برنامه جدید اپل به توسعه دهندگان پشتیبانی یک به یک از کارشناسان داخلی می دهد

Ask Apple برای اعضای Apple Developer Program و Apple Developer Enterprise رایگان و آزاد است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apples-new-program-gives-developers-one-on-one-support-from-in-house-experts/#ftag=RSSbaffb68در همین حال، جلسات یک به یک مشاوره 25 دقیقه ای برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت و توزیع برنامه های خود است. توسعه‌دهندگان می‌توانند از کمک سطح کد، راهنمایی طراحی، ورودی در مورد پیاده‌سازی فن‌آوری‌ها و چارچوب‌ها، مشاوره در مورد حل مشکلات، یا کمک با دستورالعمل‌ها و ابزارهای توزیع App Review درخواست کنند. مشاوره ها در مناطق زمانی و زبان های مختلف میزبانی می شوند.

اپل با مجموعه جدیدی از پرسش و پاسخ های تعاملی و جلسات انفرادی با کارشناسان داخلی اپل، گسترش توسعه دهندگان خود را افزایش می دهد. جدید از اپل بپرسید این برنامه با یک سری جلسات از 17 تا 21 اکتبر آغاز می شود.

این برنامه به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که با مبشرین، مهندسان و طراحان اپل، چه در ساعات اداری تک به تک یا در طی جلسات پرسش و پاسخ متنی در Slack، ارتباط برقرار کنند. جلسات پرسش و پاسخ به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که سؤال بپرسند و همچنین بینش خود را با توسعه دهندگان دیگر به اشتراک بگذارند. برنامه‌نویسان می‌توانند برای پرسش و پاسخ‌های متمرکز بر موضوعات خاص، از جمله خدمات برنامه، فروشگاه برنامه، دسترسی و گنجاندن، حریم خصوصی و امنیت، و عکس‌ها و دوربین ثبت‌نام کنند. پرسش و پاسخ به زبان های ژاپنی، کره ای و چینی ساده شده نیز در دسترس خواهد بود.

appledeveloper.png

سیب