فروش Amazon Prime Day 2 در 11 و 12 اکتبر انجام خواهد شد

جمیل غنی، معاون آمازون پرایم، گفت که این رویداد “فرصتی انحصاری برای اعضا خواهد بود تا از تخفیف های عمیق بر برندهای برتری که می دانیم در این فصل از سال به دنبال آن هستند، بهره مند شوند.”

این خرید 48 ساعته در 15 کشور اجرا خواهد شد: ایالات متحده، بریتانیا، اتریش، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد و ترکیه.

در حالی که قبلاً از موفقیت تجاری رویدادهای Prime Day و جمعه سیاه (هفته) لذت می بردید، آمازون اکنون یک رویداد خرید و فروش جدید را راه اندازی کرده است تا در تقویم های پاییز شما علامت گذاری شود. در 26 سپتامبر، آمازون این رویداد را اعلام کرد فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون، در 11 اکتبر، از ساعت 12 صبح به وقت محلی به وقت محلی آغاز می شود و تا 12 اکتبر ادامه خواهد داشت.

در حالی که منحصر به اعضای Prime است، هیچ چیز شما را از ثبت نام برای یک دوره آزمایشی 30 روزه باز نمی‌دارد، و سپس انتخاب کنید که پس از آن اشتراک را ادامه ندهید.

از قبل می‌توانید با مراجعه به برخی از معاملات تعیین شده برای رویداد فروش، کاوش کنید صفحه فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون.


منبع: https://www.zdnet.com/article/prime-day-2-dates-announced-amazon-prime-early-access-sale-october/#ftag=RSSbaffb68پیشنهادات اشتراک نیز برای ترویج فروش اولیه دسترسی زودهنگام راه اندازی شده است. به عنوان مثال، آمازون به اعضای Prime چهار ماه Amazon Music Unlimited را رایگان می دهد، یا مشتریان می توانند با ثبت نام برای اشتراک یک ماهه، نسل سوم Echo Dot را با قیمت 0.99 دلار خریداری کنند. از امروز تا 12 اکتبر می توانید از این تخفیف ها استفاده کنید.

این غول تجارت الکترونیک گفت که صدها هزار معامله ارائه خواهد شد، با برندهایی از جمله سامسونگ، فیلیپس، پلوتن، آی ربات و کیچن‌آید، در میان فروشندگان دیگر. همانطور که احتمالاً حدس زده اید، آمازون نیز به ارائه معاملات عمده خواهد پیوست. تخفیف هایی برای آمازون و دستگاه های دارای الکسا وجود خواهد داشت، از جمله تا 80 درصد تخفیف برای تلویزیون های Fire.

فروش دسترسی زودهنگام آمازون پرایم

علاوه بر این، آمازون همچنین فهرست 100 برتر را معرفی می کند که یافتن بهترین معاملات پیشنهادی را آسان تر می کند. اینها از فناوری و اسباب بازی گرفته تا هدایای کریسمس، محصولات حیوانات خانگی، لباس و وسایل خانگی را شامل می شود. آمازون اسباب بازی و صفحه اصلی راهنماها در حال حاضر در دسترس هستند.