شافت مستقیم + قیمت خرید و مشخصات فنی نیلویی-شهباز موتور

بهتر است بدانید که جنس بدنه این گیربکس‌ها از فولاد یا چدن است. چرخ‌دنده‌های آن با جنس فولاد آلیاژی هم دارای استحکام بالایی می‌باشند.این گیربکس‌ها که گاهی بزرگ بوده و گاهی کوچک هستند، معمولا طبق نوع چرخ‌دنده‌ها و همچنین تعداد شافت‌ها تقسیم می‌شوند. موتور گیربکس هلیکال دابل زیر مجموعه گیربکس های هلیکال هستند که در آنها دو قسمت هلیکال نزدیک به هم با فاصله ای که آنها را تقسیم می کند نصب شده است. با استفاده از آرایش دابل چرخ دنده ها نیروهای رانش را از بین می برد و امکان همپوشانی بیشتر دندانه ها و عملکرد روان تر را فراهم می آورد.

چرخ دنده های شاه ماهی معمولاً در برنامه های انتقال بسیار بزرگ مانند چرخ دنده های کاهش اولیه کشتی استفاده می شوند. چرخ دنده های شاه ماهی یک روش مبتنی بر چرخ دنده برای از بین بردن نیروی رانش ارائه می دهند. نیمی از صورت در یک جهت برش داده می شود در حالی که نیمی دیگر در جهت مخالف برش داده می شود و به طور مفیدی رانش بهبود یافته توسط دنده را متعادل می کند. با توجه به روش تولیدی که برای ایجاد چنین چرخ دنده های دو مارپیچی استفاده می شود، ممکن است به یک گالی مرکزی برای دندان ها نیاز باشد که ممکن است به صورت تلوتلو یا خالی از ابزار باشد. همچنین حفظ شکاف مرکزی به اعداد صحیح قابل مدیریت نیز مشکل ساز است. مزیت و شایستگی اصلی نوع شعاعی، معکوس بودن پیکربندی ماژول معمولی است.

حتماً از نمایندگی‌های مجاز خرید کنید که از بابت کیفیت دستگاه خیالتان راحت باشد. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. دستگاه را از نمایندگی‌های مجاز بخرید و اگردر این زمینه تخصص ندارید، از متخصصین فروش مشاوره بگیرید. سلام جناب رهنورد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شافت مستقیم + قیمت خرید و مشخصات فنی نیلویی-شهباز موتور

هنگامی که صحبت از انتقال به میان می آید، نوع مارپیچی معمولی ترین دنده مورد استفاده است و حتی مقدار زیادی نیروی رانش ایجاد می کند. در کاتالوگ هر گیربکس مشخصاتی در زمینه برند تولیدی آن وجود دارد. به صورتی که با مطالعه آن میتوانید از کیفیت محصول و طول عمر آن مطلع شوید. در بخش‌های دیگر کاتالوگ نیز تنوع محصولات گیربکس، مشخصات فنی آن و… شرح داده شده است.

گيربكس هاي شافت مستقيم موتوواريو توانايي انتقال گشتاور تا 8000 نيوتن متر و توان تا 45 كيلووات را دارند. گیربکس شافت مستقیم و یا هلیکال یکی از پر استفاده ترین انوع گیربکس در صنعت ایران می باشد این نوع گیربکس در دو دسته پایه دار و فنچ دار جای می‌گیرد. در واقع گیربکس شافت مستقیم به فعال سازی و اتومات کردن دو گیربکس در یک مجموعه واحد کمک می‌کند. اتوماتیک بودن گیربکس هرچند سرعت و راندمان کار را بالا می‌برد، ولیکن وزن خودرو، اصطحکاک آن و… را بیشتر می‌سازد.

معرفی گیریبکس هلیکال

دست بودن منجر به نیروهای رانش می شود، چیزی که توسط چرخ دنده های خار جفت تولید نمی شود. مدل‌هایی که از چرخ دنده‌های مارپیچ استفاده می‌کنند باید با این بار رانش در استفاده از غلتک یا بلبرینگ‌هایی که قادر به مدیریت بار محوری هستند، مقابله کنند. زاویه فشار در سرتاسر مش بندی فقط برای چرخ دنده های پیچشی تک دندانه ها یکسان باقی می ماند. نبوغ پشت فرم دندان اصلی این است که از نظر تئوری نسبت های سرعت ثابتی را ارائه می دهد حتی زمانی که شکاف های مرکز به طور کامل تنظیم نشده باشند.

صنایع شیمیایی

گیربکس دنده هلیکال Bonfiglioli دارای ۱۰ سایز و معمولا در سایزهای سبک و متوسط بوده و دارای طبقات مختلفی می باشند. موتور گیربکس شافت مستقیم Bonfiglioli از سه سری یک، دو و سه طبقه تشکیل شده و ورودی و خروجی آنها در یک راستا است. در گیربکس شافت مستقیم بونفیلیولی چرخدنده ها بسیار محدود و دنده ها زاویه دار هستند. موتور گیربکس شافت مستقیم Bonfiglioli دارای چرخدنده های مقاوم در برابر بارهای بسیار زیاد بوده و به نسبت کاهش دور دارای طبقات مختلفی می باشند. همچنین مقدار زیادی فشار را ایجاد کرده و از بلبرینگ‌ها برای حمایت از فشار بار استفاده می‌کند. دنده‌های هلیکال برای تنظیم چرخش زاویه تا 90 درجه می‌توانند بکار روند.

چرخ دنده های هلیکال معمولا در کاربردهای انتقال خودرو استفاده می شوند. دندانه های چرخ دنده هلیکال با زاویه خاصی بر اساس سطح چرخ دنده برش داده می شوند. بنابراین؛ در حین کار؛ هنگامی که دو دندانه به هم می خورند؛ تماس به تدریج از قسمتی از دندانه شروع شده و با درگیر کردن دندانه های دیگر چرخ دنده تماس خود را حفظ می کند. وقتی صحبت از انتقال به میان می آید؛ نوع هلیکال بیشترین استفاده از چرخ دنده ها را دارد و حتی مقدار زیادی رانش ایجاد می کند.

الکترو گیربکس پایه دار بیشتر در خطوط انتقال مواد و گیربکس هلیکال فلنچ دار برای مواردی که گیربکس به صورت عمودی نصب می شود مانند موتور گیربکس هلیکال قیمت میکسر کاربرد دارند. این گزینه دیگر بین چرخ دنده های خار و مارپیچ برای محورهای متقاطع نیست، بلکه بین چرخ دنده های مارپیچی، حلزونی و مخروطی است. انواع حلزونی روشی ارزان‌تر برای انتقال نیرو بین شفت‌های متقاطع ارائه می‌کنند، اما پتانسیل آنها برای انتقال بارهای بزرگ در مقایسه با ظرفیت‌هایشان در آرایش‌های موازی کاهش می‌یابد.

  • این گیربکس ها بیشتر در تجهیزاتی که خروجی گشتاور بیشتر و کارایی بالاتر با حداقل صدا و همچنین شرایطی با کنترل دقیق سرعت و گشتاور به صورت دو خروجی شافت از طرفین استفاده می شوند.
  • در اینجا می توانید همه چیز مورد نظر در مورد گیربکس هلیکال sew را بدانید.
  • یکی از اصلی ترین ویژگی های گیربکس صنعتی هلیکال کم صدا بودن آن در هنگام کار است.
  • علت نامگذاری این گیربکس، وجود چرخ‌دنده‌های هلیکالی و مورب آن می‌باشد.
  • گیربکس شافت مستقیم به دلیل بازده بالای 90 درصدی و تنوع کاربرد در صنایع مختلف، مورد توجه زیادی قرار گرفته است.
  • اگر جزء مرجع در صفحه چرخش باشد، فاصله مرکزی مانند چرخ دنده ها است تا زمانی که ماژول و تعداد دندانه های یکسانی داشته باشند.

در صورت نیاز برای اطلاع از قیمت گیربکس هلیکال می-توانید به سایت کالا صنعتی مراجعه کنید. نشان تجاریگیربکس هلیکال تک بسیار متفاوت است اما گروه کالا صنعتی با توجه به شناخت ویژه ای که از گیربکس صنعتی دارد همواره بهترین گزینه ها را پیشنهاد می دهد. اجزای تشکیل‌دهنده گیربکس هلیکال شافت مستقیم شامل موارد زیر می‌باشد. قابلیت کار با نیروی زیاد و متوسط، لایه چدنی محکم، امکان راه اندازی و نصب از ۴ سمت و قابلیت اعمال دو یا ۳ مرحله تبدیل از ویژگی های این نوع گیربکس هلیکال است.