با این آموزش صدور گواهینامه امنیت سایبری 69 دلاری، قدم بعدی خود را در فناوری اطلاعات بردارید

این بسته حاوی نزدیک به 150 ساعت آموزش است و همانطور که از عنوان پیداست، همه آن برای استانداردهای 2022 به روز است. را بسته گواهینامه حرفه ای امنیت سایبری پیشرفته 2022 اکنون با قیمت 69 دلار به فروش می رسد که صدها کاهش از کل MSRP صرفه جویی می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/take-your-next-step-in-it-with-this-69-cybersecurity-certification-training/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
به عنوان مثال، دو دوره کامل در آزمون های CASP+ CompTIA وجود دارد. با این گواهینامه ها، شما واجد شرایط راه اندازی، نگهداری و محافظت از شبکه های بزرگ در داخل و خارج از ابر با استفاده از فناوری بلاک چین و تکنیک های دیگر خواهید بود. همچنین دوره هایی در مورد پروتکل های NIST دولت ایالات متحده و هر آنچه که برای گواهینامه های CISSP و ISACA نیاز دارید، دریافت خواهید کرد. این سخنرانی‌ها و تمرین‌ها می‌توانند به حرفه‌ای‌های نوپا آموزش دهند که برای مدیریت ریسک و مشاهده تهدیدات روی سیستم‌هایی با هر اندازه‌ای چه نیاز است.

البته، این بسیار بیشتر از یک جهش کوتاه از کار IT به این نوع تخصص است. با پیچیده تر شدن تهدیدات شبکه های بزرگ، کارشناسان امنیت سایبری به جدیدترین آموزش ها برای ادامه دادن نیاز دارند. اگر امیدوارید که به صفوف آنها بپیوندید، نمی خواهید در امتحانات گواهینامه خود سرد بپرید. بسته 2022 Ultimate Advanced CyberSecurity Professional Certification Bundle یکی از منابعی است که می تواند شما را آماده کند و آنچه را که باید بدانید را پوشش می دهد. کار امنیتی دولت و بخش خصوصی.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

تا زمانی که شرکت های بزرگ داده هایی برای محافظت داشته باشند، بازار کار قوی برای متخصصان امنیت سایبری وجود خواهد داشت. همیشه یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فناوری برای کار بوده است، اما در سال‌های اخیر به یکی از پردرآمدترین بخش‌ها تبدیل شده است.

پنج دوره در این بسته، از منظر حین کار به دنیای امنیت سایبری می پردازند. آنها توسط کارشناسان iCollege، یک شریک قابل اعتماد CompTIA آموزش داده می شوند. به علاوه، این درس ها به عنوان راهنمای مطالعه برای برخی از گواهینامه های مورد تقاضای امروزی دو برابر می شوند.