چگونه پیکسل های صفحه نمایش خود را با خط کش صفحه نمایش اندازه گیری کنیم

تنظیم برای پاها را روی ضربدر بکشید “پا” را به خطوط متقاطع اضافه می کند، بنابراین می توانید آنها را بهتر ببینید. و تنظیمات نهایی برای رنگ خط رنگ خطوط اندازه گیری را تعیین می کند. قرمز رنگ پیش‌فرض است، اما اگر آن رنگ با رنگ صفحه تضاد داشت، می‌توانید آن را به راحتی تغییر دهید.

تنظیم برای تشخیص لبه هر کانال رنگ بررسی می کند که آیا تمام کانال های رنگی در فاصله تلورانس از یکدیگر قرار دارند یا خیر. معمولاً می توانید این را خاموش بگذارید. تنظیم برای تحمل پیکسل برای تشخیص لبه می تواند به شما کمک کند تا عناصر خاصی را با دقت بیشتری روی صفحه اندازه گیری کنید. به عنوان مثال، مایکروسافت توصیه می کند که اگر نیاز به اندازه گیری گرادیان یا سایه دارید، این مقدار را افزایش دهید.

همچنین: بهترین دسکتاپ برای طراحی گرافیکی


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-measure-pixels-on-your-screen-with-screen-ruler/#ftag=RSSbaffb68

در مرحله بعد، به بخش رفتار بروید. اولین تنظیمات اینجا برای در حین اندازه گیری به طور مداوم از صفحه عکس بگیرید تعیین می کند که آیا ابزار به طور مداوم صفحه را اندازه می گیرد یا یک عکس فوری می گیرد. برای اکثر نتایج، باید این سوئیچ را روشن نگه دارید. با این حال، اگر می‌خواهید یک شی متحرک را اندازه‌گیری کنید، مانند یک GIF متحرک، یا باید از اندازه‌گیری اسکرین شات بگیرید، این سوئیچ را خاموش کنید.