمام روز”، ساختار آلومینیوم آنودایز آشنا و صفحه نمایش پیکسل سنس 3:2 که در پیکربندی های 13.5 و 15 اینچی عرضه می شود، تبلیغ می کند. ما همچنین شاهد مظنونین معمول پیشرفت‌های بصری و صوتی، از جمله Dolby Vision IQ، پردازش فضایی Dolby Atmos 3D، و دوتایی از “میکروفون‌های استودیویی” و یک دوربین HD جلویی برای همکاری مجازی هستیم.

برنامه طراحی مایکروسافت

تصویر: مایکروسافت

در ظاهر، مایکروسافت مجموعه محصولات پاییزی خود را تقریباً غیرقابل تمایز از پیشینیان خود نگه داشته است و دیدگاه شرکت را در مورد رایانه های شیک، بدون بار و طراحی عملی حفظ کرده است. آنچه در این نسل از رایانه‌های شخصی ویندوزی جدید است، عمدتاً حول محور قدرت پردازش و مدرن‌سازی می‌چرخد — دو جنبه که باید سرفیس را با بهترین سیستم‌های صنعت مطابقت دهد.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 5 در سیج.

تصویر: مایکروسافت

مقامات مایکروسافت می گویند که Designer بیش از هر کس دیگری مشتریان را هدف قرار داده است، اگرچه من تعجب نخواهم کرد که ببینم مشاغل و حرفه ای ها این سرویس را به دلیل سهولت استفاده و خروجی موثر آن انتخاب می کنند. اپلیکیشن Designer هنوز در مرحله آزمایشی است، اما کاربران اکنون می توانند به لیست انتظار بپیوندند به پیش نمایش رایگان وب دسترسی پیدا کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/everything-microsoft-announced-at-the-october-surface-event/#ftag=RSSbaffb68

جدا از سخت افزار، مایکروسافت همچنین یک برنامه طراحی گرافیکی جدید به نام Designer را معرفی کرد که در مجموعه خدمات بهره وری Microsoft Office یکپارچه خواهد شد. این برنامه که به صورت رایگان برای مشترکین آفیس و با هزینه بالاتر برای ویژگی‌های انحصاری‌تر در دسترس است، از فناوری هوش مصنوعی موجود مایکروسافت با DALL-E 2 OpenAI بهره می‌برد تا به‌طور هوشمندانه (و منحصربه‌فرد) تصاویر، طرح‌بندی‌ها و گرافیک‌ها را بر اساس توضیحات متنی کاربران تولید کند. s). از نمونه هایی که مایکروسافت در طول سخنرانی اصلی (تصویر بالا را ببینید)، طراح به نظر می رسد خیلی امیدوار کننده

خبر نه چندان مهم: بقیه یک امر استاندارد سرفیس پرو است. طراحی 2 در 1 با صفحه نمایش 13 اینچی قابل جدا شدن، نرخ تجدید 120 هرتز، پشتیبانی از قلم سرفیس اسلیم 2و یک صفحه کلید آلکانترا که تایپ کردن با آن به همان اندازه راحت است که کف دست خود را روی آن بگذارید و به زندگی فکر کنید. با توجه به اینکه Surface Pro 8 چقدر ارتقاء سخت افزاری نسبت به نسل قبلی خود داشته است، همه اینها نباید تعجب آور باشد.

سرویس رقابتی Canva همچنین به شما امکان می دهد تصاویر موجود را بارگذاری کنید – مثلاً یک پرتره از سگ خود یا محصولی که می فروشید – تا طراحی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بر اساس آن قرار دهید. پس از اتمام، تصویر را می توان ذخیره و/یا مستقیماً در لینکدین یا اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

تا آنجا که قیمت گذاری می شود، Surface Pro 9 مبتنی بر اینتل از ابتدا شروع می شود 999 دلار (i5، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت)، و مدل مبتنی بر ARM در شروع می شود 1299 دلار (SQ3، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت). اولی در پلاتین، گرافیت، جنگل و یاقوت کبود تولید می شود، در حالی که دومی فقط در پلاتین می آید. پیش خرید از امروز شروع می شود.

Surface Studio 2+ با نام مناسب

سال گذشته، ZDNET سرفیس لپ‌تاپ 4 را مورد بررسی قرار داد و از این دستگاه فوق‌قابل حمل به خاطر عمر باتری طولانی‌اش، ترکیب دو رنگ فلز و پارچه شیک، و عملکرد کلی که در صفحه نمایش 3:2 با سلیقه ارائه شد، قدردانی کرد.

همچنین: چگونه مایکروسافت توانست آن را با سرفیس درست کند؟

سرفیس لپ تاپ 5 رنگ و بویی به خود می گیرد

خبر بزرگ: مایکروسافت خط سرفیس پرو ایکس را کنار می‌گذارد و در عوض آن را با مدل معمولی پرو یکی می‌کند. این به کاربران این امکان را می دهد که معماری Surface Pro 9 را – بین آخرین نسل دوازدهم اینتل Core بر روی پلتفرم Evo یا SQ3 مبتنی بر ARM مایکروسافت که توسط Qualcomm Snapdragon پشتیبانی می شود – پیکربندی کنند – بدون اینکه به خطر بیفتند یا به یک فاکتور شکلی متفاوت توجه کنند.

مایکروسافت با وجود تمام دستاوردهای عملکردی که به دست می آورید، شما را مجبور می کند برای بازی پول پرداخت کنید. سرفیس استودیو 2+ از 4499 دلار شروع می شود برای Core i7، رم 32 گیگابایتی و مدل 1 ترابایتی – شامل تجهیزات جانبی. این یک افزایش چشمگیر 1000 دلاری نسبت به نسخه اصلی است استودیو 2 3499 دلار است قیمت فهرست اما برای اینکه کامپیوتر چیست و همه موارد استفاده ای که به سازندگان دیجیتال ارائه می دهد، آیا فکر می کنید مایکروسافت به اندازه کافی برای توجیه قیمت آن انجام داده است؟

Microsoft Presenter+ و Audio Dock

سرفیس لپ‌تاپ 5 در بازارهای منتخب از 25 اکتبر در دسترس خواهد بود قیمت اولیه 999 دلار برای مدل i5، رم 8 گیگابایتی و مدل 256 گیگابایتی. این لپ‌تاپ در رنگ‌های کلاسیک پلاتینیوم، مشکی، و ماسه‌ستون و همچنین گزینه‌ای جدید برگ‌دار «Sage» در دسترس خواهد بود.

خداحافظ سرفیس پرو ایکس، سلام سرفیس پرو 9