صفحه فروش دوربین مداربسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

کاربرد اصلی دوربین مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس. نقاط قوت دوربین مداربسته یونی ویو ( امکان جستجوی هوشمند ، پشتیبانی از تکنولوژی Power Over Ethertnet یا همان ، پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی U-Code ، دارای تکنولوژی Plug& Play و … ) می باشد. دوربین پین هول که به دوربین مخفی نیز معروف است، به خاطر اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارد. اینجا آغازی متفاوت برای ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه مسائل مرتبط با شبکه و زیرساخت‌های راه‌اندازی و نگهداری از سرور و دوربین مدار بسته محسوب می‌شود. ۵- اولین دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط تصویر در سال ۱۹۶۸ ساخته شد.

  • این دوربین ها به دلیل ویژگی هایی که دارند اغلب مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این تصاویر از طریق سیم از دستگاه DVR به مانیتور منتقل شده و نمایش داده می‌شوند.
  • دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است.
  • دوربین بیبی کم شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد.

در این مقاله از فازینو تمامی نکات مربوط به معرفی دوربین مدار بسته، تعمیرات دوربین مداربسته، هزینه و تعرفه‌های دوربین مدار بسته، انواع دوربین مدار بسته و برندهای دوربین مدار بسته پرداختیم. تا بتوانید با انتخاب بهترین نصاب و دوربین مناسب از آسیب و خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنید. همچنین در فازینو می‌توانید تعداد زیادی از شماره تلفن برقکار را دریافت کنید و در مواقع ضروری به ما مراجعه کنید. دوربین مداربسته لامپی به لنز فیشای Fisheye مجهز است که موجب زاویه دید بسیار وسیعی در تصویر نهایی می شود.

اولین دوربین مدار بسته در امریکا

©کپی مطالب این سایت فقط با اخذ مجوز از مدیر سایت و لینک به منبع مجاز است. فاصله کانونی های 2.8 – 3.6 و 4 میلی متر جزو فاصله کانونی های استاندارد در لنزهای مدل فیکس است. این موضوع بیشتر سلیقه ایست، اما مسلما استفاده از دوربین های ایرانی هزینه تمام شده پروژه را کاهش میدهد. کپی رایت © 2020 تمام حقوق متعلق به سایت ایران الکترونیک است و انتشار مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد. در کشور ما متاسفانه خرید کردن به این روش همراه با ریسک زیاد است چرا که ممکن است محصول خریداری شده اصلا پاسخگوی نیاز ما نباشد و یا اینکه برای آن محصول هزینه ای بالاتر از ارزش واقعی آن پرداخت نموده ایم.

دوربین بی سیم Wireless

دوربین های بیرونی در معرض رطوبت، باد، گرد و غبار و سایر عوامل مخرب هستند. بنابراین نصاب باید از دوربین هایی با حداقل IP66 یا بهتر استفاده کند. علاوه بر لزوم استفاده از دوربین هایی با درجه IP مناسب، اقدامات محافظتی در مقابل آب و هوا که توسط نصاب شما برای مراقبت از اتصالات دوربین های خارجی شما استفاده می شود باید حداقل با درجه IP66 باشد. وجود نوار الکتریکی، جعبه های نافذ آب و هوای اریا سی سی تی وی نامناسب یا جعبه های ضد آب و هوا که به شکلی نادرست بسته شده اند و در شرایط اضطراری امکان باز شدن ندارند، منجر به خرابی اساسی در سیستم دوربین امنیتی شما می شوند. شما باید دقت کنید که نصاب همگی این موارد را به طور دقیق شرح داده و به خوبی انجام دهد زیرا در صورت عدم موفقیت در نصب این کاور ها یا ضد آب نبودن، هزینه تعمیرات یا تعویض دوربین مدار بسته شامل ضمانت سازنده دوربین نمی شود.

دوربین مداربسته در دیتاسنتر و ضرورت های آن

همانطور که می دانید حالت های مختلفی برای ضبط در دستگاه ضبط وجود دارد مانند حالت روز و شب، ضبط با حالت حرکت Motion Detection و … انتخاب هر کدام از این حالت ها می تواند بر حجم تصاویر اثر گذاشته و مصرف پهنای باند را کاهش یا افزایش دهد. در این مطلب سعی کرده ایم تا انچه که می بایست قبل از راه اندازی سیستم مداربسته خود درباره مصرف پهنای باند و عوامل موثر بر آن بدانید را بازگو کنیم. در برای گرفتن بهترین زاویه دید از دوربین های چشم ماهی باید حتما انها را در ارتفاعی مناسب نصب کرد. نصب این دوربین ها در ارتفاع کمتر از 3 متر بر روی سقف توصیه نمیشود. این دوربین ها می توانند در محیطهای وسیع هم سطح تصویری بسیار مناسب در تمامی جهات برای شما ایجاد کنند.