نحوه صرفه جویی 300 دلاری در MacBook Pro به عنوان عضو Costco

چه فروش‌های مدرسه را از دست داده باشید یا به دنبال معاملات باشید، اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ جدید هستید، اعضای Costco در حال حاضر می‌توانند 300 دلار صرفه‌جویی کنند. لپ تاپ Apple MacBook Pro M1. این یک معامله دزدی بر روی یکی از مدل های برتر اپل است که قیمت آن به بالاست فقط 899 دلار برای مدل 256 گیگابایتی

مک بوک پرو از تراشه قدرتمند M1 اپل برای ارائه عملکرد عالی برای نیازهای چندوظیفه ای شما استفاده می کند. این تا حدی به لطف پردازنده 8 هسته ای تعبیه شده در تراشه و همچنین پردازنده گرافیکی 8 هسته ای است. در جلوی لپ تاپ، صفحه نمایش 13.3 اینچی دارای صفحه نمایش Liquid Retina با امضای اپل است که تصویر زیبایی را چه در حال کار بر روی یک پروژه یا فقط پخش آخرین برنامه های +Apple TV هستید، به شما ارائه می دهد.

برای دریافت این معامله، باید عضو Costco باشید. عضو نیستید؟ شما می توانید عضویت اجرایی را تنها با 120 دلار اضافه کنید – هنوز هم 180 دلار در این لپ تاپ عالی اپل صرفه جویی می کنید.

حتما آن را به سبد خرید خود اضافه کنید امروز. در حالی که فروش تا 25 سپتامبر ادامه دارد، سقف خرید 2 است، و ما تصور می کنیم که موجودی کم است و ممکن است به خوبی فروخته شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/macbook-pro-costco-deal-sale-promo-code-coupon/#ftag=RSSbaffb68

علاوه بر این، 8 گیگابایت رم دارد تا به انجام وظایف شما کمک کند و با 20 ساعت عمر باتری، می توانید آن را با یک بار شارژ به محل کار و اطراف شهر ببرید. همچنین می‌توانید از پورت‌های رعد و برق اختصاصی برای شارژ دستگاه‌های اپل خود استفاده کنید و در حین حرکت متصل بمانید، و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای ذخیره مهم‌ترین اسناد شما بیش از اندازه کافی است.