قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | arya-cctv

سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. یکی از قابلیت هایی که در سیستم مجله خبری دوربین مداربسته آریا هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند.

  • در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند.
  • به همین دلیل، اگر می خواهید دوربین ها سوژه را در اندازه مشخصی ضبط کنند، باید در زمان نصب این موضوع را با نصاب در میان بگذارید تا دوربین را در یک زاویه مشخص قرار دهد.
  • دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین توربو HD را دارد.
  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TLP – دارای سنسور اینچی 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 40 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای…

با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند.

قیمت انواع دوربین‌ مدار بسته

بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I

کیفیت دوربین های مدار بسته اکسیس به حدی بالاست که تا به حال هیچ محصولی نتوانسته است با آن برابری کند. از تولیدات دیگر برند اکسیس می توان به نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی دوربین های مدار بسته اشاره کرد. محل نصب دوربین های مدار بسته یکی دیگر از مواردی است که در پروسه چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته به آن توجه می شود. آیا مشتری می خواهد بر بخش خاصی نظارت داشته باشد؟ به طور مثال، شخصی در نظر دارد تا خط تولید و عملکرد کارکنانش را زیر نظر بگیرد.

ما به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در سیستم‌های امنیتی در ایران، هدفمان ارائه یک راه‌حل امنیتی کامل و متناسب برای هر یک از مشتریان خود است. شرکت‌های بزرگ با محل‌های وسیع، کسب‌وکارهای مستقر در واحدهای تجاری یا صنعتی، یا افراد در خانه‌های شخصی خود می توانند متناسب با نیازشان از خدمات شرکت مهر تجارت بهره مند شوند. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. به دلیل تعیین نوع پوشش دوربین ها و تنظیم نور مناسب آنها در محیط های مختلف به طور کلی دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند.

http://66toolkit.ir