خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 18 بهمن | arya-cctv

اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند. بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. دوربین هایی در بازار وجود دارند که به دوربین های noname و یا متفرقه معروف هستند. یکی از اشتباهات در خرید دوربین مداربسته انتخاب دوربین بر اساس قیمت آن است. در زمان خرید دوربین مداربسته نباید تنها ملاک انتخابتان قیمت پایین آن ها باشد، بلکه علاوه بر قیمت باید به نکات دیگری نیز توجه نمایید.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس محل نصب

دوربین ها در فضای باز بیشتر در معرض شرایط جوی نامساعد مانند باد، باران، برف، گرد و غبار و… هستند. بنابراین برای نصب دوربین مداربسته در فضای باز باید از دوربینی استفاده کنید که از استاندارد IP و IK مناسبی پشتیبانی کند.دوربین های مداربسته ضد آب و بولت انتخاب مناسبی برای نصب در فضای باز است. از انواع دوربین مداربسته کوچک می توان به دوربین سوزنی، بندانگشتی، آینه ای و… اشاره کرد. این دوربین ها به خاطر اندازه کوچکی که دارند امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد.

دسته بندی دوربین مدار بسته برمبنای لنز

دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود.

http://66toolkit.ir

کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید. هم چنین لازم به ذکر می باشد که برای مشاغل، دوربین های مدار بسته می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده نمایند. در واقع دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند و از این رو استفاده از این نوع دوربین ها می تواند کمک بسیار بزرگی را در حفظ امنیت افراد جامعه نماید.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری

دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری مجله خبری دوربین مداربسته آریا پیدا کرده است. انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایده آل گستر از انواع دوربین مدار بسته پاناسونیک دیدن فرمایید.

  • هایک ویژن، های لوک، داهوا، یونی ویو، سامسونگ، سونی، توشیبا و … انواعی از برندهای دوربین مدار بسته در بازار می باشند.
  • این مدل از دوربین‌های آنالوگ برای محیط‌های تجاری، اداری و ساختمان‌ها مناسب است.
  • جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید.
  • دوربین های مینیاتوری به صورت دوربین مخفی کوچک در دستگاه خودپرداز نصب شده و به کامپیوتر عابر بانک یا یک دستگاه ضبط جداگانه متصل می‌شوند.
  • به طور معمول استفاده از برندهای شناخته شده بین المللی توصیه می شود.