لوازم جانبی وب کم iPhone-as-a-Mac Belkin اکنون در دسترس است

البته این فقط با آیفون های سازگار با MagSafe که شامل مدل های آیفون 12، آیفون 13 و آیفون 14 می شود، کار می کند. و iOS 16 باید روی آیفون و MacOS Ventura در مک شما اجرا شود. iOS 16 اپل ماه گذشته راه اندازی شد و انتظار می رود Ventura در هفته های آینده راه اندازی شود.

بلکین با اطمینان از اینکه نه پایه حلقه و نه ساختار محکم حرکت پایه را محدود نمی کند، می گوید که لوازم جانبی جدید زاویه دید خود را تنظیم می کند و تا شیب عمودی 25 درجه رو به پایین پشتیبانی می کند.

سردبیر ZDNET، جیسون هینر، این فرصت را داشت تا در تابستان به عنوان بخشی از آزمایش بتا MacOS Ventura و iOS 16، mount Belkin را امتحان کند.

mount-for-laptop-1824x874

بلکین

mount-for-laptop-1080x1080-2

بلکین

بلکین می‌گوید که این مانت برای چت بدون هندز معمولی یا یک تماس کنفرانس رسمی در برنامه‌هایی مانند FaceTime و ویژگی جدید Desk View در macOS Ventura عالی است که از لنز زاویه فوق‌العاده استفاده می‌کند تا به همکاران شما اجازه دهد میز شما را در حین تماس ببینند. برای مثال می توان از آن برای ترسیم نمودار یا اشتراک گذاری در مورد یک محصول استفاده کرد.

همچنین: Apple TV 4K جدید اکنون دارای تراشه A15 Bionic و HDR10+ است

این پایه که با پرداخت‌های براق و مواد سبک وزن طراحی شده است، به جای یک افزونه حجیم، زیبایی‌شناسی حرفه‌ای را ارائه می‌کند. بلکین همچنین یک دستگیره حلقه ای اضافه کرده است که می تواند در صورت عدم استفاده به عنوان پایه وبکم، به عنوان پایه قابل تنظیم دوام بیاورد.

پایه MagSafe به صورت مغناطیسی به بالای رایانه متصل می شود و نیازی به افزودنی دیگری نیست. این مانت که در حالت(های) عمودی یا افقی کار می کند، دوربین ویدیویی قدرتمندتر و با کیفیت بالاتری را برای زوم، تیم های مایکروسافت و سایر سیستم های تماس تصویری به کاربران می دهد. هدف این وسیله جانبی کار بر روی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک است، اما بلکین در حال کار بر روی لوازم جانبی مشابهی است که روی مانیتورها و iMacها کار می‌کند.

mount-for-laptop-1080x1080

بلکین

بلکین همچنین اطمینان می دهد که دستگاه به راحتی و بدون دردسر یا خط و خش از رایانه مک شما متصل و جدا می شود. هینر گفت که اتصال و استفاده سریع از آن را پیدا کرده است و مواد نرم و لاستیکی آن هم روی آیفون و هم روی مک ملایم است.

همچنین: M1 iPad Pro (2021) در مقابل M2 iPad Pro (2022): آیا ارزش ارتقا دارد؟

روز سه‌شنبه، Belkin به طور رسمی لوازم جانبی MagSafe خود را که به‌طور برجسته در اعلامیه WWDC 2022 MacOS Ventura در ماه ژوئن به نمایش گذاشته شد، معرفی کرد. مانت MagSafe Belkin که برای ویژگی دوربین تداومی Ventura طراحی شده است که به کاربران اپل این امکان را می دهد تا آیفون خود را به عنوان وب کم در لپ تاپ های مک بوک دو برابر کنند. همچنین به این معنی است که عرضه رسمی ونتورا توسط اپل به احتمال زیاد نزدیک است.

Belkin Mount با MagSafe برای رایانه‌های Mac اکنون در هر دو در دسترس است سیب و بلکینوب سایت ها برای 29.95 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/belkins-iphone-as-a-mac-webcam-accessory-is-now-available/#ftag=RSSbaffb68

هینر می‌گوید: «من پایه بلکین را روی یک آیفون 13 پرو متصل به مک‌بوک ایر M1 آزمایش کردم. “من تشویق شدم تا ببینم مک به راحتی آیفون نزدیک را تشخیص می دهد و اجازه می دهد تا به عنوان وب کم انتخاب شود. فکر می کنم برای بسیاری از مردم انجام این کار آسان خواهد بود. به همین ترتیب، دستگاه Belkin موقعیت تلفن را ساده کرد. به عنوان یک وب کم. یک چالش این بود که من دوست داشتم مانت MagSafe کمی توانایی چرخش بیشتری داشته باشد. اما این یک افزونه کوچک مفید است که کار خوبی را انجام می دهد.”