معامله میز ایستاده: 90 دلار در FlexiSpot Theodore صرفه جویی کنید

در 90 دلار تخفیف از قیمت اصلی خود دارد، می توانید به این دسکتاپ امتیاز دهید فقط 429 دلار. حتما همین امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سفارش دهید. به عنوان یک کاربر شخصی، صادقانه می توانم بگویم که این یکی از مهم ترین خریدهای من برای راه اندازی دفتر خانه ام بوده است. همچنین می‌توانید انتخاب‌های ما را برای بهترین میزهای ایستاده بررسی کنید، یا اگر میز گیمر را ترجیح می‌دهید، انتخاب‌های ما را برای آن‌ها نیز بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-office/standing-desk-deal-flexispot-theodore-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

ظرفیت وزن آن 99 پوند است که باعث می‌شود مانیتورهای سنگین را برای بازی، کار و موارد دیگر کنترل کند. با عرض نزدیک به دو فوت، می‌توانید ابزارهای مختلف کار زیادی را در بالا و همچنین در کشوی میز دستی که طرح را همراهی می‌کند، ذخیره کنید.

کشوی میز واقعاً مفید است، زیرا برای ذخیره اسناد کوچک و سیم های شارژ عالی است. و در مورد شارژ، میز به دو درگاه شارژ USB-A و یک درگاه USB-C مجهز شده است، بنابراین می توانید یک ایستگاه شارژ برای تلفن خود در طول روز کاری راه اندازی کنید.

اگر از نشستن پشت میز معمولی در طول روز خسته شده اید، وقت آن رسیده است که روال خود را با یک میز ایستاده تغییر دهید. میز ایستاده دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: میزی که به شما امکان می دهد در حین کار بایستید تا بتوانید در طول روز بنشینید و بایستید. اگر سبک میز کلاسیک را دوست دارید اما حال و هوای مدرن را می خواهید، میز ایستاده فلکسی اسپات تئودور برای فروش است فقط 429 دلار، 90 دلار شما را پس انداز می کند.

این یک میز بسیار مفید است که من روی آن سرمایه گذاری کردم و دو سال است که از این میز استفاده می کنم. یکی از ویژگی های مورد علاقه من، جدا از طراحی و ارتفاع قابل تنظیم میز، این است که عرض دو فوت میز می تواند یک مقدار زیادی از چیزهای دیگر، از جمله سه لپ‌تاپ، یک مانیتور، یک صندوق ذخیره‌سازی کوچک، برنامه‌ریز من، و خیلی چیزهای دیگر.

در عوض مدرن‌تر را ترجیح می‌دهید؟ شما می توانید انتخاب کنید میز Esben UD4 در عوض برای یک سبک به روزتر برای فقط 20 دلار بیشتر.

میز ایستاده Theodore دارای ویژگی های میز ایستاده سنتی است، از جمله ارتفاع قابل تنظیم از 29.5 اینچ تا 49.2 اینچ. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید تا به ارتفاع دلخواه شما حرکت کند.