تخفیف هدفون حذف نویز: Treblab 42 درصد تخفیف دارد

پیدا کردن یک جفت هدفون حذف نویز عالی که باعث خرابی نمی شود می تواند مشکل باشد، اما یک خبر خوب وجود دارد: هدفون حذف نویز Treblab Z2 در حال حاضر هستند با 42 درصد تخفیف برای امروز فقط 69 دلار.

بهترین قسمت در مورد این هدفون؟ می توانید تا 35 ساعت گوش دهید و شارژ سریع تا سه ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. هدفون Treblab Z2 با Siri، Google Assistant و Amazon Alexa سازگار است و می‌توانید با استفاده از میکروفون داخلی و فناوری cVc 6.0 تماس بگیرید. مهمتر از همه، این هدفون از فناوری Qualcomm aptX استفاده می کند تا مطمئن شود همیشه به صدای واضح HD گوش می دهید.

در حالی که این هدست تنها در یک رنگ عرضه می شود، امتیاز 4.3 ستاره است که هدفون Z2 را ساخته است یک افزودنی عالی به روال موسیقی شما. ما نمی دانیم این فروش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، پس حتما این کار را انجام دهید آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید امروز.


منبع: https://www.zdnet.com/article/treblab-noice-canceling-headphones-deal-sale/#ftag=RSSbaffb68

هدفون Treblab Z2 از درایورهای 40 میلی‌متری نئودینامیوم استفاده می‌کند تا صدایی یکپارچه را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید در باشگاه به حالت جانوری بروید، می‌توانید با حذف نویز فعال T-Quiet که بر اساس بیش از 5000 بررسی در آمازون، یکی از بهترین‌های موجود در بازار است، وارد منطقه شوید. هدفون سبک وزن کمتر از یک پوند است و دارای ضد آب IPX4 برای دوام ضد عرق است.

هدفون حذف نویز Treblab Z2

لرزیدن