بهترین معاملات جاروبرقی ربات در حال حاضر: سپتامبر 2022


اگر شما هم مثل من هستید و بیشتر هفته کاری خود را در خانه می گذرانید، احتمالاً به خوبی می دانید که چگونه کفپوش ها می توانند گرد و خاک شوند. بدتر از آن، مهم نیست که چقدر جارو می کنید، پاک می کنید یا تمیز می کنید، فقط چند دقیقه طول می کشد تا حس گرد و غبار شما دوباره شروع به گزگز کردن کند. اگر یک دوست پشمالو (یا سه نفر) دارید، این حتی تمام موهای حیوان خانگی را به حساب نمی آورد.

جاروبرقی های رباتی اینجا هستند تا استرس تمیز کردن مداوم در طول روز را از شما دور کنند. در حالی که آنها می توانند گران باشند، شما نباید قیمت کامل را برای یکی بپردازید. در حال حاضر، می توانید یک جاروبرقی ربات با کیفیت بالا از برندهای معتبری مانند eufy و Sharl خریداری کنید و حتی می توانید بیش از 200 دلار پس انداز کنید. یا یک را بردارید eufy RoboVac G30برای کمتر از 200 دلار معاملات بیشتر ربات خلاء را در زیر بررسی کنید.

  • قیمت فعلی: 279 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

جاروبرقی Neato با شکل مشخص D شکل، نه تنها کف‌های شما را تمیز می‌کند، بلکه هرگونه آلودگی را از گوشه‌های اتاق شما کاملاً می‌کشد. با یک بار شارژ تا 100 دقیقه کار می کند و می تواند تا 750 فوت مربع فضا را مدیریت کند. می‌توانید نظافت و حتی مناطق ممنوعه را برنامه‌ریزی کنید، اما ریزش‌ها را نیز حس می‌کند – مانند پله‌ها – و می‌تواند با هر بار استفاده، نقشه خانه‌تان را ترسیم کند.

اعضای Bed Bath & Beyond می توانند از عضویت خود برای دریافت آن با هزینه کمتر از 223 دلار استفاده کنند. این کمترین قیمتی است که در این مدل دیده ایم.

  • قیمت فعلی: 199 دلار
  • قیمت اصلی: 318 دلار

این جاروبرقی که با Smart Dynamic Navication 2.0 طراحی شده است، از مکش 2000Pa برای پاک کردن مو، کثیفی و موارد دیگر از کف شما استفاده می کند. هنگامی که احساس می کند به قدرت بیشتری نیز نیاز دارد، به طور خودکار مکش را در کمتر از دو ثانیه افزایش می دهد. زمانی که روشن است تا 100 دقیقه زمان اجرا و سطح سر و صدای کم 56 دسی بل داشته باشید تا بتوانید همچنان در جلسات خود شرکت کنید.

  • قیمت فعلی: 406 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

با طراحی 45 روزه بدون کیسه، این Shark AV1010AE دارای Wi-Fi داخلی است و با الکسا سازگار است. همراه با تمیز کردن فرش و چند سطح بهبود یافته، نقشه برداری سریعتر، و دارای دو برس جانبی چرخان برای اطمینان از مکیده شدن هر ذره کثیفی است. همچنین یک مدل ایده آل برای صاحبان حیوانات خانگی است.

همچنین: بهترین جاروبرقی ربات: تمیزکننده های خانه قابل اعتماد

  • قیمت فعلی: 359 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

اگرچه از جاروبرقی‌های روباتی سنتی سنگین‌تر است، اما AutoVac Nova قدرت مکش 2700 پاسکال را افزایش می‌دهد و دارای یک سیستم تمیزکننده مدولار است. اساساً می‌تواند گرد و غبار و زباله‌ها را از روی کف‌های شما پاک کند و از ویژگی Power Mop خود برای پاک کردن همه آن‌ها استفاده کند.

کمترین قیمتی که دیده ایم 189 دلار است.

  • قیمت فعلی: 389 دلار
  • قیمت اصلی: 499 دلار

یکی از پرفروش ترین های آمازون، Shark AV911S EZ یک جاروبرقی قابل اعتماد رباتی است که می تواند تمیز کردن ردیف به ردیف را انجام دهد، با کف و فرش های سخت سازگار است، با دستیار گوگل و کنترل های صوتی الکسا کار می کند و موارد دیگر. کوسه دارای یک پایه خود خالی است که پس از هر تمیز کردن عمیق به آن باز می گردد.

کمترین قیمتی که دیده ایم 349 دلار است.

تعداد زیادی جاروبرقی روباتی در بازار وجود دارد. چه یک صاحب خانه جدید باشید و چه فقط به دنبال یک دستیار مفید برای نیازهای تمیز کردن هستید، قبل از خرید باید از خود بپرسید:

  • خانه شما چه نوع کفپوشی دارد؟ آیا فرش وجود دارد؟ چوب؟ سرامیک؟ برخی از جاروبرقی‌های روباتی دارای موها و برس‌هایی هستند که انواع کف‌های خاصی را برآورده می‌کنند و برخی حتی می‌توانند سطوح سخت شما را تمیز کنند. هنگام خرید یک ربات جدید، مراقب کلمات کلیدی مانند «برس ترکیبی» و «بدون پیچیدن مو» باشید که قابلیت‌های مختلف تمیز کردن کف را نشان می‌دهند.
  • آیا شما حیوان خانگی دارید؟ موهای حیوانات خانگی می تواند برای تمیز کردن آزاردهنده باشد، اما خوشبختانه، جاروبرقی ربات می تواند آن ها را به همان راحتی که گرد و غبار و زباله ها را پاک می کند، تمیز کند. فقط در توضیحات آیتم به دنبال عبارت “Pet-friendly hair-friendly” باشید.
  • آیا برای تمیز کردن جاروبرقی بیش از حد مشغول هستید؟ جاروبرقی‌های روباتی برای صرفه‌جویی در انجام یک یا دو کار روزمره در هفته انجام می‌شوند، اما اگر واقعاً سرتان شلوغ است و به سادگی وقت ندارید آنها را در هر دوره‌ای کنار بگذارید، به دنبال جاروبرقی‌های «خود خالی‌شونده» باشید. در حالی که این مدل‌ها قیمت بیشتری نسبت به استاندارد دارند، روبات‌های خود خالی‌کننده دارای یک زباله‌دان یکبار مصرف هستند که پس از هر تمیز کردن به آن بازمی‌گردد.

داشتن گوشی هوشمند برای استفاده از جاروبرقی الزامی نیست. iRobot، Ecovacs، eufy، و موارد دیگر دارای کلیدهای فیزیکی هستند که ربات را وادار می‌کند تا جاروبرقی را روشن، تمیز و متوقف کند.

با این حال، امروزه بیشتر جاروبرقی‌های ربات دارای برنامه‌های همراهی هستند که به شما امکان می‌دهند برنامه‌های تمیز کردن را دیکته کنید، مناطق ممنوعه، فضاهای نقشه‌برداری و موارد دیگر را تعیین کنید. آنها معمولاً رایگان برای دانلود هستند، در iOS و Android در دسترس هستند و انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتری بر روی خلاء روبات خود ارائه می‌دهند.

این بستگی به میزان گرد و غبار و زباله از کف شما دارد. بر اساس تعداد زیادی جاروبرقی رباتی که ما آزمایش کرده‌ایم، میانگین زمان قبل از تمیز کردن سطل زباله حدود 3 تا 4 روز است. به عنوان یک جایگزین، می‌توانید یک جاروبرقی ربات «خود خالی‌شونده» را خریداری کنید که با ایستگاه تخلیه خودکار خود ارائه می‌شود.

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/kitchen-household/best-robot-vacuum-deals/#ftag=RSSbaffb68