تعویض باتری های پشتیبان | مشاوره تخصصی

این یک سرویس پیشگیرانه است که برای حفظ یکپارچگی سیستم هشدار شما طراحی شده است.

از آنجایی که ما نگران ایمنی و امنیت خود هستیم، به یاد می‌آوریم که به طور مرتب باتری‌های آشکارسازهای دود/آژیرهای آتش‌سوزی خود را هر سال تعویض کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در صورت نیاز به کار، آنها این کار را انجام خواهند داد. آخرین چیزی که می خواهیم این است که یک موقعیت اضطراری اتفاق بیفتد و آلارم ها به دلیل خالی شدن باتری خاموش نشوند.

ما توصیه می کنیم که باتری ها سالانه تعویض شوند تا اطمینان حاصل شود که منبع تغذیه پشتیبان پانل به خطر نمی افتد. در واقع، تعویض منظم باتری باید به عنوان بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری کنترل دسترسی به زنگ هشدار بازگشت به پایه در نظر گرفته شود. باتری ها متاسفانه عمر بی نهایتی ندارند. به این ترتیب، Axes Control Systems می‌تواند پانل هشدار شما را در یک برنامه منظم خدمات تعویض باتری پیشگیرانه قرار دهد، یا به شما یک تعمیر و نگهداری پیشگیرانه کنترل دسترسی کامل را ارائه دهد که تمام جنبه‌های سیستم کنترل دسترسی شما را پوشش می‌دهد.


منبع: https://frigcorp.com.au/expert-advice-changing-back-up-batteries/همانطور که باتری های اعلام حریق خود را تعویض می کنید، ما قویاً پیشنهاد می کنیم که باتری های پانل های هشدار نیز به طور مرتب تعویض شوند. باتری های پانل هشدار باید به طور مرتب تعویض شوند تا از عدم وجود خرابی در سیستم امنیتی اطمینان حاصل شود.