خدمات دوربین مدار بسته دوربین مداربسته پشتیبانی دوربین مدار بسته نصب دوربین مدار بسته

بعد از گذشت سالها و پیشرفت در این عرصه دوربین ها بر روی بدنه موشک و ماهواره ها نصب میشد تا صدا و تصویر ارسالی را به گیرنده ها در زمین برساند. قیمت دوربین مداربسته از جمله مسائلی است که سبب سردرگمی و گمراهی افراد در زمان خرید این محصول می شود. در این قسمت می خواهیم به موارد مؤثر بر خرید و قیمت دوربین مدار بسته اشاره نماییم.

  • این سیستم امکان کنترل دوربین‌های IP و ذخیره‌سازی تصاویر آنها را فراهم می‌کند.
  • در نتیجه دوربین های با لنز ثابت قیمت کمتری را نسبت به دوربین های با لنز وریفوکال و متغیر دارا می باشند.
  • در واقع کیفیت تصویر نشان دهنده ی کیفیت دوربین مدار بسته شما می باشد و اهمیت به این مورد امری ضروری می باشد.

کاربران گرامی شاید این مباحث برای شما کمی گنگ بنظر برسد پس در صورت تمایل با پشتیبانی سایت تماسبگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند. این یک اختصار پروتکل کنترل انتقال / پروتکل اینترنت (Transmission Control Protocol/Internet Protocol) است. وسیله ای است که بدون نیاز به اتصال به دستگاه‌های دیگر، مستقل کار می‌کند. Pan Tilt Zoom دستگاهی است که از راه دور قابل کنترل است تا بتواند هر دو حرکت عمودی و افقی را برای یک دوربین، با بزرگنمایی فراهم کند. دوربین های PTZ برای جستجوی فعال در یک منطقه گسترده تا 360 درجه و بزرگنمایی در یک نقطه استفاده می‌شوند. نرخ فریم، همچنین به عنوان فرکانس فریم و فریم در ثانیه شناخته می‌شود، فرکانس (نرخ) است که در آن یک دستگاه تصویربرداری، تصاویر متوالی بی نظیری را به نام فریم تولید می‌کند.

یکی از عمده ترین دلایل تماس مشتریان با بخش خدمات پس از فروش دوربین مداربسته ، خرابی و مشاهده نشدن تصاویر دوربین بر روی گوشی موبایل است. یکی مشکل اینترنت بین گوشی موبایل تا دستگاه DVR و یا NVR و دیگری مشکل تنظیمات نرم افزار موجود بر روی موبایل و یا DVR. در اکثر مواقع مشکل مربوط به اتصال اینترنت است ولی گاهی پیش می آید مشکل از جای دیگر باشد که در ادامه به بررسی علل و روش های برطرف نمودن ایرادات اشاره می نماییم.

مشاجره عجیب مجریان شبکه خبر روی آنتن زنده!

پس از آن به معرفی بهترین برند دوربین مداربسته در ایران می‌پردازیم. مشاوره، طراحی و نصب دوربین مداربسته برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک. طی سال‌های گذشته با بررسی و تست تعداد زیادی دوربین مداربسته خانگی، به این نتیجه رسیده‌ایم که چه چیزهایی در انتخاب یک دوربین نظارتی مهم است. به عنوان مثال، شما دوربینی می‌خواهید که نصب و استفاده از آن آسان باشد. به علاوه، یکی از اولین ویژگی‌هایی که ما متوجه آن شدیم، داشتن یک طراحی جذاب البته با کمی ملاحظه است.

تامین مالی طرح جهش تولید مسکن از طریق فروش اموال دولتی

به خصوص زمانی که می‌خواهید دوربین را در فضای باز نصب کنید، به این نکته توجه ویژه‌ای نمایید؛ زیرا اگر برد کم باشد، دیگر تشخیص چهره سارق یا پلاک ماشین وی کار ساده‌ای نخواهد بود. سری اسپید دام در واقعیت ظاهری مثل همان مدل‌های دام معمولی هستند، اما کاربر امکان تغییر زاویه دید آن‌ها را دارد. به همین دلیل سری اسپید دام با نام‌های گردان و چرخشی نیز شناخته می‌شوند.

بیلیون بیتیک وبسایت فروش آنلاین و مشاور در زمینه سیستم های حفاظتی، امنیتی، ایمنی و همچنین نامی آشنا در صنعت تولید و اجرای این محصولات است. دوربین های کیوب دوربین های مستطیل شکلی هستند که بیشتر به عنوان دوربین های مراقلت از کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها قالبیت استفاده به صورت های سقفی دیواری و رو میزی را دارند. دوربین های نگهبان کودک که نام دیگر کیوب ها هستند دارای قابلیت ظبط تصاویر بر روی خود هستند. دوربین های روز و شب نیز یکی از دوربین های مناسب هستند که می توان در طول شبانه روز و به صورت دائمی از آنها تصاویر باکیفیت دریافت نمود.

همچنین شما را از تعمیرات arya-cctv.ir و آسیب‌های وارده خلاص کند. به کارگیری دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی، تفریحی، مناطق توریستی، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت بیشتری داشته باشند. زیرا می دانند که در صورت بروز حادثه، پلیس می تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کرده و مجرم را شناسایی کند.