لو رفتن گوگل پیکسل 9 از سه گوشی پرچمدار، از جمله یک مدل کوچکتر، فاش شد

لو رفتن گوگل پیکسل 9 از سه گوشی پرچمدار، از جمله یک مدل کوچکتر، فاش شد

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو

ژوئن Wan/ZDNET

گوگل هنوز Pixel 8a را در اواخر سال جاری عرضه می کند، اما بسیاری از مردم از همین حالا مشتاقانه منتظر سری Pixel 9 در پاییز هستند. و یک افشای جدید نشان می دهد که گوگل ممکن است برنامه های بزرگی برای خط تلفن های پرچمدار خود داشته باشد، از جمله گزینه اندازه ای که پنج سال است وجود نداشته است. اگر از طرفداران گوشی های کوچکتر هستید، باید به آن توجه کنید.

این نشت توسط 91mobiles.com منتشر شده است، جایی که تصاویر در دسترس هستند.

همچنین: بهترین گوشی های گوگل پیکسل: متخصص تست و بررسی شده است

به طور کلی، چهار رندر جدید 5k از سری پیکسل 9 به‌علاوه یک ویدیوی 360 درجه فاش شده است. با نگاه کردن به تصاویر، چیزهای زیادی بیرون می افتند.

پیکسل 9 برآمدگی دوربین عقب گرد را حفظ می کند و – مانند 8 – دارای لنز دوگانه است. مشابه سری پیکسل 8، برای دریافت دوربین اضافی، باید به مدل Pro ارتقا دهید. همچنین گوشی دارای لبه های گرد با صفحه نمایش تخت و دوربین سلفی سوراخ دار در وسط است.

اینجاست که همه چیز جالب می شود. چند ماه پیش تصاویری به بیرون درز کرد که سه دوربین را در پشت دستگاه نشان می‌داد و بسیاری از مردم فکر می‌کردند که این بدان معناست که گزینه دوربین سه‌گانه به پیکسل‌های کوچک‌تر می‌رود. ولی سه اندازه های مختلف نشان داده شده است، از جمله مدل XL، کاری که گوگل از زمان Pixel 4 XL در سال 2019 انجام نداده است و پس از آن به برند Pro تغییر مکان داد.

  • پیکسل 9 – 6.03 اینچ
  • پیکسل 9 پرو – 6.1 اینچ
  • Pixel 9 Pro XL – 6.5 اینچ

از قضا، اگر این اعداد درست باشند، XL ممکن است نسبت به نسل فعلی کاهش جزئی داشته باشد، زیرا پیکسل 8 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. با این حال، هر دو نسخه Pro دارای آرایش دوربین سه‌گانه هستند، بنابراین اگر می‌خواهید آن را در بسته‌ای کوچک‌تر داشته باشید، این ممکن است در نهایت شانس شما باشد.

همچنین: بهترین معاملات آیفون در سال 2024: آیفون 15 رایگان، آی پد رایگان، لوازم جانبی ارزان قیمت

اگر گوگل پیکسل 9a را عرضه کند، به این معنی است چهار انواع گوشی های مشابه همچنین این امکان وجود دارد که مدل پایه 9 اساساً 9a باشد، با 9 Pro جایگزین 8 و 9 Pro XL جایگزین 8 Pro.

فراتر از این تصاویر، تنها چیزی که در مورد خط تلفن بعدی پیکسل می دانیم این است که دارای حالت لمسی تطبیقی ​​است که حساسیت صفحه نمایش را بسته به محیط تغییر می دهد.

Pixel 8a قرار است در ماه مه عرضه شود – یا حداقل معرفی شود، بنابراین احتمالاً اخبار پیکسل 9 پس از آن افزایش خواهد یافت.



منبع: https://www.zdnet.com/article/google-pixel-9-leak-reveals-three-flagship-phones-including-a-smaller-model/#ftag=RSSbaffb68