نحوه برنامه ریزی ایمیل ها در MacOS Ventura

برنامه ریزی زمان سفارشی برای ارسال ایمیل ساده است.

تصویر: جک والن

سایر مشتریان ایمیل ترکیب مناسبی از فرم و عملکرد را دارند به طوری که من نه تنها می‌توانم در ارتباط دائمی با افرادی که در حلقه‌های مختلف خود هستند بمانم، بلکه این کار را به گونه‌ای انجام دهم که جلو و عقب پاک، بی دردسر و مؤثر باشد.

نوار ابزار Apple Mail جایی است که می توانید یک ایمیل را برنامه ریزی کنید

اگر حتی از راه دور شبیه موقعیتی به نظر می رسد که احتمالاً می توانید در آن قرار بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید. یا شاید ایده نوشتن ایمیل در زمان‌های تصادفی و ارسال آن‌ها بر اساس برنامه را دوست داشته باشید.

پس از پایان نوشتن ایمیل خود، باید یک کشویی جدید را مستقیماً در سمت راست دکمه ارسال مشاهده کنید.

اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه انجام می شود.

الزامات

من هنوز از طرفداران پر و پا قرص ایمیل هستم. من پیام های بی شماری را از طریق یک یا چند کلاینت ایمیل (مانند Thunderbird، Geary، Gmail و Apple Mail) در تمام طول روز و هر روز ارسال می کنم. البته، هر سرویس گیرنده ایمیل یکسان ساخته نمی شود. برخی از آنها مانند Geary بسیار ساده هستند و توجه من را از طریق یک رابط بسیار تمیز که استفاده از آن ساده و موثر است، جلب می کند. سایر سرویس گیرندگان ایمیل ویژگی های بیشتری از آنچه می دانم به آن نیاز دارم ارائه می دهند، اما هنوز هم خوب است که آنها آنجا هستند (به احتمال زیاد ممکن است روزی به آنها نیاز داشته باشم).

و این تمام چیزی است که برای استفاده از ویژگی جدید اپل میل برای زمان بندی ایمیل ها وجود دارد. این ممکن است یک افزودنی کوچک به نظر برسد، اما مزایایی که ارائه می دهد می تواند قابل توجه باشد. استفاده از این ویژگی را شروع کنید و ببینید که آیا زندگی ایمیل شما را کمی آسان نمی کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-schedule-emails-in-macos-ventura/#ftag=RSSbaffb68

با نسخه جدید Apple Mail که با MacOS Ventura عرضه می شود، این ویژگی نه تنها داخلی است، بلکه استفاده از آن فوق العاده آسان است.

نحوه برنامه ریزی ایمیل ها در MacOS Ventura

اگر هیچ یک از پیش فرض ها با نیازهای شما مطابقت نداشت، روی Send Later کلیک کنید. یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن می توانید زمان و تاریخ خاصی را برای ارسال ایمیل تعیین کنید. زمان ارسال ایمیل را برنامه ریزی کنید و روی زمان بندی کلیک کنید.

اما من سعی می کنم آنها را همانطور که می بینم صدا کنم و Apple Mail بهترین از بهترین ها است. با انتشار MacOS Ventura، این شرکت چند ویژگی جدید اضافه کرده است که این نظر را برای من ثابت می کند. یکی از این ویژگی ها به شما امکان می دهد ایمیل ها را برای ارسال در زمان دلخواه خود برنامه ریزی کنید.

با باز کردن Apple Mail، یک ایمیل جدید بنویسید و گیرنده ای را برای پیام انتخاب کنید. یک موضوع را تایپ کنید و سپس متن ایمیل را تایپ کنید.

کشویی برای برنامه ریزی ایمیل.

تنها چیزی که برای این کار به آن نیاز دارید، دستگاهی است که MacOS Ventura را اجرا می کند. من این را در یک نشان خواهم داد مک بوک پرو، اما این ویژگی روی a یکسان کار می کند مک بوک ایر یا آی مک. برای کسانی که ترجیح می دهند با شماره نسخه پیش بروند، از Apple Mail نسخه 16.0 استفاده خواهم کرد. اگر از نسخه‌ای زودتر از آن استفاده می‌کنید، حتماً آن را ارتقا دهید.

پنجره بازشو زمان سفارشی Apple Mail.

از منوی کشویی، می‌توانید یکی از زمان‌های پیش‌فرض را انتخاب کنید (اکنون، ساعت 9 بعد از ظهر امشب، یا 8:00 صبح فردا) یا می‌توانید زمان سفارشی را انتخاب کنید.

همچنین: 3 روشی که MacOS Ventura شما می‌تواند زندگی کاری شما را ارتقا دهد: برداشت‌های عملی

چرا باید ایمیل ها را برنامه ریزی کنید؟

کشویی در کنار دکمه ارسال قرار دارد.

تصویر: جک والن

شما می توانید از یک زمان از پیش تعیین شده یا یک زمان سفارشی انتخاب کنید.

تصویر: جک والن

مک بوک روی میز

سیب

این را در نظر بگیرید: شما یک ایمیل مهم برای نوشتن دارید. فرض کنید در حال ارسال ایمیل به مدیر خود هستید که به آنها اطلاع می دهد که به شرکت دیگری می روید. شما تمام پنج شنبه شب را صرف ایجاد ارتباط عالی کرده اید، اما نمی خواهید فوراً آن را ارسال کنید زیرا الف) نمی خواهید آن تماس تلفنی وحشتناک را در نیمه شب دریافت کنید و ب) ترجیح می دهید در زمان شرکت یا زمان بسیار خاصی از روز در صندوق ورودی آنها قرار می گیرد. چنین برنامه ریزی می تواند تفاوت بزرگی در نحوه رسیدگی به امور ایجاد کند.

همچنین: نحوه ایجاد یک رویداد تقویم Google مستقیماً از Gmail

اپل میل این کار را به صورت دسته جمعی انجام می دهد. من تا آنجا پیش می روم که بگویم Apple Mail یکی از بهترین مشتریان ایمیل در بازار است. خوردن این قرص برای کسی که دائماً راه حل های منبع باز را دنبال می کند و از لینوکس به عنوان سیستم عامل روزانه خود استفاده می کند، سخت است.