بهترین معاملات Chromebook در حال حاضر: سپتامبر 2022


کروم‌بوک‌ها ممکن است قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار نباشند، اما گزینه‌های عالی برای دانش‌آموزان برای فصل بازگشت به مدرسه، کاربران معمولی خانگی و متخصصان موبایل هستند. با سیستم عامل Chrome، می‌توانید برنامه‌های Android را اجرا کنید و همچنین به برنامه‌های GSuite مانند Docs، Sheets و Google Drive دسترسی داشته باشید تا پروژه‌های خود را به‌طور خودکار در فضای ابری ذخیره کنید.

و حتی اگر Chromebook برخی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود هستند، ما همچنان اینترنت را برای تخفیف‌ها، بسته‌ها و معاملات مبادله‌ای جستجو کرده‌ایم تا به شما در صرفه‌جویی بیشتر کمک کنیم. ما مدل‌هایی را از برندهای برتر مانند Samsung، HP، و Acer انتخاب کردیم تا به شما کمک کنیم Chromebook را پیدا کنید که متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد.

انتخاب های برتر ما برای سپتامبر 2022 در زیر آمده است.

  • قیمت فعلی: 74 دلار
  • قیمت اصلی: 349 دلار

سامسونگ Galaxy Chromebook Go را تنها با قیمت 74 دلار با یک معامله واجد شرایط عرضه می کند. و اگر یک معلم، اولین پاسخ دهنده، کارمند دولتی، یا نظامی فعال یا سابق هستید، می توانید با برنامه های پیشنهادی سامسونگ در خرید لوازم جانبی صرفه جویی بیشتری کنید. دارای پردازنده Celeron اینتل و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و اگرچه احتمالاً جایگزین دستگاه کار شما نخواهد شد، اما هنوز هم قدرت و فضای زیادی برای کارهای روزمره دارد.

باتری 12 ساعته همچنین به شما امکان می دهد بدون نیاز به اتصال به برق، استریم کنید، وبگردی کنید و تمام روز کار کنید. می توانید یک مدل فقط Wi-Fi یا دارای LTE را برای اتصال به اینترنت بدون شبکه Wi-Fi دریافت کنید که برای دانشجویان رفت و آمد و متخصصان موبایل.

به عنوان یک امتیاز اضافی، می‌توانید با خرید Chromebook، 80 دلار در خرید یک جفت Galaxy Buds صرفه‌جویی کنید

  • قیمت فعلی: 200 دلار
  • قیمت اصلی: 250 دلار

Acer Chromebook 311 یک انتخاب عالی برای دانش‌آموزان و حرفه‌ای‌هایی است که از خانه کار می‌کنند، به‌خصوص اگر به‌دنبال یک دستگاه تبدیل‌پذیر هستید.

در حالی که نمی‌توانید درایو ذخیره‌سازی را خودتان ارتقا دهید، می‌توانید حافظه داخلی خود را با کارت‌های microSD برای کار بر روی فایل‌های بزرگ‌تر مانند عکس‌ها و ویدیوها افزایش دهید. همچنین دارای 2 پورت USB-C برای انتقال سریعتر اطلاعات نسبت به USB 3.0 و برای شارژ لپ تاپ است.

اما با عمر باتری 10 ساعته، نگران شارژ کردن لپ تاپ خود در طول روز نخواهید بود. حتی دارای اتصال بلوتوث 5.0 برای راه اندازی لوازم جانبی بی سیم مانند هدست، موس و بلندگو است.

  • قیمت فعلی: 399 دلار
  • قیمت اصلی: 469 دلار

با قیمت 399 دلار، اگر به دنبال یک کروم بوک رده بالاتر هستید، Lenovo 13″ Ideapad Duet 5 می تواند برای شما مناسب باشد. این کروم بوک با رنگ آبی با قیمت فروش فعلی در Walmart موجود است، این کروم بوک با صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی Full HD OLED 1920 x ارائه می شود. صفحه نمایش 108، پردازنده Qualcomm Snapdragon SC7180، 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD. علاوه بر این، چهار بلندگوی داخلی برای بهبود صدا وجود دارد و می توان شاسی را از صفحه کلید جدا کرد و این دستگاه را 2 در 1 می کند.

  • قیمت فعلی: 119 دلار
  • قیمت اصلی: 229 دلار

Walmart سامسونگ Chromebook 4 را تنها با قیمت 119 دلار ارائه می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که یک لپ‌تاپ عالی با سیستم عامل Chrome را با قیمتی کمتر از قبض معمولی کابل و بسته اینترنت خود تهیه کنید. دارای پردازنده Celeron اینتل، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی eMMC است.

صفحه نمایش 11.6 اینچی برای مرور وب، پردازش کلمه، و پخش نمایش ها و فیلم ها، مناطق مشاهده زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. و عمر باتری 12.5 ساعته به شما این امکان را می دهد که فصول قدیمی سینفلد را تماشا کنید تا زمانی که متوجه شوید خورشید یک بار دیگر طلوع کرده است.

  • قیمت فعلی: 98 دلار
  • قیمت اصلی: 199 دلار

اگر به یک لپ‌تاپ ساده با قیمت ارزان نیاز دارید که دانش‌آموز را در طول سال تحصیلی بگذراند، این HP Chromebook تمام چیزی است که نیاز دارید. با صفحه نمایش 11.6 اینچی و 4 گیگابایت رم، آنها می توانند به منابع اینترنتی دسترسی داشته باشند، مقالات را حذف کنند و پروژه ها را به راحتی انجام دهند.

سفر با لپ‌تاپ‌ها می‌تواند سخت باشد، اما این Chromebook برای مقاومت در برابر سفرهای کوله‌پشتی ساخته شده است. این لپ‌تاپ با گوشه‌های تقویت‌شده با فلز، برای مقاومت در برابر سقوط تا ارتفاع ۱۲۲ سانتی‌متری آزمایش شد.

انواع مختلفی از کروم بوک وجود دارد که می تواند دستگاه مناسبی برای شما باشد. گزینه های دیگر عبارتند از:

تفاوت اصلی بین این دو نوع سیستم عاملی است که اجرا می کند. یک کروم بوک از ChromeOS استفاده می کند که توسط Google توسعه یافته است، در حالی که اکثر لپ تاپ های دیگر از Windows یا macOS استفاده می کنند، اگرچه برخی از مدل ها هستند که قادر به اجرای لینوکس هستند.

کروم‌بوک‌ها همچنین می‌توانند ویندوز را اجرا کنند، اگر بخواهید خودتان کمی کار کنید، اما وقتی ChromeOS را اجرا می‌کنید، واقعاً در بهترین حالت خود هستند.

باید به خاطر داشته باشید که اکوسیستم برنامه ChromeOS، از نظر طراحی، محدود است. بنابراین، اگر نیاز به اجرای نرم‌افزار خاصی بر روی Chromebook جدید خود دارید، ابتدا باید بررسی کنید که سازگار باشد.

این یک “نه” محکم است. Chromebookها برای استفاده برای کارهای روزمره مانند پردازش کلمه و مرور وب ساخته شده‌اند. آنها به سادگی اجزای صحیحی (مانند یک GPU مجزا و رم های زیادی) برای پشتیبانی از هر نوع بازی ندارند.

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه هستید، می توانید لیست ما از بهترین لپ تاپ های بازی ارزان قیمت موجود را بررسی کنید.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف کروم‌بوک‌ها در مقایسه با انواع دیگر لپ‌تاپ‌ها، رم پایین و ظرفیت ذخیره‌سازی آن‌ها است. اکثراً 16 گیگابایت رم (که در جای خود لحیم شده است بنابراین نمی توانید خودتان آن را ارتقا دهید) و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند. اگرچه بسیاری از کروم‌بوک‌ها کارت‌های ذخیره‌سازی 32 یا 64 گیگابایتی eMMC را به‌طور دائم نصب کرده‌اند، می‌توان مدل‌های مجهز به SSD 128 گیگابایتی را پیدا کرد. اما از آنجایی که پردازنده‌های آن‌ها نیز خیلی قدرتمند نیستند، 128 گیگابایت تنها چیزی است که آنها می‌توانند برای ذخیره‌سازی پشتیبانی کنند، بنابراین شما واقعاً نمی‌توانید هارد دیسک را خودتان ارتقا دهید.

با این حال، اگر به‌دنبال لپ‌تاپی هستید که بچه‌هایتان بتوانند از آن برای انجام کارهای مدرسه یا فقط چیزی برای تماشای Netflix و مرور وب استفاده کنند، آنها گزینه‌ای کاملاً مناسب هستند.

به آخرین معاملات و بررسی های فنی علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-chromebook-deals/#ftag=RSSbaffb68