دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته | arya-cctv

این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. در ابتدای لیست مجله خبری دوربین مداربسته آریا هایک ویژن، دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و بولت قرار گرفته اند. دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار مناسبی بوده و تصاویر با کیفیتی ارائه می دهند. این تکنولوژی جدید با نام انگلیسی High Definition Composite Video Interface شناخته شده است که نوع جدیدی از دوربین های مداربسته می باشد.

  • دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد.
  • دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند.
  • دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.
  • دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400DP – دارای سنسور 3.1 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای ابعاد241.8×90.4×90.4 میلی متر -…

شرکت هایک ویژن در تولید محصولاتش از لنزهای آلمانی اولسون استفاده می کند. همچنین، تنوع دوربین های هایک ویژن بسیار بالاست و این کمپانی تقریبا 200 هزار محصول را به بازار عرضه کرده است. در نتیجه، خریداران به راحتی می توانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. معمولا برای نظارت داشتن بر کلیه اماکن داخلی و خارجی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. این دوربین ها با توجه به شرایط و محیط می تواند انواع مختلفی داشته باشد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل HAC-HFW1200RMP

این موضوع برای کاهش هزینه های سیستم های امنیتی در کاربری های کوچک در نظر گرفته شده است. کیفیت بالای دوربین های مداربسته هایلوک در مقایسه با قیمت مناسب آن برای مشتریان مورد توجه بوده است. سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید. روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد. برای تغذیه دوربین مداربسته AHD نیز می توان از یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده کرد. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P – دارای سنسور 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی با استاندارد مقاومتی IP67…

نصب دوربین مداربسته در ویلا و باغ

یکی از پرکاربردترین اصطلاحات دوربین مدار بسته عبارت اسپیددام چرخشی است. دوربین مدار بسته چرخشی یا speed dome به دوربینی می‌گوییم که توسط کنترل کننده یا به صورت خودکار قابلیت چرخش در جا را داشته باشد. این دوربین بیشتر در موقعیتی به کار می‌رود که فرد باید تصاویر بر دوربین مدار بسته به طور همزمان نظارت کند. سیستم، با استفاده از تجهیزات پیشرفته پشتیبانی مداوم و گزینه های نظارت از راه دور نیز در دسترس هستند. علاوه بر سیستم های دوربین های امنیتی، ما همچنین طیف کاملی از اقدامات امنیتی دیگر را برای اموال شما ارائه می دهیم. اینها می توانند به نصب دوربین امنیتی شما متصل شوند یا به طور مستقل عمل کنند.

آیا مشتری می خواهد بر ورودی ها اشراف داشته باشد؟ آیا شخص می خواهد بر تمامی قسمت های انبار احاطه داشته باشد؟ در واقع، هدف مشتری از نصب دوربین مدار بسته محل نصب دوربین را مشخص می کند. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است. یکی از مزیت های hikvision cctv این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است. بنابراین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی در سراسر ایران می باشند. برند هایلوک که زیر مجموعه برند محبوب هایک ویژن است در حد و اندازه خود توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. تمرکز دوربین هایلوک در اکثر بر روی مواقع پروژه های کوچک و خانگی تا متوسط است.

http://66toolkit.ir