ارتقاء سیستم امنیتی و نصب دوربین مداربسته

با نصب سیستم DSX و دوربین مداربسته در محل، ساختمان دارای یک سیستم امنیتی قوی است که به کمیته اجرایی این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی شناسایی کند که چگونه، چه زمانی و توسط چه کسی خسارت رخ داده است و به طور قابل توجهی توانایی آنها را برای جبران مجدد هزینه های مربوطه افزایش می دهد. .


منبع: https://frigcorp.com.au/security-system-upgrade-and-cctv-installation/

راه حلی که توسط تیم Axes Control Systems به EC ارائه شد، نصب سیستم DSX بود که به ساختمان اجازه می داد تا خودکار شود و با سیستم دوربین مدار بسته نصب شود. سیستم DSX اجازه می دهد تا تمام نقاط دسترسی از طریق دسترسی از راه دور توسط اعضای EC دسترسی اختصاص داده شده نظارت شوند. سیستم DSX از راه دور برای Axess قابل دسترسی است تا تغییراتی در زمان باز و بسته شدن درب، برنامه‌نویسی کارت و غیره بدون نیاز به تکنسین انجام شود. علاوه بر این، DSX امکان گزارش کامل در مورد تمام فعالیت‌های دسترسی یا جزئیات دسترسی خاص را در صورت لزوم می‌دهد. این بدان معناست که اگر فردی را در حال ورود به ساختمان و ایجاد خسارت از طریق دوربین های مداربسته مشاهده کرد، می توان اطلاعات دسترسی آن شخص را بازیابی کرد تا فرد را شناسایی کرده و هزینه های خسارات ناشی از آن را جبران کند.

تیم متخصص فریگکورپ هنگامی که مشغول بررسی ارتقای سیستم کنترل دسترسی موجود در خیابان Brookhollow 11-13، Baulkham Hills شد، بر روی کارآمدترین، قوی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین طرح کار کرد تا اطمینان حاصل شود که ساختمان و آن ساختمان هستند. مستاجرین به طور ایمن محافظت شدند.

در مجموع 9 خوان کنترل دسترسی به تمام درهای ورودی ساختمان و پارکینگ نصب شد. 8 دوربین مداربسته به همراه NVR 16Ch، هارد و مانیتور نصب شد. سیستم دوربین مدار بسته توسط اعضای EC اختصاص داده شده از طریق دسترسی از راه دور بر روی رایانه شخصی، لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند قابل مشاهده است.

با مشکلاتی که در داخل ساختمان با آن مواجه می‌شویم، کمیته اجرایی باید راهی برای یافتن افرادی که مسئول خسارات وارده هستند، بیابد. EC مستلزم دید همه نقاط ورودی به ساختمان بود تا فیلمی از هر کسی که قرار بود آسیب بیشتری به ساختمان وارد کند به دست آورد.
سیستم کنترل دسترسی موجود در داخل ساختمان تنها یک دسترسی مستقل بر روی هر یک از درهای ورودی ساختمان بود. این سیستم قدیمی، دست و پا گیر بود و به نصب کننده متکی بود که برای هر درخواست برنامه نویسی به سایت مراجعه کند. این به معنای تأخیر طولانی در هنگام مواجه شدن با مشکلات دسترسی خوان ها یا زمانی که کارت های دسترسی نیاز به برنامه ریزی مجدد داشتند.