قیمت دوربین مدار بسته 18 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | arya-cctv

می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد. همچنین در پک های مختلف می توانید مجله خبری دوربین مداربسته آریا برای مقرون بصرفه بودن و اقتصادی بودن این پکیج ها را تهیه کنید . فاصله کانونی دوربین های امنیتی از 2/5 میلی متر تا 13/1 میلی متر متغیر می باشد. شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید.

  • برای نصب این دوربین ها لازم است پس از تهیه دوربین و دی وی آر از هر دوربین یک کابل کواکسیال به DVR کشیده می شود.
  • سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.
  • امروزه، بسیاری از محیط های بزرگ امنیتی در سراسر دنیا محصولات مورد نیاز خود را از برند اویژیلون تهیه می کنند و این موضوع تاییدی بر کیفیت محصولات این برند است.
  • کیفیت ساخت به اندازه کافی خوب است که شرایط آب و هوایی در فضای باز را تحمل کند.

دوربین چشم ماهی یا پانوراما یکی از دوربین هایی است که می تواند تصاویر 180 درجه و 360 درجه را از محیط تهیه کند. استفاده از این دوربین برای تهیه تصاویر از مجتمع های بزرگ مسکونی و یا محیط های فروشگاهی پیشنهاد می شود. زیرا تصاویر بدست آمده از این دوربین این قابلیت را دارند که تمامی ویژگی های محیط را در یک تصویر در اختیار افراد قرار دهند.

هارد دیسک

با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. بستر کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه کابل شبکه می باشد که این کابل شبکه با توجه به متراژ کابل کشی و محیط کابل کشی می تواند از نوع UTP یا SFTP باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند. نقش حفاظتی و کنترلی دوربین های نظارتییکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2439SP-SA-LED

پس از مطالعه مطالب و انتخاب دوربین مداربسته خود می توانید، جهت انجام بازدید و مشاوره رایگان جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با ما در ارتباط باشید. در حقیقت دلایل پرش تصویر دوربین مدار بسته به عوامل مختلفی مربوط می‌‌شود که می‌‌توان به نوسان ولتاژ، تابش نور به صورت مستقیم به دوربین … قوانین نصب دوربین مداربسته در راهرو و کوچه و درب واحدها و پارکینگهای اختصاصی چیست؟ آیا نصب دوربین در مشاعات جرم است؟یا اینکه با هزینه … این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد.

دوربین مدار بسته بالت زومیکس مدل ZO-998

بنابراین اگر قصد دارید که در ادارات و سازمانی دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا را نصب کنید باید رضایت پرسنل فعال در این سازمان ها نیز جلب شود. یکی از سوالات عمده ای که در مورد نصب دوربین مدار بسته پرسیده می شود در این زمینه است آیا خودم می توانم دوربین مدار بسته را نصب کنم. نصب دوربین مدار بسته یک کار کاملا تخصصی است و تنها افرادی می توانند این کار را انجام دهند که آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند. معمولا، مراکزی که از آنها دوربین مدار بسته را خریداری میکنید، خدمات نصب دوربین را نیز انجام می دهند و شما می توانید بدون نگرانی کار خود را به آنها بسپارید. کارشناسان ما آماده هستند تا اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند. نصب دوربین مدار بسته در کارخانه یکی از مهمترین اقداماتی است که تمامی کارخانه داران باید انجام این کار را مد نظر قرار دهند.

http://66toolkit.ir