اولین تصاویر از جنازه عامل تروریستی حرم شاهچراغ ع پس از هلاکت روی تخت بیمارستان رادار اقتصاد

در واقع به غیر از دستگاه مرکزی ضبط یا نمایش، هیچ دستگاه و یا فرد دیگری توانایی مشاهده و یا ضبط تصاویر را نخواهد داشت و به همین دلیل یک مدار بسته بین دوربین و نمایشگر تشکیل می‌شود. دوربین مداربسته یا CCTV یک سیستم امنیتی و نظارتی است که در مکان‌های تجاری و عمومی و حتی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین مداربسته در واقع کار جمع‌آوری اطلاعات محیط اطراف را از طریق مانیتورینگ و ارسال اطلاعات به حافظه ذخیره‌سازی انجام می‌دهد که در صورت لزوم امکان بررسی آن‌ها وجود دارد. دوربین مدار بسته آی پی با نام لاتین Internet protocol camera با نام اختصاری دوربین IP برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، از شبکه اینترنت برای انتقال تصویر و اطلاعات استفاده می کند.

  • بارها مشاهده می‌شود كه افراد بعد از تحمل چندین خسارت اقدام به تهیه چنین دوربین می‌كنند و اثر موفق آن تازه بعد از نصب برای آن‌ها آشكار می‌شود.
  • این دوربین ها با توجه به شرایط و محیط می تواند انواع مختلفی داشته باشد.
  • تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های HD کاملاً واضح و متمایز هستند و به شما اجازه می‌دهند تا کوچکترین جزئیات را تشخیص دهید.
  • در این مطلب میخوام درباره ویژگی های یک نمایندگی دوربین مداربسته معتبر برای خرید دوربین مداربسته را به اشتراک بگذارم.

تکنولوژی IP همان تحت شبکه یا دیجیتال می‌باشد که در اکثر پروژه‎‌های بزرگ استفاده شده است. در جدول زیر به مقابسه این دو تکنولوژی در حالت کلی و عامیانه پرداخته ایم. برای اینکه بین دو تکنولوژی HD یا IP بتوانیم یکی را انتخاب و خرید کنیم، راه حل اصلی آن بدون تعارف “نگاه کردن به جیبمان” است. اگر نصب دوربین مداربسته را با تکنولوژی HD جلو ببرید هزینه شما به نسبت تکنولوژی IP کمتر خواهد بود.

تماس با ما

دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد. دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند. دوربین‌های دیگری نیز وجود دارند كه می‌توان به انواع چرخشی اشاره‌ای داشت كه قابلیت كنترل بیش‌تری را برای مانیتورینگ فراهم می‌كند. دوربین‌های مداربسته ویژگی‌هایی دارند كه منجر می‌شود تا قشر وسیعی امروزه اقدام به تهیه چنین ابزاری كنند. قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است.

این در حالی است که به صورت تقریبی نیاز ذخیره سازی را تا 50% بیش از فشرده سازی ویدویی H.265 کاهش می‌دهد. بدنه فلزی مقاوم دراین دوربین‌­ها در انواع مختلف اریا سی سی تی وی دام و بولت از دیگر ویژگی­‌های برند پارس بین است . بُرد استفاده شده در کلیه دوربین­‌های مداربسته شرکت پارس بین، ساخت کمپانی Sony ژاپن می­‌باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه hilook IPC-D120H

دوربین های مدار بسته، به سادگی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. مفتخر است در راستای عرضه انواع دوربین های مداربسته در بخش پشتیبانی از مشتریان نیز، بخش عیب یابی و تعمیر دوربین مدار بسته خود، رستر سرویس را معرفی نماید. فیش آی یا چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که در بازار معروف است.

بدنتان نیاز به مصرف ویتامین‌های K ،E ،D و مولتی ویتامین دارد؟ بهترین زمان مصرف را بدانید

در ادامه دو مورد از پرکاربردترین دوربین­­های مداربسته بر اساس شکل ظاهریشان را معرفی میکنیم. در ادامه به عنوان یک مثال دوربین­ های مداربسته مناسب جهت نصب در ساختمان­ های مسکونی یا تجاری را بررسی میکنیم. به نظر من به هیچ وجه این اشتباه رو نکنید و از این مدل دوربین ها نخرید. دلیل حرفم هم چند تا مورده که مهم ترینش اینکه که اگه این دوربین ها خوب بودند برندهای مطرح دنیا میومدن و به جای دوربین سیمی این دوربین ها رو در سطح انبوه تولید می کردند(شاید سالها بعد این اتفاق بیفته) .

همچنین این اتصال دهنده ها فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند. برای ضبط تصاویر آنها دیگر نیازی به dvr نیست بلکه یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه ای ایجاد کرده و داده های دوربین های آی پی را ذخیره کند کافی است. به همین دلیل مفهوم ضبط دیجیتال جای خود را به مفهوم کاربردی تر ضبط شبکه می دهد.

مثل حداقل نور لازم برای عملکرد مناسب، حساسیت نوری، نوع و طراحی لنز، رزولوشن، WDR یا تثبیت‌کنندگی سیگنال. دوربین آی پی با کیفیت فول اچ دی بدون نیاز به سیم کشی و حتی بدون نیاز به برق و شبکه! دارای باتری داخلی و شارژر خورشیدی نصب و راه اندازی بسیار ساده توسط کاربر زاویه چرخش 355درجه افقی ، 120 درجه عمودی ساپورت کارت حافظه تا ظرفیت 128گیگابایت قابل… با توجه به مقاومت بسیار بالای دوربین های مداربسته بولت نسبت به شرایط نامناسب جوی مانند رطوبت و گرد و غبار، این نوع از دوربین های مداربسته را دوربین های مداربسته صنعتی می نامند.