این یک قانون ساده را برای امنیت بهتر گوشی دنبال کنید

اما ابتدا باید از شما یک سوال بپرسم.

چه برنامه هایی برای شما ضروری است؟ من در مورد برنامه هایی صحبت نمی کنم که ممکن است گاهی اوقات شما را سرگرم کنند، من در مورد برنامه هایی صحبت می کنم که برای شما ضروری هستند. من به آن سوال پاسخ خواهم داد. برای من، برنامه هایی که باید داشته باشم عبارتند از:

نه، این رویکرد بی‌خطر نیست. هیچ چیز نیست. اما اگر می خواهید در این عرصه به خود برتری بدهید، به شدت توصیه می کنم این توصیه را دنبال کنید. ممکن است چالش برانگیز باشد که برخی از برنامه هایی را که دوست دارید اما به ندرت استفاده می کنید، کنار بگذارید. شما می توانید آن را انجام دهید. برای امنیت داده‌های خود (و احتمالاً پولتان) این رویکرد را در حین حرکت به سمت تلفن هوشمند خود در نظر بگیرید، خواه دستگاه اندروید، آیفون یا چیز جدیدی باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/follow-this-one-simple-rule-for-better-phone-security/#ftag=RSSbaffb68

به این دلیل است که این سوال را می‌پرسم: هر چه برنامه‌های بیشتری را روی تلفن خود نصب کنید، احتمال اینکه ناخواسته باج‌افزار یا بدافزار اضافه کنید، بیشتر می‌شود. این فقط یک بازی اعدادی است که همه ما با میل آن را انجام می دهیم، و مهم است که بفهمیم تلفن شما چقدر در معرض خطر است.

حالا بیایید در مورد برنامه هایی صحبت کنیم که ضروری نیستند، اما در اولویت هستند. برای آن، برای من، لیست بسیار کوتاهتر است:

پاسخ ساده است. فقط برنامه هایی را نصب کنید که برای کارکرد در طول روز ضروری هستند. سپس، به برنامه هایی که ضروری نیستند نگاهی بیندازید و صادقانه تصمیم بگیرید که کدام برنامه ها را می توانید حذف کنید. هنگامی که این لیست را ایجاد کردید، به آن بچسبید. از زمانی که چند سال پیش این روش را اتخاذ کردم، هیچ مشکلی با تلفن های اندرویدی خود نداشتم (و تعداد زیادی از آنها را گذرانده ام).

همچنین: میلیون‌ها نفر این برنامه‌های مخرب را قبل از حذف نهایی از Google Play دانلود کردند

به طور مشابه، تلفن های iOS اکثریت قابل توجهی را در بازارهایی مانند آمریکا و ژاپن به دست آورده اند و سیستم عامل موبایل اپل نیز با حملاتی روبرو می شود. حتی زمانی که فکر می کنید تمام بهترین روش ها را دنبال می کنید، متوجه می شوید که چیز دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

این در مجموع 14 برنامه است. اگر فشار وارد شود، می‌توانم Slack، Bitwarden (یک مدیر رمز عبور) و برنامه بانک را کنار بگذارم.

دستی که یک تلفن با یک نمودار روی آن را در مقابل یک لپ تاپ با قفل روی صفحه در دست گرفته است

NicoElNino، Getty Images/iStockphoto
با این حال، یک استراتژی ساده وجود دارد که به حفظ امنیت شما و داده‌هایتان کمک زیادی می‌کند.

بیایید آن را انجام دهیم.

همچنین: برترین تهدیدهای امنیتی تلفن در سال 2022 و نحوه اجتناب از آنها

اما چه کاری می توانید انجام دهید؟

دستگاه های اندرویدی همه جا هستند. سیستم عامل تلفن همراه گوگل سهم زیادی در سهم بازار جهانی دارد و به این زودی ها تغییر نخواهد کرد. تا حدودی به این دلیل، دستگاه‌های اندرویدی مانند رایانه‌های شخصی هدف حملات هکرها و دیگر ابزارهای ناکارآمد قرار می‌گیرند.

این لیست برنامه های ضروری من است. بدون آن برنامه ها، روز من به طور قابل توجهی کارآمدتر و پیچیده تر می شود.

آیا برای این آماده اید؟

این تلاش بی پایان تا زمانی که از هر تلفن همراهی، خواه دستگاه اندروید یا آیفون استفاده می کنید، ضروری است.

و حتی اگر تلفن اندرویدی خود را همیشه همراه خود داشته باشید، مطمئن شوید که همیشه به روز است و از رمزهای عبور قوی استفاده می کنید، باز هم می توانید در معرض خطر باشید.