علوم کامپیوتر به عنوان مدرک: برای چه کسی است؟

مونالی میرل چوتیکو، زنی با موهای بلند و تیره، در یک عکس از سر لبخند می زند.

Monali Mirel Chuatico یکی از اعضای پولی شبکه بررسی آزاد Red Ventures Education است.


منبع: https://www.zdnet.com/education/computers-tech/computer-science-as-degree/#ftag=RSSbaffb68

مدرک علوم کامپیوتر یک مدرک STEM فشرده است که سیستم های کامپیوتری، برنامه نویسی نرم افزار، و تئوری محاسباتی و اطلاعات را پوشش می دهد. مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته علوم کامپیوتر در مدارس سراسر کشور ارائه می شود. بسیاری از مشاغل محبوب دانشمند کامپیوتر، مانند توسعه دهنده نرم افزار و برنامه نویس کامپیوتر، حداقل به مدرک لیسانس نیاز دارند.

مونالی مشتاق اجرای راه حل های خلاقانه، ایجاد جامعه، حمایت از سلامت روان، توانمندسازی زنان و آموزش جوانان است. هدف مونالی کسب تجربه بیشتر در زمینه خود، گسترش مجموعه مهارت های خود و انجام کارهای معنادار است که تأثیر مثبتی بر جهان خواهد داشت.

آیا شما کسی هستید که می‌خواهید بدانید چگونه رایانه‌ها و نرم‌افزارها به ما اجازه می‌دهند چیزهای بزرگ بسازیم؟ ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر را در نظر بگیرید. رشته های علوم کامپیوتر متخصصان STEM بسیار ماهر هستند که نرم افزار و سخت افزار را به نفع همه جامعه توسعه می دهند. نه تنها این، بلکه آنها پیشگام دانش مفاهیمی مانند یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی هستند.

اگر معلوم شد که مدرک علوم کامپیوتر مناسب نیست، گزینه های دیگری وجود دارد که ممکن است با برنامه های شغلی شما مطابقت داشته باشد. جایگزین های درجه علوم کامپیوتر زیر را بررسی کنید:

در نتیجه

در سال 2019، مونالی میرل چوتیکو فارغ التحصیل لیسانس خود در رشته علوم کامپیوتر بود که به او پایه و اساس لازم را برای برتری در نقش هایی مانند مهندس داده، توسعه دهنده پیشرو، طراح UX و مدرس علوم کامپیوتر داد.

یکی از تصورات غلط در مورد این رشته، غیرقابل دسترس بودن آن است. در واقع، بیشتر مردم می توانند با قاطعیت در علوم کامپیوتر تسلط پیدا کنند. با این حال، مهارت‌ها و علایق خاص احتمالاً با این رشته مناسب‌تر خواهند بود. آیا می خواهید در مورد ویژگی ها و مهارت هایی که ممکن است مدرک علوم کامپیوتر را برای شما مناسب کند بیشتر بدانید؟ برای آن مطالعه کنید و سایر ملاحظات مربوط به مدارک علوم کامپیوتر را بررسی کنید.

علوم کامپیوتر به عنوان مدرک: چیست؟

اگر در استدلال انتزاعی مهارت دارید، از مدرک خود برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده استفاده کنید. اگر کدنویسی بیشتر مورد شماست، می توانید به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار کار کنید.

با این حال، متخصصان علوم کامپیوتر نیز از مهارت های نرم استفاده می کنند. آنها همچنین برای انجام کارها به مهارت های زیر نیاز دارند:

برای پرداخت این هزینه های قابل توجه، می توانید گزینه های کمک مالی مانند کمک های مالی، وام های یارانه ای و بورسیه های علوم کامپیوتر را دنبال کنید.

تبدیل شدن به یک دانشمند کامپیوتر یا توسعه‌دهنده نرم‌افزار نیازمند مجموعه‌ای از مهارت‌های منحصربه‌فرد است که بر منطق، ریاضیات و تشخیص الگو تأکید دارد. در حالی که مهارت‌های مناسب برای موفقیت در یک شغل علوم کامپیوتر می‌تواند توسط هر کسی آموخته شود، برخی افراد ممکن است تسلط بر این مهارت‌ها را آسان‌تر از دیگران بدانند.

به طور معمول، افراد در زمینه علوم کامپیوتر عشق عمیقی به فن آوری های جدید دارند، به ویژه در زمینه های نوپایی مانند یادگیری ماشین. فراگیران علوم کامپیوتر معمولاً دیدگاه‌های تحلیلی و مبتنی بر جزئیات دارند و به کار مستقل ساعت‌ها راضی هستند.

با این حال، قیمت مدرک نتیجه می دهد. انجمن ملی کالج ها و کارفرمایان در سال 2020 گزارش شده است میانگین حقوق برای رشته های علوم کامپیوتر 68670 دلار بوده است.

جایگزین های درجه علوم کامپیوتر

موارد زیر مشاغل محبوب در علوم کامپیوتر هستند:

آیا می توانم مدرک علوم کامپیوتر را بپردازم؟

می توانید انتظار داشته باشید که شهریه سالانه مدرک علوم کامپیوتر متفاوت باشد:

برای اطلاعات بیشتر در مورد چیزهایی که از مدارک مختلف علوم کامپیوتر خواهید آموخت، از مدارک علمی کامپیوتر آنلاین چه انتظاراتی دارید، و سایر موضوعات، برخی از صفحات مربوط به مدرک علوم کامپیوتر ما را بررسی کنید.

این مقاله توسط Monali Mirel Chuatico بررسی شده است

دانشجویان علوم کامپیوتر معمولاً موضوعاتی مانند تئوری علوم کامپیوتر، زبان های برنامه نویسی و سیستم عامل ها را همراه با حساب دیفرانسیل و انتگرال و علم داده مطالعه می کنند.

آیا علوم کامپیوتر با مهارت های من مطابقت دارد؟

مدرک علوم کامپیوتر می‌تواند به مجموعه‌ای از مشاغل STEM منجر شود، اما ممکن است انتخاب ایده‌آلی برای هر مسیر شغلی نباشد. قبل از التزام به مدرک علوم کامپیوتر، به مشاغل بالقوه علوم کامپیوتر نگاه کنید.

مونالی در حال حاضر یک مهندس داده در Mission Lane است. به عنوان یک کاپیتان تجزیه و تحلیل داده در یک غیرانتفاعی تماس گرفت مشاغل COOPمونالی به فارغ‌التحصیلان جدید و متخصصان جوان کمک می‌کند تا با آموزش ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها و راهنمایی آنها در سفر توسعه حرفه‌ای‌شان، بر کم کاری غلبه کنند.

برای تکمیل مدرک علوم کامپیوتر، به توانایی تمرکز شدید روی موضوعات بسیار خاص و توجه به جزئیات کوچکی که دیگران ممکن است نادیده بگیرند، نیاز دارید.

دانشمندان کامپیوتر از انواع مهارت های STEM گرا استفاده می کنند، از جمله:

  • منطق
  • سواد کامپیوتر
  • کد نویسی
  • حساب دیفرانسیل و انتگرال

مدرک علوم کامپیوتر می تواند شما را به سمت یک حرفه هیجان انگیز و هدفمند STEM سوق دهد. رشته های علوم کامپیوتر برای تسلط بر تئوری محاسباتی و دانش عملی برای برنامه نویسی سخت افزار و سیستم های نرم افزاری کامپیوتر به سختی مطالعه می کنند. آنها این تجربه را برای مشاغل در زمینه تحقیق و توسعه محصول آماده می کنند. در حالی که این مدرک چالش برانگیز است، اگر از قابلیت های فناوری هیجان زده باشید، ممکن است برای شما مناسب باشد!

مشاغل علوم کامپیوتر نیازمند توانایی حل خلاقانه مشکلات در عین صبور ماندن هستند.