معامله اپل واچ سری 8: پایین ترین قیمت تا به حال در والمارت

اگر به آن چشم دوخته اید اپل واچ سری 8 اما نمی‌خواستم روی آن قیمت کامل بپرم، برای اولین بار، بالاخره در فروش است. در طول روزهای بازگشت والمارت، می‌توانید ساعت پرچم‌دار را برای آن امتیاز کسب کنید فقط 379 دلار – اولین باری است که تا به این حد پایین آمده است.

طراحی بهبودیافته دارای یک قاب هم سطح با نمایشگر همیشه روشن است. ضد ترک، مقاوم در برابر گرد و غبار و ضد آب با درجه بندی WR50 است. کریستینا داربی، کارشناس سلامت ZDNET، ساعت را در ابتدای عرضه آن آزمایش کرد و عاشق دستگاه شد و گفت: «اگر می‌خواهید جامع‌ترین تجربه اپل واچ را داشته باشید – به غیر از Ultra – سری 8 جدید بهترین گزینه است.

جالب ترین و حتی نجات دهنده ترین ویژگی از نرم افزار Crash Detection است که در این پوشیدنی پیاده سازی شده است. اگر در یک تصادف رانندگی هستید، ساعت می‌تواند تشخیص دهد که شما در آن تصادف بوده‌اید و به مقامات و اعضای خانواده‌تان اطلاع می‌دهد تا در صورت نیاز به شما کمک پزشکی کنند. همچنین دارای یک برنامه تمرینی پیشرفته است تا بتوانید شدیدترین لحظات خود را ببینید و ببینید چگونه می توانید روال تمرین خود را بهبود ببخشید.

این 50 دلار تخفیف از قرارداد Watch Series 8 بخشی از روزهای بازگشت والمارت است که شامل هزاران معامله قبل از فصل تعطیلات است. برخی از بهترین معاملاتی که پیدا کرده‌ایم عبارتند از 300 دلار تخفیف برای جاروبرقی ربات EcoVacs و بیش از 50 درصد تخفیف برای دستیار خانه هوشمند Google Nest Hub 2.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-watch-series-8-deal-promo-code-coupon/#ftag=RSSbaffb68

اپل واچ سری 8 زمان تقسیم شما را هنگام پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری نشان می دهد. زمان تقسیم می تواند ابزار خوبی برای ایجاد و اصلاح سرعت معیار باشد.

کریستینا داربی / ZDNET

اپل واچ سری 8 که اوایل سال جاری منتشر شد، مجموعه ای از ویژگی های جدید را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای نظارت بر سلامت خود استفاده کنید. برخی از بزرگترین ارتقاها شامل سنسور دما برای کمک به زنان در درک چرخه تخمک گذاری است. سنسورهای دیگر اطلاعات عمیقی در مورد چرخه خواب به شما می دهند.

apple-watch-series-8-walking-stats