چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | arya-cctv

یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند. برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. حال با اطلاعاتی که درخصوص دوربین های مداربسته کسب کردید می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که قصد نصب دوربین در آن محل را دارید اقدام به خرید دوربین مدار بسته کنید.

  • در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است.
  • از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند.
  • دوربین های نظارتی صنعتی و تجاری برای استفاده در صنعت، معدن، نیروگاه، کارخانه، و اماکن تجاری وسیع.
  • اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند.
  • دوربین های مداربسته تجهیزات پایش و کنترل محیطی هستند و در قالب ها و تکنولوژی های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند.
این کد گذاری سبب می‌شود تا تصاویر ضبط شده با رزولوشن بیشتر و بالاتر به DVR منتقل شود. در DVR انواع دوربین مداربسته آنالوگ، کد تصاویر ضبط شده مجدداً خوانده می شود. انواع دوربین مداربسته را می‌توان براساس امکانات و آپشن‌های آن نیز معرفی کرد.

معرفی دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه و تفاوت آنها

مهم ترین ویژگی دوربین روز و شب این است که این دوربین ها در محیط هایی با نور صفر هم میتوانند تصاویر با کیفیتی ضبط کنند. از آنجا که در روز نور کافی برای ضبط وجود دارد برای صرفه جویی در انرژی، ال ای دی های مادون قرمز دوربین خاموش هستند با کم شدن نور از سطح استاندارد سنسور نور دوربین، دستور روشن شدن ال ای دی های مادون قرمز دوربین را میدهد. دوربین های بولت که ظاهری عموماً استوانه ای یا مکعب مستطیل دارند و بیشتر برای نصب در محیط های بیرونی توصیه می شوند. به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است. براساس انواع مختلفی که در دوربین بولت وجود دارد میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت و گردوغبار متفاوت خواهد بود. وجود پایه در این نوع دوربین نقطه ضعفی در مقابل دزدیده شدن آن است که برای پیشگیری بهتر است در ارتفاع و دور از دسترس نصب شود.

نکات قانونی نصب دوربین مداربسته

تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند. این تضمین می کند که فیلم یک دوربین مداربسته خاص است و به هیچ وجه دستکاری یا اصلاح نشده است. از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. مجله خبری دوربین مداربسته آریا آنالوگ دریافت و ارسال تصاویر و ویدئو‌ها را در بستر کواکسیال انجام می‌دهند. از ساده‌ترین دستگاه مداربسته تولید شده و مقرون به صرفه به شمار می‌رود که از شرایط خوبی بهره‌مند است.

قابلیت و تکنولوژی های دوربینهای مداربسته

پس از ثبت سفارش تلفنی، کارشناسان ما پروژه شما را بررسی نموده و در صورت تایید اطلاعات پروژه، برای دادن مشاوره، وقت ملاقات حضوری و نهایتا قیمت و پیش فاکتور با شما تماس گرفته می‌شود. انواع دوربین مدار بسته سیم کارت خور با قابلیت انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت داخل دوربین، بدون نیاز به وای فای و مودم. از انواع دوربین مداربسته بولت دید در شب در محوطه‌های داخلی بزرگ، سوله‌ها، کارگاه‌ها، سالن‌ها، و محوطه‌های نه چندان وسیع بیرونی استفاده می‌شود. برای اماکن مختلف و کاربردهای گوناگون از انواع دوربین های مدار بسته با امکانات و کیفیت‌های متفاوت استفاده می‌شود.

http://66toolkit.ir