بهینه سازی G502 X لاجیتک سبک ترین ماوس خود را در خود جای داده است

آخرین به‌روزرسانی خط G502 به اندازه‌ای قدیمی است که شامل گزینه اضافه کردن وزن می‌شود، زیرا مدت‌ها قبل از اینکه موش‌ها تا حد ممکن سبک‌تر شوند، ظاهر شد. اکنون، این خط با سه گزینه که بر کاهش وزن، سوئیچ‌های بهبودیافته و دکمه‌های قابل تنظیم تمرکز دارند، تجدید می‌شود.

شایان ذکر است که سوئیچ‌های نوری از مشکلات دوبار کلیک کردن رنج نمی‌برند که بسیاری از مدل‌های مبتنی بر سوئیچ مکانیکی لاجیتک در نهایت توسعه پیدا می‌کنند. اگر این شرکت بتواند یک سوئیچ نوری را که واقعاً با احساس گزینه های مکانیکی مطابقت داشته باشد، انتخاب کند، این یک شاهکار چشمگیر خواهد بود.

G502 X Plus روی میز

لاجیتک

علاوه بر سوئیچ‌های جدید، G502 X همچنین دارای یک دکمه جدید تغییرپذیر و قابل جابجایی DPI است (که در تصویر بالا قابل مشاهده است). این دکمه در محل دکمه کلاچ DPI کلاسیک در جلوی جای شست ماوس زندگی می‌کند و یک لایه سفارشی‌سازی اضافی برای خط فراهم می‌کند.

نقد و بررسی: بررسی لایت اسپید لاجیتک G502: چاقوی ارتش سوئیس موش ها

را G502 X (80 دلار)، G502 X LIGHTSPEED (140 دلار)، و G502 PLUS (160 دلار) همه اکنون از فروشگاه اینترنتی لاجیتک برای پیش‌سفارش در دسترس هستند. همچنین انتظار می‌رود که هر سه مدل به زودی در خرده‌فروشی‌های معمولی آنلاین و آجری عرضه شوند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/logitechs-g502-x-revamp-includes-its-lightest-mouse-yet/#ftag=RSSbaffb68 G502 Plus لاجیتک در سیاه و سفید

لاجیتک
G502 X Lightspeed لاجیتک در سیاه و سفید

لاجیتک

G502X سیمی در هر دو رنگ موجود

لاجیتک اول این است سیمی G502 X. این مدل شامل سوئیچ های نوری-مکانیکی هیبریدی LIGHTFORCE جدید لاجیتک است. ادعا می‌کند که این سوئیچ‌ها «مزایای سوئیچ‌های نوری را با حس فعال‌سازی مهم سوئیچ‌های مکانیکی که گیمرها دوست دارند» ترکیب می‌کنند تا «سرعت، عملکرد و قابلیت اطمینان خوب در طول عمر ماوس» را ارائه دهند.

فرزند وسط این نسخه جدید، G502 X Lightspeed، اساساً شامل مجموعه ویژگی های مشابه خواهر و برادر سیمی آن است. با این حال، فناوری بی سیم لایت اسپید اختصاصی لاجیتک را اجرا می کند. باتری و فرستنده همراه نیز وزن را به 100 گرم افزایش می دهد.

در نهایت، نسخه سیمی با “اسکلت بیرونی دیواره نازک برای کاهش وزن و حداکثر استحکام” به روز شده است. این به شرکت اجازه داد تا ویژگی‌های علامت تجاری مانند چرخ «پیمایش بی‌نهایت فوق سریع» را حفظ کند، در حالی که همچنان وزن ماوس را به 89 گرم کاهش می‌دهد. اگرچه دقیقاً وزن پر نیست، اما بسیار سبک تر از ورودی های قدیمی G502 است که اغلب بیش از 120 گرم هستند.

G502 X لاجیتک در سیاه و سفید

در بالای خط جدید است G502 X Plus. مانند Lightspeed، این مدل اساساً دارای مجموعه ای از ویژگی های مشابه است، اما همچنین یک سیستم نورپردازی منحصر به فرد RGB را اضافه می کند که باعث می شود به نظر برسد که کل فضای داخلی ماوس با رنگ های دلخواه شما می درخشد. 8 LED RGB تنها 6 گرم دیگر به این مدل اضافه می کند و آن را به 106 گرم می رساند.

لاجیتک اعلام کرد که خط G502 با عمر طولانی خود به‌روزرسانی دیگری برای اضافه کردن مجموعه‌ای از ویژگی‌های مدرن، گزینه‌های وزن سبک‌تر و سفارشی‌سازی بیشتر دریافت می‌کند.